Fandom

Fairy Tail Wiki

Ichiya Vandalay Kotobuki

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Ichiya Vandalay Kotobuki (一夜=ヴァンダレイ=寿, Ichiya Vandarei Kotobuki) jest magiem gildii Blue Pegasus oraz przywódcą drużyny The Trimens.

Wygląd

Według jego Karty Gildiowej, jest jedynym brzydkim członkiem swojej gildii. Jest niski, lekko przysadzisty, ma rozwiane jasne włosy i małe oczka. Charakterystyczny jest jego nieogolony podbródek z przedziałkiem po środku.

Ubiera się tak jak pozostali członkowie The Trimens w garnitur z kolorową koszulą i muszką. Nosi lekko przykrótkie spodnie, które odsłaniają jego cienkie włochate łydki. Dodatkowym elementem ubioru jest specjalny pas, w którym nosi fiolki (bardziej wyglądające jak laboratoryjne probówki) z perfumami.

Lokalizacja znaku gildii: Lewe ramię.

Osobowość

Jak większość członków swojej gildii jest kobieciarzem, ale w przeciwieństwie do pozostałych, brakuje mu urody, czego zdaje się być nieświadomy i w żaden istotny sposób nie przeszkadza mu w licznych próbach mało efektywnego podrywu, którego obiektem najczęściej jest biedna Erza, w której wzbudza to wiele uczuć, nie do końca pozytywnych.

Ichiya posing.png

Wizja "piękna"

Jest bardzo związany ze swoimi towarzyszami z drużyny, którzy traktują go jak starszego brata lub mentora.

Jest ponadto tchórzem, który zamiast walczyć woli uciekać, aczkolwiek w sytuacjach tego wymagających nigdy nie zawodzi swoich towarzyszy. Często powtarza angielskie słowo "Men", a do Erzy zwraca się "Moje kochanie".

Według jego Karty Gildiowej kocha wszystkie kobiety na świecie, a nie lubi brzydkiego zapachu.

Fabuła

Saga Oración Seis

Tri men.PNG

Pojawienie się zepsołu

Ichiya wraz ze swoimi towarzyszami z Gildii Blue Pegasus zostali wybrani do reprezentowania swojej gildii w sojuszu z Lama Scale, Fairy Tail oraz Cait Shelter, by unicestwić Oración Seis. Z początku wita się z dziewczętami z Fairy Tail (Lucy i Erzą). Erze najwidoczniej kokietuje, gdyż ma z nią coś wspólnego. Później okazuje się, że Angel użyła swoich Gwiezdnych Duchów Gemini, by zamienili się oni w Ichiyę i porwali Wendy. Przy okazji również porwają Happie'go.

Prawdziwy Ichiya pojawia się nieco później, po pobiciu w łazience przez Angel.

Sojusz grupuje się i wszyscy idą ratować Wendy, by ta mogła uleczyć skażoną trucizną Erzę. Ichiya jednak zostaje porwany przez mroczną gildię i związany. Zamiast walczyć, błaga by go oszczędzili. Cały czas stara się targować z bandytami. Po aktywacji Nirvany, bandyci uciekają w popłochu, a Ichiya zostaje sam. Może uciec, jednak jest to trudne ze względu na to, że nadal jest przywiązany do słupa.

Ichiya destroys a Lacrima.png

Ichiya niszczy jedną z Lacrym

Pomimo tej przeszkody, Ichiya pragnie pomóc swoim przyjaciołom. Dzięki jego zapałowi udaje mu się zniszczyć jedna z Lacrym wewnątrz Nirvany za pomocą swoich perfum. Później widzimy jak wyraźnie jest przeciwny aresztowania Jellala. Próbuje pocieszyć Erzę. Po wykonanej misji, zaprowadza swoich towarzyszy z grupy z powrotem do Gildii Blue Pegasus.

Saga X791

Ichiya wraz ze swoimi towarzyszami odwiedzają członków Fairy Tail. Informują ich, że wyspa Tenrou może nadal istnieć.[1]

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Tartarus

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Power Perfume.gif

Magia Perfum

Magia Perfum: Jego zaklęcia mają formę zapachu uwalnianego przez niego z fiolek, które zawsze ma ze sobą. Według Erzy jest również potężnym magiem, swoją potęge pokazał w walce Ichiya i Nichiya VS Bacchus i Rocker (gdzie Nichiya został pokonany 1 ciosem a Bacchus jest z tego co mówi na równi z Erzą). W razie potrzeby (np. gdy nie może używać magii) może użyć "Inhalacji Zerowego Dystansu" wkładając fiolki bezpośrednio do nosa. Większość jego zaklęć ma wartość raczej wspomagającą niż typowo bojową, co powoduje, że Ichiya częściej ucieka z pola walki niż bierze w niej czynny udział. Ma również bardzo wyczulony na zapachy nos i za jego pomocą może zidentyfikować magiczną moc przeciwnika oraz jego charakter.

Ciekawostki

  • Jego imię znaczy "Jedna Noc" i jest kompatybilna z pozostałymi członkami jego drużyny.
  • Jest jedynym mieszkańcem Ziemi, którego edoliańskim odpowiednikiem jest członek rasy Exceedów.

Walki i wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: Rozdział 254, strona 21-24

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki