Fandom

Fairy Tail Wiki

Imperium Alvarez

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Share

Imperium Alvarez (アルバレス帝国 Arubaresu Teikoku) jest jednym z krajów położonych na Ziemi.

Opis

Imperium Alvarez zostało założone w bliżej nieokreślonym okresie czasowym przez Zerefa Dragneela, który siłą zjednoczył 730 gildii kontynentu Alakitasia i ukoronował się cesarzem Alvarez pod imieniem Spriggan.[1] W X781 (10lat przed Sagą Tartarus), Imperium chciało wypowiedzieć wojnę krajom na kontynencie Ishgar, aby ukraść Lumen Histoire, lecz ostatecznie odwołali inwazję, ze względu na straszaki Rady w postaci Etherionu i Twarzy.[2] Imperium zerwało również wszystkie dyplomatyczne relacje z krajami Ishgaru w X783.[3]

Lokalizacja

Imperium Alvarez znajduje się na kontynencie Alakitasia. Położenie jego granic nie jest znane, lecz wiadomo że zajmuje dużą powierzchnię.[4]

Władza i Administracja

Bieżący system to monarchia, a władzę w kraju sprawuje cesarz. Obecna forma imperium powstała na podstawie unii 730 gildii, które stanowią siłę militarną kraju.[5] Cesarz posiada także osobistą gwardię, którą stanowi dwunastu najpotężniejszych magów na kontynencie. Zwą się Dwunastką Spriggana.[6]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 444, Strona 15-16
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 439, Strona 9
  5. Fairy Tail Manga: Rozdział 439, Strony 15-16

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki