FANDOM

Guttman Kubrick (ガットマン・キューブリック Gattoman Kyūburikku) jest członkiem Korpusu Legionu Zentopii i byłym więźniem głównego więzienia Zentopii.[1]

Wygląd

Guttman ma zieloną skórę i małe, lazurowe kwadraty pokrywające jego ciało. Jego głowa przypomina duży sześcian, na której ma dwa, małe oczka białego koloru. Posiada również długą szyję. Guttman ubiera się w jasnobrązową, krótką szatę, naszyjnik ze znakiem Kościoła Zentopii i czerwone spodnie. Jego ogólny wygląd przypomina zieloną, sześcienną żyrafę.

Osobowość

Guttman jest osobą bardzo wesołą i arogancką. Jest skłonny lekceważyć innych, traktując innych członków Korpusu Legionu, zwłaszcza Mary Hughes, jak dzieci. Bardzo ufa Doktorynie Zentopii i karze tych, którzy są jej nieposłuszni. Dotyczy to nawet jego towarzyszy, co widać, gdy zaatakował Mary Hughes, kiedy ta wahała się, czy powinni zabijać księży i niszczyć kościoły. Jest też sadystą, co wynika z jego radości podczas korzystania ze swojej magii na Gajeelu Redfox i Juvii Lockser.

Fabuła

Saga Klucz do Gwieździstego Nieba

Magia i Umiejętności

Rapture Magic.gif

Guttman używa Magii Zachwytu

Magia Zachwytu: Magia, która pozwala Guttmanowi zwiększać magię w ciele człowieka, co sprawiają, że ten eksploduje. Może on korzystać z niej, dopóki cel nie straci swojej całej magicznej mocy.[2]

Telepatia (念話(テレパシー)Terepashī): Magia, która pozwala Guttmanowi komunikowanie się z innymi ludźmi w ich myślach.[3]

Zwiększona Siła:

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 141
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 142
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 141

Więcej z Fandomu

Losowa wiki