FANDOM

Gray Surge to członek edolańskiego Fairy Tail i odpowiednik Gray'a Fullbustera.

Wygląd

Gray ma ciemno granatowe, przechodzące w czerń włosy i w przeciwieństwie do ziemskiego Gray'a jest chorowity. Nosi całe warstwy ubrań: podkoszulki, bluzy, kurtki i szalik przypominając wielkiego bałwana.

Z wierzchu widoczna jest biała kurtka i czarny szalik w czerwoną kratę.

Osobowość

Osobowość Gray'a Surge znacznie różni się od jego ziemskiego odpowiednika, w przeciwnieństwie do niego, ubiera nadmierną ilość ubrań. Dodatkową różnicą jest to, że jest po uszy zakochany w Juvii.

Gray Surge świetnie dogaduje się z Natsu Dragionem, nazywając go przyjacielem, i nawet prosząc o rozmowę po tak długim czasie. Rywalizuje on z Lyonem, gdyż obaj są zakochani w edolańskiej wersji Juvii.[1]

Fabuła

830px-Edo Reedus and Gray

Gray po raz kolejny wyznaje miłość do Juvii.

Saga Edolas

Kiedy Juvia ma zamiar wyjechać do pracy, Gray próbuje pojechać razem z nią. Jednak ona odmawia mu po spojrzeniu na jego warstwę ubrań i mówi mu, żeby zadzwonił ponownie, kiedy będzie ich mieć na sobie mniej. Gray próbuje się bronić, mówiąc, że szybko robi się zimno, ale Juvia już podchodzi do drzwi. Pomimo jej odrzucenia, Gray nadal głosi całej gildii, że jest w niej szaleńczo zakochany, ku irytacji Reedusa. Kiedy Lucy Ashley odkrywa intruzów, Gray idzie wraz z grupą.
830px-Episode 79 - Juvia attacks Gray Surge

Juvia kopie Gray'a.

Lucy Ashley rozpoznaje Natsu Dragneela, Gray skupia swoją uwagę na Juvii, błagając ją o pójście razem do pracy. Juvia złości się i kopie Graya. Surge po tym, jak Natsu został powstrzymany przez Lucy Ashley przed przytulaniem Lisanny, pociesza smoczego zabójcę mówiąc mu, że może rozmawiać z nim jak za dawnych czasów. Później Gray stoi wraz z resztą swojej gildii, przestraszony z powodu zbliżania się Łowcy Wróżek.

Była Magia i Umiejętności

Gray Surge with his spear

Gray ze swoją magiczną włócznią

Magiczna Włócznia: Gray Surge wykorzystuje długą włócznię z zakrzywionym ostrzem i ostrym końcem. Nie wiadomo, czy włócznia ma jakieś specjalne właściwości.[2]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Tom 21, Dodatkowa Zawartość
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 92

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki