Fandom

Fairy Tail Wiki

Haru

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Haru to młody podróżnik, który posiada miecz o zdolności zmiany formy.

Wygląd

Haru jest młodym mężczyzną z białym kolczastymi włosami. Nosi lekką niebieską koszulę pod czarnym płaszczem od firmy Heart Kreuz oraz białe spodnie z łańcuchem po prawej stronie i czarne buty. Nosi także brązową torbę oraz miecz Eisenmeteor, który trzyma za plecami, gdy nie jest używany.

Osobowość

Haru jest swego rodzaju uprzejmym młodzieńcem, co pokazano, kiedy pomógł Natsu, zupełnie mu obcej osobie. Zobaczył on, że Smoczy Zabójca czuł się źle i nie zostawił tego.[1] Jest również bardzo lojalny i chce oddać swoje życie w obronie swoich przyjaciół.[2]

Fabuła

Fairy Tail x Rave

Podczas podróży Haru, chłopak rozdzielił się od Elie. Później spotyka chorego młodego człowieka. Natychmiast rusza mu z pomocą i przedstawia się. Chłopak także poznaje imię chorego chłopaka, Natsu, Maga z Gildii Fairy Tail. Później Haru pomaga zaprowadzić Natsu do gospody, gdzie poczuł zapach ognia pochodzącego z grilla, podszedł tam i zjadł płomień ku zaskoczenia Haru.[3]

Natsu and Haru clash.png

Haru blokuje atak Natsu

Po dotarciu do gospody, w której chłopcy chcieli coś zjeść, podczas jedzenia, Natsu ujawnia, że szuka osoby, która jest źródłem kłopotów w kasynach. Haru zgłasza chęć pomocy Smoczemu Zabójcy w wykonaniu jego misji, ponieważ twierdzi, że jest dobrym wojownikiem. Natsu odmawia jego pomocy, twierdząc, że tylko on sam może wykonać tę pracę. Następnie opisuje osobę odpowiedzialną za kłopoty w kasynach i Haru uświadamia sobie, że opis tej osoby pokrywa się z wyglądem jego przyjaciółki, Elie. Obaj zaczyanją walczyć. Haru nie zamierza pozwolić, żeby Natsu poszedł po jego towarzyszkę.[4]

Natsu atakuje Haru zaklęciem Ryku Ognistego Smoka, ale Haru obrania się za pomocą Miecza Eksplozji. Gdy Natsu atakuje Haru, on robi unik za pomocą Silfariona. Potem atakuje Dragneela za pomocą Mel Force, który niszczy pobliskie budynki. Natsu nie ponosi obrażeń i atakuje Haru zaklęciem Żelaznej Pięści Ognistego Smoka.[5]

Erza beats Haru and Natsu.png

Erza uderza Haru i Natsu

Podczas walki, oboje trafili do kasyna, w którym podczas walki dokonali wielu szkód. Gdy oboje wymieniają ataki między sobą, w walkę wkracza Erza Scarlet, która atakuje ich i jak się okazało, to ona jest tą osobą, która sprawia kłopoty w kasynach. Jest tą, której poszukuje Natsu. Kobieta powala ich następnie za to, że przerwali jej dobrą passę w grze. Haru przyłącza się do odnalezionych przyjaciół i słysząc ich zainteresowanie spotkaniem z Natsu odpowiada, że jest on strasznym człowiekiem.[6]

Ekwipunek

  • Miecz Eksplozji
  • Silfarion
  • Mel Force

Eisenmeteor: Podstawowa, a także jedna z czterech form miecza Haru. Miecz wydaje się duży, dwustronny i jest wykonany z metalu. Ze względu na jego szerokość, ostrze może blokować mocne ataki, co widać, gdy Haru blokuje uderzenie Natsu.[7]

Miecz Eksplozji: Jedna z czterech form miecza Haru. W przeciwieństwie do Eisenmeteor, Miecz Eksplozji jest cienki i nie ma właściwie odpowiedniego ostrza. W kontakcie z celem tworzy silne eksplozje.[8]

Silfarion: Jedna z czterech form miecza Haru. Rękojeść jest zaprojektowana podobnie do skrzydła ptaka. Miecz również służy do wykonywania szybkich uników i chodzenia po ścianach.[9]

Mel Force: Jedna z czterech form miecza Haru. Ten miecz pozwala mu na atakowanie swoich przeciwników potężnymi wybuchami powietrza.[9]

Walki

  • kontra Natsu Dragneel = PRZERWANA
  • wraz z Natsu Dragneel kontra Klodoa = WYGRANA

Ciekawostki

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Omake, Specjał Fairy Tail x Rave, strona 5
  2. Manga Fairy Tail: Omake, Specjał Fairy Tail x Rave, strony 9-10
  9. 9,0 9,1 Manga Fairy Tail: Omake, Specjał Fairy Tail x Rave, strona 13

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki