Fandom

Fairy Tail Wiki

Inauguracja Wielkiego Turnieju Magicznego X791 roku

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Inauguracja Wielkiego Turnieju Magicznego X791 roku jest wydarzeniem, które miało miejsce podczas Sagi Wielkiego Turnieju Magicznego.

Prolog

Podczas konkurencji Podniebny Labirynt Elfman zastępuje Wendy i pomaga Drużynie Fairy Tail A w jej ukończeniu. Mimo starań drużyny udaje im się dotrzeć na metę jako ostatni (zajmują ósme miejsce) tym samym kwalifikując się do Wielkiego Turnieju Magicznego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników.

Eliminacje

Przed ogłoszeniem wyników Drużyna Fairy Tail A odwiedza Wendy. Okazuje się, że zasłabła z powodu bólu spowodowanego szybką utratą sporej ilości mocy magicznej. Komentatorami są Chapati Lola i Yajima. Gościem pierwszego dnia turnieju jest Jenny Realight.

The A Team.jpg

Drużyna Fairy Tail A

Pierwsza w kolejności jest Drużyna Fairy Tail A (inauguracja zaczeła się od ostatniego miejsca). Kiedy tylko się pojawili cały tłum zaczął ich wygwizdywać. Yomazu cieszy się, że widzi taki skład drużyny, a Erza uspokaja Lucy. Nagle cały tłum zostaje przekrzykiwany przez Fairy Tail. Cała gildia jednak zostaje zaskoczona pojawieniem się założycielki Mavis Vermilion.
Team Quatro Cerberus.jpg

Drużyna Quatro Cerberus

Potem pojawia się Drużyna Quatro Cerberus z gildi Quatro Cerberus, która zajęła siódme miejsce.
533px-Mermaid Heel.jpg

Drużyna Mermaid Heel

Następnie pokazują się zdobywczynie szóstego miejsca Drużyna Mermaid Heel z Gildi Mermaid Heels. Happy pyta się czy taka gildia wo gule istnieje.
Team Blue Pegasus.jpg

Drużyna Blue Pagasus

Piąte miejsce zajęła Drużyna Blue Pegasus z Gildi Blue Pegasus (pokazuje się także nowy członek przebrany za królika).
Team Lamia Scale Closeup.jpg

Drużyna Lamia Scale

Drużyna Lamia Scale z Gildi Lamia Scale zajmuje czwarte miejsce co bardzo rozwścieczyło ich mistrzynie. Pojawai się także nowa dziewczyna w drużynie Chelia Blendy, która jest niezdarą. Lyon Vastia przypomina Grayowi o ich umowie na co Gray odpowiada, że nie przypomina sobie niczego o umowie.
Raven Tail.jpg

Drużyna Raven Tail

Na trzecim miejscu pojawia się... Niespodziewanie gildia, która pierwszy raz bierze udział Drużyna Raven Tail z Gildi Raven Tail. Fairy Tail A jest zszokowane tą informacją. Makarov Dreyar mówi, że to Mroczna Gildia. Widownia jest tym zdziwiona, po czym komentatorzy tłumaczą, że Raven Tail istnieje 7 lat oraz, że od niedawna są legalna gildią. Potem w tłumie widać Ivana, któy mówi, że czekał spokojnie i cierpliwie na ten dzień. Alexis przyznaje się do tego, że to Raven Tail zaatakowało Wendy. Cały tłum zastanawia się jaka Gildia zajęła drugie miejsce.
383px-B-Team.jpg

Fairy Tail Drużyna B

Okazuje się, że drugie miejsce zajęła Drużyna Fairy Tail B, druga drużyna reprezentująca Gildie Fairy Tail, widowani tak samo jak Drużyna Fairy Tail A są tym zszokowani. Równie tajemnicze jest to, że do Fairy Tail wrócił Mystogan, jak się okazało to Jellal. Widowni strasznie się nie podoba, że Fairy Tail ma dwie drużyny. Jak się okazuje w tym roku z każdej Gildi udział mogą brać dwie drużyny. Komentatorzy rozmawiają o przewadze Fairy Tail, ale nagle okazuje się, że Natsu ponownie kłóci się z Gajeelem. Mirajane mówi Elfmanowi by dał z siebie wszystko. Erza rozmawia z "Mystoganem" o jego dołączeniu do gildi.

Mavis mówi Makarovonowi, że "Ten gość w masce, nie jest członkiem gildi." Makarov prosi o przebaczenie Macao Conbolt i Wakaba Mine powtarzają mu, że to był zły pomysł i, że chcieli go powstrzymać. Wtedy Mavis mówi, że on nie jest "zły", a jego "serce" bije jak pozostałych członków gildi. Happy odpowiada, że to długa historia oraz, że można go nazwać członkiem gildi. Pantherlily zrozumiał, że to Jellal z tego świata. Mavis pyta się czy jest silnym magiem, Makarov odpowiada, że to bardzo potężny człowiek który był kiedyś jednym z Dziesięciu Świętych Magów. Mavis odpowiada, że się zgadza oraz, że dla zwycięstwa Fairy Tail wszystko.

529px-Team Sabertooth.png

Drużyna Sabertooth

Oczywiście pierwszą drużyną jest Drużyna Sabertooth reprezentująca Gildie Sabertooth. Natsu mówi, że to oni po czym Sting do niego macha palcem i mówi czekam na ciebie Natsu. Gajeel mówi, że by nie wymachiwał mu paluchem, po czym Rogue mówi Gajeel. Lector i Frosh kibicują Szablozębnym, a Happy krzyczy by Natsu i Gajeel nie ważyli się przegrać. Po krótkich komentarzach komentatorów pojawia się Rozpiska Zawodów.

Następstwa

Po tym Gray zauważa, że codziennie ma być konkurs i bitwa. Natsu krzyczy bitwa. Później zostają wyjaśnione zasady i zaczyna się konkurencja: Ukryty. Uczestnikami ukrytego są: Yaeger, Beth, Nullpuding, Eve, Rufus, Lyon, Gray i Juvia.

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki