Fandom

Fairy Tail Wiki

Historia Trupów

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Historia Trupów (屍のヒストリア Shikabane no Hisutoria) jest Magią Caster, która pozwala na materializację historii zmarłych, których może używać do walki z przeciwnikami.

Opis

Ta magia pozwala jej użytkownikowi patrzeć w sercach innych ludzi i stworzyć replikę zmarłej osoby, która wywarła na nie trwały wpływ, czy to w wyniku zaciętej walki, miłości, lub po prostu ogromnego szacunku.[1] Te repliki nie są iluzjami. Historie zachowują osobowość, wspomnienia, jak również wszelkie magie i umiejętności, jakie posiadali oni za swojego życia.[2][3] Jednym ze sposobów pokonania własnej historii jest zaszczepienie w nich strachu, przez co oni całkowicie znikają[4]. W zależności od magiczną moc tworzonych w trakcie ich eksploatacji, jest to możliwe dla rzucający męczyć się z ogromnych rezerw magiczną moc zużywają lub użytkowania. Wiadomo też, że tworzone przez użytkownika Historie nie są tak silne, jak oryginalnie były, co zostało udowodnione na przykładzie Boga Sereny.[5]

Ciekawostki

  • Wyraz „historia” pochodzi od greckiego słowa ἱστορία (istoria), pierwotnie znaczącego „badanie, dochodzenie do wiedzy” oraz „wiedza zdobyta poprzez badanie”.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 481, strony 2-3
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 481, strona 5

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki