Fandom

Fairy Tail Wiki

Happy/Fabuła

< Happy

2028stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Spis treści
Historia
Saga MacaoSaga DaybreakSaga LullabySaga Wyspa GalunaSaga Phantom LordSaga LokeSaga Rajska WieżaSaga Bitwa o Fairy TailSaga Oración SeisSaga DaphneSaga EdolasSaga Wyspa TenrouSaga X791Saga Klucz Gwiaździstego NiebaSaga Wielki Turniej MagicznySaga Gwiezdne Duchy ZaćmieniaSaga Wioska SłońcaSaga TartarusSaga AvatarSaga Imperium Alvarez
OdniesieniaNawigacja

Historia

Fabuła

Saga Macao

Happy rescue Lucy.jpg

Happy ratuje Lucy od Bory

Po raz pierwszy widzimy Happy'ego, kiedy przybył do Miasta Hargeon z Natsu Dragneelem, który podczas podróży cierpi z powodu choroby lokomocyjnej. Po uporaniu się z jego problemami tolerowania transportu, Happy i Natsu znajdują mężczyznę o imieniu Salamander, który tak na prawdę jest Borą. Spotykają wtedy Lucy Heartfilię, podróżującego Maga, która płaci za ich posiłek w podzięce za uwolnienie jej z nielegalnej Magii Uroku, której używał Bora.
Natsu, Lucy, and Happy running from Rune Knights.png

Lucy, Natsu i Happy uciekają przed armią

Po odkryciu, że Bora twierdził, że jest sławnym Salamandrem z Fairy Tail, Natsu i Happy udają się do portu, aby uratować Lucy i powstrzymać Borę od rujnowania reputacji Fairy Tail. Kiedy Natsu wpada na statek Bory, Happy ucieka razem z Lucy, jednak jego moc magiczna szybko się wyczerpuje, przez co spada razem z dziewczyną do oceanu. Lucy znajduje swoje zgubione klucze w wodzie i wzywa Gwiezdnego DuchaAquariusa, aby sprowadzić okręt Bory z powrotem na brzeg. Natsu pokonuje Borę, po czym cała grupa ucieka przed wojskiem.

Po przybyciu do Fairy Tail, Lucy dołącza do tej Gildii. Następnie Happy towarzyszy Natsu, który zamierza uratować Macao Conbolta, któremu nie udało się jeszcze wrócić z misji na Górze Hakobe. Lucy, której zaczyna dokuczać Happy, przyłącza się do nich. Na Górze, Natsu i Lucy zaczynają się kłócić, jednak zostają zatrzymani przez Vulcana, który porywa dziewczynę. Natsu przychodzi na ratunek Lucy, jednak zostaje zrzucony z urwiska. Happy ratuje spadającego chłopaka. Patrzy, jak Natsu walczy z Vulcanem i wygrywa, po czym potwór zamienia się w Macao. Następnie zespół prawie spada z klifu kolejny raz, jednak zostaje uratowany przez Taurusa, jednego z Gwiezdnych Duchów Lucy. Po opatrzeniu ran Macao, cała drużyna wraca do domu, gdzie Conbolt spotyka swojego zmartwionego jego zniknięciem syna, Romeo.

Saga Daybreak

Happy&#039;s maths.jpg

Matematyka Happy'ego

Kiedy Lucy znajduje w końcu sobie jakieś mieszkanie, Natsu i Happy składają jej pierwszą niezapowiedzianą wizytę. Po tym, jak dziewczyna wyjaśnia im czym są Gwiezdne Duchy, pokazuje im, jak się zawiera kontrakt z Duchem, w tym przypadku Plue. Po tym jak decydują się stworzyć drużynę, okazuje się, że Natsu i Happy wybrali już zadanie, które polega na zniszczeniu książki, Daybreak, w Mieście Shirotsume.
Happy strikes Everlue.jpg

Happy uderza Duke Everue uwalniając Lucy z jego uścisku

Kiedy weszli do Miasta Shirotsume i spotkali swojego klienta, Kaby Melona, okazało się, że nagroda wzrosła z 200,000 do 2,000,000 klenotów. Po nieudanej próbie Lucy, która chciała dostać się do rezydencji jako nowa pokojówka, drużyna włamuje się do budynku, szybko pokonując dziewczęta, które ich spotkały. Następnie Natsu szczęśliwym trafem znajduje szukaną książkę, Daybreak. Everlue przybywa szybko na miejsce zdarzenia i przywołuje Znikających Braci, aby wyeliminować intruzów. Lucy uświadamia sobie, że w książce musi znajdować się jakaś tajemnica, dlatego prosi Natsu, aby grał na zwłokę, kiedy ona będzie ją czytać. Duke Everlue idzie po nią, opuszczając Znikających Braci, którzy stają do walki z Natsu i Happym. Smoczy Zabójca mówi swojemu kotu, aby poszedł za Lucy, gdy on się nimi zajmie.
Happy&#039;s reaction to Cancer&#039;s tendency.jpg

Reakcja Happy'ego na "-ebi" Cancera

Happy przybywa, aby zobaczyć, czy Lucy walczy z Everlue. Mężczyzna unieruchamia ją i ściska, dlatego Happy uderza go w twarz swoimi dolnymi łapami, aby ją uwolnić. Potem obserwuje walkę Lucy i Duke'a oraz słucha, jak dziewczyna wyjaśnia niektóre tajemnice tej książki. Lucy przywołuje swojego Gwiezdnego DuchaCancera, uszczęśliwiając tym Happy'ego. Kot myśli, że Cancer ma zamiar mówić kani (Krab) na końcu każdego wypowiedzianego zdania, jednak zamiast tego mówi ebi (Krewetka), co rozczarowuje Exceeda. Happy prosi Lucy, aby odesłała Kraba z powrotem. Następnie Everlue także okazuje się być Magiem Gwiezdnych Duchów. Przywołuje Virgo, która pojawia się z Natsu przyczepionym do jej pleców. Wspólnymi siłami, drużynie udaje się pokonać Pannę i Duke'a.

Następnie drużyna wraca do domu swojego klienta, w którym Lucy ujawnia tajemnicę książki Daybreak. Jako że nie spalili książki, Natsu nie chce przyjąć nagrody. Zauważa, że ich klient nie jest tak naprawdę bogaty. Razem z zespołem wraca do Fairy Tail. Podczas podróży do Gildii, Natsu i Happy zdają sobie sprawę, że Lucy pisze własną powieść, dlatego starają się drążyć ten temat.

Saga Lullaby

Happy and Lucy watches Gray and Natsu&#039;s fight.jpg

Happy i Lucy czekają na Erzę

Kiedy Happy, Natsu i Lucy rozmawiają z Mirajane Strauss o Mrocznych GildiachErza Scarlet wraca ze swojej misji, niosąc pamiątkę w postaci rogu demona, którego pokonała. Dziewczyna pośrednio powoduje, że Natsu zaczyna zachowywać się jak Happy. Erza szuka Graya, którego prosi wraz z Natsu o pomoc, co zaskakuje wszystkich członków w Gildii, ponieważ Erza jest uważana za najsilniejszą kobietę Maga w całym Fairy Tail. Kolejnego dnia, na dworcu jak zwykle kłócą się Gray i Natsu. Lucy dołącza do
Happy tries to remember.jpg

Happy próbuje przypomnieć sobie, co chciał powiedzieć Lucy

nich i wyjaśnia Erzie, że Mirajane chciała, by poszła razem z nimi. Następnie Natsu mówi Scarlet, że będzie jej towarzyszyć w misji, jeśli obieca mu, że po powrocie będzie z nim walczyć, na co ona się zgadza. Podczas podróży pociągiem do miejsca misji, Erza wyjaśnia wszystkim, że podsłuchała w jednej z restauracji o zakazanej Magii o nazwie Lullaby. Dowiedziała się, że potężny Mag, Erigor, jest w to zamieszany. Erigor jest członkiem Mrocznej Gildii o nazwie Eisenwald. Stała się ona Mroczna po tym, jak jej członkowie zaczęli przyjmować zlecenia zabójstw. Niestety w czasie wyjaśnienia i zamieszania, drużyna przypadkowo zostawia cierpiącego na chorobę lokomocyjną Natsu w pociągu.

Happy pomaga zatrzymać pociąg, pociągając za dźwignię awaryjnego hamowania w dół na rozkaz Erzy i wraz z innymi biegnie w stronę pociągu. Po znalezieniu Natsu, drużyna dowiaduje się, że miał on spotkanie z jednym z członków Gildii Eisenwald, Kageyamą. Natsu mówi im, że miał przy sobie przyrząd w rodzaju fletu. Lucy mówi w tym momencie, że słyszała o tym tylko w książkach, ale może to być flet "Kołysanki Śmierci".

Eisenwald przejmuje Dworzec w Mieście Oshibana, aby wymusić szybsze dotarcie do swojego celu. Na swojej drodze napotykają drużynę z Fairy Tail, z którymi zaczynają walczyć. Erigor ma jednak inne plany i ucieka. Natsu i Gray idą za nim w pościg, pozostawiając Lucy i Erzę z resztą członków Mrocznej Gildii. Scarlet pokonuje ich wszystkich, jednak jednemu z nich udaje się uciec, dlatego każe Happy'emu i Lucy iść za nim. Kiedy Happy i Lucy gubią uciekającego członka Eisenwald, dziewczyna mówi kotu, że powinni po prostu odpuścić i wrócić do Erzy. W tym momencie objawia się straszna strona Happy'ego, który jest zszokowany faktem, że Lucy chce tak po prostu zignorować jej polecenie, kiedy ona jasno powiedziała "idźcie za nim". Przerażona Lucy zamierza kontynuować poszukiwania. W czasie poszukiwań natrafiają na swoją drużynę w momencie, kiedy Kageyama zostaje pchnięty nożem przez jednego ze swoich towarzyszy, Karackę.

Drużyna nie może się dowiedzieć, jak uciec z bariery wiatru otaczającej cały dworzec, którą rzucił Erigor podczas swojej ucieczki. Happy nagle przypomina sobie, że Gwiezdny DuchVirgo, po aresztowaniu Everlue chce dać swój klucz Lucy. Dzięki Magii Virgo, drużynie udaje się uciec z dworca przez tunel wykopany przez Pannę. Happy pomaga Natsu dogonić Erigora na moście kolejowym przy użyciu jego Maksymalnej Prędkości, jednak to zaklęcie go wykańcza. Podczas walki, Natsu jest rozwścieczony przez jego niezdolność trafienia Erigora, który rzucił na siebie zaklęcie Zbroi Wichury. Happy informuje Erigora, że jego wściekłość wpływa na temperaturę jego płomieni, które z kolei powodują, że wiatr otaczający Erigora kieruje się w stronę Natsu. Kiedy nie udaje mu się dalej unieważniać wiatru, Happy prowokuje Natsu, że ta praca nie jest dla niego i powinien zostawić ją Grayowi, który o wiele lepiej by ją wykonał. Irytuje to Natsu, który całkowicie neguje wiatr przeciwnika i pokonuje go.

Erza i reszta przybywają wraz z rannym Kageyamą. Mężczyzna wykorzystuje chwilę nieuwagi drużyny i ucieka pojazdem Erzy z fletem do Miasta Clover, gdzie zamierza zabić mistrzów Gildii, którzy mają tam spotkanie. Kiedy udaje im się go dogonić, widzą Makarova rozmawiającego z Kageyamą. Drużyna chce do nich iść, jednak zostaje zatrzymana przez Mistrza Boba i Mistrza Goldmine. Zauważają następnie, że ich Mistrz przekonuje mężczyznę, aby nie używał fletu. Następnie flet zaczyna sam mówi i zamienia się w demona.Wszyscy wpadają w panikę, jednak Gray, Erza i Natsu zaczynają walczyć z demonem i udaje im się go pokonać, niszcząc budynek spotkania Mistrzów, co skłania zespół i Makarova do szybkiego wyjścia.

Podczas obiecanej walki Erzy i Natsu, Happy odwołuje swój zakład na zwycięstwo Natsu, kiedy Erza podmienia swoją zbroję na Zbroję Płomiennej Cesarzowej. Walka zostaje jednak przerwana, kiedy Erza zostaje aresztowana przez Radę Magii za zniszczenie mienia i zbrodnie. Dziewczyna zostaje jednak uwolniona następnego dnia.

Saga Wyspa Galuna

Po powrocie Natsu i Erzy do Gildii, Happy kradnie plakat z zadaniem Klasy-S, aby on wraz z Dragneelem i Lucy wypełnili je. Dziewczyna początkowo odmawia i każe im odejść, jednak gdy zauważa, że jedną z nagród w zadaniu jest Złoty Klucz Zodiaku, biegnie za nimi. Goni ich jednak Gray, którego wysłał Mistrz, aby sprowadzić ich z Hargeon. Kiedy chłopak wspomina o rozwścieczonej za nieposłuszeństwo Erzie, Happy próbuje zwalić winę na Lucy, mówiąc, że to zmusiła go do kradzieży zadania. Jeden z żeglarzy, który odmawia drużynie żeglowania w stronę przeklętej Wyspy Galuna zauważa, że Natsu i Gray korzystają z Magii. Przez ten fakt zgadza się na podróż na Wyspę. Dragneel ogłusza Graya, po czym ciągnie go nieprzytomnego na łódź. Ich żeglarz następnie znika, a Happy sprawdza, czy nie wpadł przypadkiem do wody. Okazuje się, że go tam nie ma. Pozostaje to bez uzasadnienia. Następnie w stronę łodzi kieruje się potężna fala, która zmywa drużynę na brzeg Galuny. Gray zgadza się pomóc przyjaciołom w misji. Wszyscy idą w stronę wsi, która zleciła to zadanie. Spotykają tam Mokę, wodza wioski, który prosi ich, aby zniszczyli księżyc.

Decydując, że wykonanie takiego zadania jest niemożliwe, drużyna postanawia pójść w stronę ruin świątyni w środku wyspy, aby dogłębniej zbadać sprawę. Zostają zaatakowani przez gigantyczną mysz, którą pokonują po pewnym czasie. Dzięki temu lokalizują starą opuszczoną świątynię. Natsu, zauważając, że znajdują się na piętrze, zaczyna uderzać o podłoże. Powoduje to rozbicie podłogi i upadek drużyny w głąb jaskini. Podczas upadku Natsu połyka znalezioną kość. Lucy pomaga mu w wykrztuszeniu jej. W tej jaskini odkrywają tożsamość niejakiego Deliory i trzech Magów: Sherry BlendyYuki Suzuki i Toby'ego. Gray wyjaśnia reszcie, czym jest Deliora: nieśmiertelnym demonem, który 10 lat temu zniszczył Krainę Isvan i został zapieczętowany przez jego nauczycielkę, Ur, która przypłaciła tym własnym życiem. Grupa postanawia poczekać do pojawienia się księżyca, aby sprawdzić, jakie działanie wywołuje na Wyspie. Dla zabicia czasu, Lucy wzywa swojego Gwiezdnego DuchaLyrę, która śpiewa wszystko, co lubi jej właścicielka. Kiedy nadchodzi noc, drużyna zauważa, że działanie księżyca działa na zamrożonego demona poprzez rytuał Kropli Księżyca, który sprawia, że lód powoli się topi. Odkrywają, że stoi za tym Reitei Lyon wraz z Sherry, Tobym i Yuką. Reitei rozkazuje całej trójce pozbyć się mieszkańców wioski. Rozwścieczony przez Lyona Natsu wychodzi ze swojej kryjówki i atakuje przeciwnika. Następnie zostaje zamrożony, przez co Gray każe Lucy i Happy'ego uciekać, co niechętnie robią.

Saga Phantom Lord

Saga Loke

Saga Rajska Wieża

Saga Bitwa o Fairy Tail

Saga Oración Seis

Saga Daphne

Saga Edolas

Saga Wyspa Tenrou

Saga X791

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Gwiezdne Duchy Zaćmienia

Saga Wioska Słońca

Saga Tartarus

Saga Avatar

Saga Imperium Alvarez

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki