Fandom

Fairy Tail Wiki

Grimoire Heart

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gildia Grimoire Heart
Grimoire Heart Banner.png
Grimoire Heart
Kanji

悪魔の心臓(グリモアハート)

Wymowa

Gurimoa Hāto

Symbol

Symbol Grimoire Heart

Mistrz

Nieznany

Typ

Mroczna Gildia

Lokalizacja

Sterowiec Gildii Grimoire Heart
Nieznana

Grimoire Heart (悪魔の心臓(グリモアハート), Gurimoa Hāto) jest jedną z trzech Mrocznych Gildii, które należą do Sojuszu Balam. Uważana jest za najsilniejszą z całej trójki.

Cel

Ich pierwszym celem było zdobycie wszystkich kluczy potrzebnych do zbudzenia Zerefa. Kolejnym krokiem miało być zlokalizowanie Czarnego Maga, schwytanie i przyprowadzenie do Hadesa.

Potrzebowali go do rządzenia światem, w którym mogli żyć tylko magowie którzy stanowią zaledwie 10% populacji.

Koziorożec wyjawił też, że mieli zamiar zniszczyć Fairy Tail.

Lokalizacja

Grimoire Heart nie posiada żadnej stałej lokalizacji. Członkowie gildii mieszkają i podróżują gigantycznym latającym statkiem. Dzięki temu pozostają nieuchwytni.

Historia

Mistrzem Grimoire Heart był Hades (Purehito) będący wcześniej drugim mistrzem Fairy Tail. 48 lat temu przekazał dowództwo Makarovowi, a sam wyruszył w podróż, w czasie której dotarł do magii Zerefa, określanej przez niego "esencją magii". Purehito stał się zwolennikiem "zła", stworzył gildię Grimoire Heart i został jej przywódcą. Hades wyjawił, że wychowywał Siedmiu Jeźdzców Gehenny, którzy stali się jego najlepszymi magami, użytkownikami Zaginionej Magii.

Siła

Jako członkowie Sojuszu Balam, Grimoire Heart jest jedną z trzech najpotężniejszych Mrocznych Gildii. Według Levy jest najsilniejsza, natomiast Lahar uważa, że stwarzają oni największe zagrożenie. W przeciwieństwie do Oración Seis, mają więcej niż sześciu członków. Posiadają zarówno kilku głównych magów, jak i tych o mniejszej randze. Nie znaczy to jednak, że są słabi - po przybyciu na Wyspa Tenrō okazali się być całkiem potężni i walczyli z członkami Fairy Tail jak równy z równym.

Bluenote, którego imię przerażało Runicznych Rycerzy, walczył z Gildartsem, a każdy z Rodziny Siedmiu z Purgatorium pokazał, że jego umiejętności są na poziomie Maga Klasy S.

Pomimo tego, że troje z członków nie żyje, włączając w to samego Mistrza, a Ultear i Meredy odeszły, nie oznacza to, że siła gildii znacząco spadła.

Członkowie

Nazwa Ranga Drużyna Status
HadesByły Mistrz GildiiBrakMartwy
Bluenote StingerMag - Zastępca DowódcyBrakByły
Kain HikaruMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumAktywny
KawazuMagBrakAktywny
RustyroseMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumAktywny
YomazuMagBrakAktywny
AzumaMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumPółaktywny
ZancrowMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumMartwy
ZoldeoMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumMartwy
CapricoMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumZdradził
MeredyMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumZdradziła
Ultear MilkovichMagRodzina Siedmiu z PurgatoriumZdradziła

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki