Fandom

Fairy Tail Wiki

Heine Lunasea

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Heine Lunasea (ハイネ・ルナシー, Haine Runashī) — jedna z członkiń Oddziału Irene i zarazem Imperium Alvarez.

Wygląd

Heine jest młodą dziewczyną o czarnych, krótkich włosach. Grzywkę ma stosunkowo długą, która opada jej na oczy. Na głowie nosi coś w rodzaju dużej spinki na włosy przypominającej odwrócony sierp księżyca. Nosi również dużą opaskę na czoło, która też podtrzymuje jej grzywkę. Dziewczyna nosi coś w rodzaju płaszcza oraz przylegającego do ubrania czarny strój. Oryginalny wygląd Heine to zwykły, czarny miecz.

Osobowość

Heine w przeciwieństwie do swojej towarzyszki, jest raczej poważną osobą. Nie rozumie jej żartu, że Juliet jest "Czarnym Aniołem", co przecież jest bezsensowne, skoro to Heine nim jest. Szybko się również denerwuje. Mimo osobnych charakterów z Juliet, obie dziewczyny zgadzają się, że za cel obiorą sobie Mirajane Strauss.

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Irene alters the climate.png

Irene zmienia klimat

Heine wraz z Juliet Sun i liderką oddziału Irene Belserion została wysłana na północy front Fiore. Irene wspomina o dwóch aniołach, które kiedyś na górze Mt.Zonia stoczyły bój. Heine wtedy karci Juliet, która wspomniała o miejscu zamieszkania szkarłatnowłosej. Potem Irene porównuje właśnie Heine i Juliet to owych aniołów. Juliet się cieszy, że będzie czarnym aniołem, za co Heine znów ją karci. Szkarłatnowłosa kobieta zastanawia się, która z dziewcząt wyszłaby zwycięsko, gdyby obie zaczęły walczyć. Heine i Juliet nie są tym zachwycone, po czym Irene oznajmia, że tylko żartowała.

Następnie Irene oznajmia dziewczynom o tym, że obie pójdą na front. Heine od razu rozumie słowa swojej liderki, jednak Juliet nadal pyskuje. Czarnowłosa karci swoją towarzyszkę nazywając ją idiotką. Irene wspomina o trzecim gościu co interesuje bardzo Heine. Potem jeszcze o czwartym co już nawet interesuje, ale i zarazem irytuje Juliet. Obie dziewczyny słysząc, że Irene chce walczyć z czwartym gościem, od razu mówią z aluzją, że mu współczują.

Ciekawostki

  • Luna w języku łacińskim oznacza księżyc, natomiast jej imię Heine po hebrajsku oznacza życie. Ponadto dziewczyna też w imieniu ma sea co w angielskim oznacza morze.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki