Fandom

Fairy Tail Wiki

Gray Fullbuster kontra Rayule

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Erza Scarlet i Lucy Heartfilia kontra Członkowie Gildii Eisenwald

Równoległa:

Natsu Dragneel kontra Kageyama: Rewanż

Następna:

Natsu Dragneel kontra Karacka

Gray Fullbuster kontra Rayule
Gray vs Rayule.jpg
Saga:

Saga Lullaby

Miejsce:

Miasto Oshibana

Wynik:

Zwycięża Gray Fullbuster

Strony
Moce i Umiejętności

Gray Fullbuster

Rayule

Poniesione Szkody
  • Gray Fullbuster nie odnosi żadnych obrażeń
  • Rayule jest średnio ranny
  [Źródło]
Gray Fullbuster kontra Rayule to walka między magiem z Fairy Tail , Grayem Fullbusterem a mrocznym magiem z Gildii Eisenwald , Rayule .

Prolog

Z rozkazu Erzy Scarlet , Gray Fullbuster i Natsu Dragneel biegną za Erigorem , aby powstrzymać go od nadania Lullaby - Magii Śmierci, na stacji kolejowej. Gray domyśla się, że aby nadać Lullaby, Erigor musi znajdować się w pokoju transmisji. Włamuje się do studia, lecz na swej drodze spotyka innego przeciwnika, maga z gildii Eisenwald, Rayule.

Walka

Rayule hanging.jpg

Rayule zwisa z sufitu

Gray wchodzi do studia nie zauważając zwisającego z sufitu Rayule. Mroczny mag próbuje zaatakować Fullbustera za pomocą Magii Urumi , lecz chłopak unika ataków. Rayule wciąż zwisając z sufitu mówi, że Gray może przeszkodzić w realizacji ich planu.

Ice-make.jpg

Lodowe Tworzenie Graya

Rayule staje na ziemi i informuje Fullbustera, że zabije każdego kto spróbuje udaremnić ich plan. Gray mówi, że pokój transmisyjny jest jedynym pomieszczeniem gdzie mogą nadać Lullaby. Jednak Mroczny mag nie reaguje na słowa chłopaka i atakuje go taśmą Urumi. Gray unika ataku przez co Urumi niszczy sprzęt potrzebny do nadania Lullaby. Fullbuster mówi do siebie w myślach, że Rayule bez wahania zniszczył przedmioty potrzebne do nadania Magii Śmierci, po chwili uświadamia sobie, że Eisenwald nigdy nie planował nadania Lullaby na stacji kolejowej. W tym czasie jego przeciwnik próbuje go zaatakować, lecz Gray broni się za pomocą Lodowego Tworzenia: Tarcza . Gdy chłopak pyta Rayule co jest ich prawdziwym planem, mroczny mag wyjaśnia na czym polega Mur Wiatru , Erigora.

Rayule defeated.jpg

Rayule pokonany

Gray kopie Rayule przez co mroczny mag wypada przez ścianę. Członek Eisenwald zaczyna wyjaśniać, że ich planem było uwięzienie tu członków Fairy Tail, aby Erigor mógł dotrzeć do Miasta Clover . Rayule uderza Graya pięcioma Urumi i zaczyna mówić jak doskonały jest plan Eisenwald czym doprowadza Fullbustera do furii. Gray przyjmuje postawę Lodowego Tworzenia po czym łapie Rayule za twarz i zamraża go. Później ze złowrogim wyrazem twarzy mówi, że istnieją gildie bardziej przerażające niż Mroczne Gildie. 

Następstwa

Po walce, Gray znajduje Erzę i mówi jej o planie Eisenwald. Razem idą szukać Kageyamy , który jako jedyny może zniszczyć Mur Wiatru Erigora.

Więcej w Fandom

Losowa wiki