Fandom

Fairy Tail Wiki

Imitatia

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Nikomu nie oddam siostrzyczki

Imitatia do Natsu Dragneel i reszty w Do Zamku Nieskończoności!

Imitatia (イミテイシア Imiteishia) — była członkini Mrocznej Gildii Odrodzone Oración Seis, mistrzyni przebrania i oszustwa, podająca się za daleką krewną Lucy Heartfilii i członkinię zamożnej rodziny Lobster. Tak naprawdę była ona ożywioną lalką Lucy.

Wygląd

Imitatia | Przebranie

Imitatia całości.png

Prawdziwy wygląd Imitatii

Imitatia jest szczupłą kobietą średniego wzrostu. Ma lekkie podobieństwo do Lucy Heartfilii (coś co pomogło jej przekonać Lucy co do ich relacji). Posiada długie, lekko kręcone włosy w kolorze ciemnego blondu i niebieskie oczy oraz jasną cerę. Jej strój jako Michelle Lobster przypomina nieco ten odpowiedni dla kobiet z wyższych sfer. Składa się z różowej sukni z białym wykończeniem i ciemnoróżową wstążką przymocowaną do niego. Górna część sukni jest jest nieco jaśniejszy, natomiast obszar poniżej talii ma odcień ciemnego różu. Na głowie miała różową czapeczkę w odcieniach sukni z białym wykończeniem i umocowanym z lewej strony niebieskim kwiatkiem. Nosi również białe pończochy i ciemnoróżowe buty W swojej prawdziwej formie, strój Imitatii nawiązuje nieco do natury. Jej prawe oko jest zakryte przez przepaskę z różą, ponieważ w odróżnieniu od lewego jest czerwone. Imitatia nosi krótką koszulę bez ramiączek wykonaną całkowicie z ciemnozielonych liści, dłonie zakrywają długie ciemnozielone rękawice, które docierają aż do ramion. Imitatia nosi krótką, szeroką ciemnozieloną spódnicę wykonaną z dużych liści, jej nogi są owinięta przez jasnozielone kolczaste pnącze, a nogi zdobią workopodobne buty. W swojej prawdziwej postaci, lalki, jej strój przypomina nieco ten Michelle, chodź jest niebieski, tak samo jak i obuwie, poza tym na jej głowie nie ma kapelusza

Osobowość

Michelle In Church.png

Jako Michelle była bardzo płaczliwa

Jako Michelle Lobster, Imitatia podawała się jako oddaną i nieco niezdarną osobę, która przez niemal siedem lat rzekomo poszukiwała Lucy, ponieważ było to ostatnim życzeniem jej umierającego ojca, Jude'a Heartfilii. Była wówczas bardzo wesoła i słodko się uśmiechała. Wydawała się być bardzo wrażliwa i delikatna, ponieważ często płakała, nieważne czy ze szczęścia, czy ze smutku. Według Lucy w "Michelle" jest coś, co sprawia, że każdy chce ją chronić. Poza tym, "Michelle" ma wielki apetyt, bardzo często podczas rozmowy z innymi je. Happy zaznaczył, że "Michelle" i Lucy łączy jedna wspólna cecha: obie są bardzo hałaśliwe. Wydaje się być także zainteresowana dziewczyną, nie boi się uczestniczyć w potencjalnie niebezpiecznej misji, kiedy wie, że podczas jej trwania Lucy może się coś stać.
Imitatia stabbed Lucy.png

Imitatia kopie Lucy

Kiedy jej prawdziwa forma została ujawniona, Imitatia była bardzo chłodna, poważna i można powiedzieć że mechaniczna. Kazała Byro zakończyć misję, kiedy zamierzała przynieść Lucy jako ofiarę dla Zegara Nieskończoności. Znokautowała Lucy od tyłu, oraz oszczędziła życie Natsu, kiedy Klodoa chciał go zabić. Jednak nawet w swojej prawdziwej formie jest w niej coś z delikatności: zanim ujawniła się przed Lucy, płakała. Ponadto, w swojej prawdziwej postaci Imitatia ma nadopiekuńczy stosunek do Lucy, którą cały czas nazywała "Nee-san, mimo tego że ją zdradziła. Kiedy dowiaduje się, że Lucy zostanie wciągnięta w zegar i przepadnie, nie godzi się z tym. Wręcz popędziła na pomoc blondynce. Wtedy zaczęła żałować swojego postępowania.

Historia

Lalka.png

Imitatia jako lalka.

Imitatia była lalką, którą w prezencie urodzinowym otrzymała Lucy od swojej matki, Layli Heartfili. Kiedy Lucy ją dostała, stwierdziła, że jest ona jej siostrą. Bawiła się z nią przez cały czas, a nawet tworzyła jej papierowe ubrania. Gdy Layla zmarła, Lucy nie chciała już się z nią bawić, ponieważ przypominała jej ona o matce. Jude Heartfilia umieścił Imitatię w pomieszczeniu magazynowym ich rezydencji. Niedługo po tym, Midnight przyszedł zabrać ją i obiecał jej połączenie z Lucy na zawsze. Midnight nakazał jej podać się za Michelle Lobster i znaleźć Lucy Heartfilię. Zrobiła tak, jak jej powiedziano, i ruszyła do ojca dziewczyny, Jude'a Heartfili, aby mu pomóc i u niego pracować. Była obecna przy jego śmierci. Powiedział jej, że ma nadzieję na to, iż stanie się prawdziwą, młodszą siostrą Lucy.

Fabuła

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tej sadze wydarzyły się tylko w anime i nie są kanonem.
Michell's tears.jpg

"Michelle" odnajduje Lucy

Przyjeżdża pociągiem do Magnolii i kieruje się do Fairy Tail. Wprowadza się do Lucy, która jej nawet dobrze nie zna. Szokuje jej przyjaciół, kiedy zwraca się do niej "Nee-san". Tłumaczy jednak, że jej rodzina i rodzina Heartfilia są ze sobą spokrewnione, a Lucy to jej dalsza kuzynka. Wynika jednak pewne nieporozumienie, ponieważ Happy myślał, że jest ona nieślubnym dzieckiem ojca Lucy, na co "Michelle" reaguje szlochem. Gdy się uspokoiła, poinformowała Lucy, że jej ojciec przed śmiercią prosił, aby przyniosła jej pamiątkę po nim. Jude nakazał jej także szukać Lucy, co czyniła przez całe siedem lat, po czym wręcza jej prostokątną walizkę. Natsu sugeruje Lucy otwarcie jej. Dziewczyna czyni to, we wnętrzu, ku zdumieniu wszystkich, widzi olbrzymi klucz owinięty w stare bandaże. Carla ma pewne obawy związane z obiektem. Wszyscy są ciekawi, do czego on służy, ale w tym momencie Michelle mówi, że nie jadła niczego od trzech dni.
Lucy offers Michelle a room.jpg

Lucy oferuje Michelle pokój w swoim mieszkaniu.

Lucy opowiada Michelle, jak bardzo kocha swoją gildię. "Michelle" ogląda zdjęcia Layli i Jude'a, następnie czyta najnowszy rozdział jej powieści. Kiedy Lucy wraca, widzi że "Michelle" płacze i zastanawia się, co będzie dalej z Irys, bohaterką wymyśloną przez Lucy. "Michelle" otwarcie przyznaje, że jest zazdrosna, ponieważ Lucy ma swoje marzenia, a ona ich nie posiada. Lucy postanawia zaproponować "Michelle" pobyt w swym mieszkaniu. Dziewczyna znów zaczyna płakać, a Lucy mówi, że powinna postarać się o pracę w Fairy Tail. Dziewczyna wybiera się na misję ze swoją "kuzynką" Gdzieś w Fiore Gray jest na misji, ale Erza przybywa z olbrzymią przyczepą, i wyjaśnia plan, w którym Lucy ma posłużyć jako przynęta, podczas gdy Natsu i Gray zaatakują bandytów od tyłu. Natsu jednak odmawia kierowania przyczepą, co skłania "Michelle"
Lucy in swimsuit witch Michelle.jpg

Michelle zaskoczona pracę Lucy.

do zastąpienia go. Ponieważ Lucy i jej "kuzynka" prowadziły przyczepę, Natsu, Erza, Gray i Happy ukryli się w jej wnętrzu. W końcu obydwie dziewczyny dojeżdżają do blokady, gdzie przestępcy witają się z nimi. Lucy natychmiast, jak planowała Erza, prezentuje swoje ciało w białym stroju kąpielowym. Jednak bandyci nie są zainteresowani tym widokiem. Kiedy decydują się otworzyć przyczepę, w środku znajdują Graya, który próbuje ich zaatakować. Wtedy pojawia się Erza, która pomaga mu. Boss biegnie w kierunku Lucy i "Michelle", po czym próbuje zaatakować blondynkę, Natsu spada z nieba i pokonuje go.

Po misji, Lucy i "Michelle" zjadają obiad, a "Michelle" próbuje rozwiązać tajemnicę przedmiotu pozostawionego przez Jude'a. Kiedy znajdują się w Fairy Tail, "Michelle" trzyma klucz w dłoniach, kiedy znienacka potyka się, a on wypada jej z rąk. Nagle przedmiot odrywa się od ziemi, a na jego powierzchni pojawiają się złote runy, jakby pisanie niewidzialną ręką. Makarov próbuje przekonać Lucy, aby przestała się nim interesować, ale Lucy postanawia rozwiązać zagadkę w imię "Michelle". Lucy i "Michelle" próbują znaleźć coś na ten temat w różnych książkach. Niestety nie znajdują nic. Później, na festiwalu, "Michelle" cieszy się z serwowanych potraf i prosi Lucy, aby spróbowała niektórych, ta jednak grzecznie odmawia. Później tego Levy rozmawiają na temat magicznej laski. Lucy jest w szoku, kiedy dowiaduje się, że przypomina ona jedną z wskazówek starego, olbrzymiego zegara. Później, po przyjściu do gildii, widzą trójkę nieznajomych. Jedna z nich, kobieta o imieniu Mary, mówi, że przybyli, aby pochwycić Lucy Heartfilię i że zabiorą ją siłą, jeśli nie odda się w ich ręce. Kiedy rozpoczyna się walka, "Michelle" zauważa, że Lucy ma zamiar się poddać, szokuje wszystkich twierdząc, że to ona jest Lucy Heartfilią. Kiedy Lucy ingeruje i mówi, że to ona jest prawdziwa, "Michelle" szybko dodaje, że jest to jej kuzynka, Michelle, która próbuje ją chronić. Dziewczyny zaczynają się kłócić, obie bowiem twierdzą, że nazywają się Lucy Heartfilia. Kiedy gildia rozprasza nieznajomych, każą im uciekać i szybko odnaleźć mistrza. Po długiej uciecze, "Michelle" i Lucy decydują się na odpoczynek. "Michelle" karci swą towarzyszkę za narażanie się na niebezpieczeństwo, ale też dziękuje, że nie dała się wydać w ręce nieprzyjaciela. Kiedy obydwie zaczynają dyskutować, podejrzewając, że to to trio stoi za częstymi ostatnio atakami na kościoły, nagle przybiega ziemski odpowiednik Coco i każe ujawnić się prawdziwej Lucy. W tym momencie "Michelle" wskazuje na Lucy, a Lucy wskazuje na "Michelle", co całkowicie dezorientuje Coco. Nagle zjawia się Virgo, dzięki której mogą uciec, ponieważ Coco nie wie co ma zrobić. Później na swojej drodze napotykają Mary, która za pomocą swojej magii przejmuje kontrolę nad "Michelle" i ciska nią o skałę.

Magia i Umiejętności

Imitatia-transformation.gif

Transformacja Imitatii

Transformacja (変身魔法 Henshin Maho): Imitatia ma zdolność do przekształcania się i naśladowania ludzi. Najlepszym przykładem jest Michelle Lobster.

200px-Imitatia's Weapon.png

Imitatia wyjmuje swój różany miecz

Mistrzyni władania mieczem: Imitatia jest bardzo zdolna pod względem posługiwania się mieczem. Większość jej ataków bazuje na trafianiu w punkty witalne, przez co z łatwością zraniła Elfmana.

Ekwipunek

Tarcza-kwiat: Imitatia używa tarczy lub ostrza w kształcie kwiatu. W przypadku ostrza jego płatki są wirującymi nożami, które obracają się z dużą prędkością.
Kwiecisty miecz: Imitatia wewnątrz Tarczy-Kwiatu chowa miecz z dużym, szerokim ostrzem

Relacja

Lucy Heartfilia

Imitatia jako Michelle Lobster utrzymywała, że Lucy to jej dalsza krewna. W tym okresie "Michelle" naprawdę troszczyła się o Lucy, zwracając się do niej Nee-san. Kiedy zmieniła się w Imitatię przeprosiła Lucy, jej oczy były pełne łez. Nawet po ujawnieniu swojej prawdziwej tożsamości, Imitatia zadeklarowała, że Lucy należy tylko dla niej i nikt nie może jej mieć, co było oznaką zaborczej miłości wobec Gwiezdnego Maga. Imitatia tak bardzo chciała zachować Lucy dla siebie, że była gotowa na walkę z pozostałymi członkami Fairy Tail, którzy starali się ocalić dziewczynę. Kiedy Brian II wyjawia jej, że Lucy podczas połączenia się z Zegarem Nieskończoności bezpowrotnie straci wspomnienia, a jej ciało pozostanie puste w środku, Imitatia przestała myśleć logicznie, ogarnął ją szok. Rozpłakała się i rozpaczliwie próbowała ją ocalić, uderzając w skorupę która ją wchłaniała, przepraszając ją za wszystko. Okazało się, że miłość Imitatii do Lucy wynika z faktu, iż była niegdyś lalką, którą bawiła się dziewczyna, gdy była mała.

Walki i Wydarzenia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki