Fandom

Fairy Tail Wiki

Gray Fullbuster kontra Juvia Lockser

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Elfman kontra Sol

Równoległa:

Fairy tail kontra Cienie Jose'a
Natsu Dragneel kontra Aria

Następna:

Erza Scarlet kontra Aria

Gray Fullubuster kontra Juvia Lockser
Water Cane.jpg
Saga:

Saga Phantom Lord

Miejsce:

Gigantyczny Super Mag Phantom MK II

Wynik:

Wygrywa Gray.

Strony
Moce i Umiejętności
Poniesione Szkody

Gray jest lekko ranny.

Juvia jest lekko ranna.

  [Źródło]
Gray Fullubuster kontra Juvia Lockser to pojedynek pomiędzy Magiem z Fairy Tail - Gray'em Fullubuster'em - a Magiem Klasy S z Phantom Lord i członkinią Czwartego Elementu, Juvią Lockser.

Prolog

Natsu Dragneel skutecznie demontuje Lacrimę, ładującą działo Jupitera we wnętrzu siedziby Phantom Lord, co zachęca Magów z Fairy Tail do dalszej walki w celu pokonania wroga. Niestety zniszczenie Jupitera "przekonuje" Jose Porla do aktywowania najsilniejszej broni jego gildii - Gigantycznego Super Maga Phantom MK II. Magowie z zewnątrz dostrzegają z przerażeniem, iż maszyna rysuje symbol destrukcyjnego zaklęcia Załamania Otchłani. Magia ta wykorzystuje do działania moce czterech elementów. Po klęsce Totomaru z rąk Natsu, Gray'a i Elfman'a, Happy informuje grupę o ich niekorzystnej sytuacji. Decydują się rozdzielić, by zatrzymać źródło zasilania Załamania Otchłani.

W późniejszym czasie, Element Ziemi - Sol - zostaje pokonany przez Elfman'a w pełnym przejęciu Duszy Bestii. Ratuje uwięzioną w szponach maszyny za oszustwo Jose'a Mirajane. Klęska Sol'a spowalnia działanie Załamania Otchłani, co Mira zauważa. Dziewczyna domyśla się, że to Czwarty Element zasila machinę, a jeżeli ich pokonają, czar nie zostanie rzucony. Elfman i Mirajane wyruszają wgłąb budynku, w poszukiwaniu ostatnich dwóch Magów.

Walka

Po rozdzieleniu się z resztą, Gray ruszył w swoją stronę, by odnaleźć źródło zasilania Załamania Otchłani. Dostaje się na dach, zauważając padający deszcz - jest tym zadziwiony. Jego myśli przerywa idąca w pobliżu, niebieskowłosa kobieta, powtarzająca "Kapu Kapu Kap". Przedstawia się (w trzeciej osobie), jako Juvia, Deszczowa Kobieta z Czwartego Elementu. Jest zadziwiona porażką dwóch Magów, jednakże zapewnia, by przeciwnik nie brał jej i Arii za łatwych.

Gray stwierdza, że nie ma znaczenia, czy jest kobietą, czy nawet dzieckiem, nie wybaczy nikomu, kto skrzywdzi jego przyjaciół. Juvia nagle rumieni się i odwraca, poddając się. Sama jest zszokowana swoim zachowaniem. Gray biegnie za nią, pytając, czy wie, jak zatrzymać machinę. Juvia postanawia zachować chłopaka dla siebie, zamykając go w Wodnym Więzieniu. Będąc uwięzionym w kopule, rany po pojedynku z Lyon'em Vastią odtwierają się, powodując krwawienie. Juvia zaczyna panikować, oskarżając siebie o spowodowanie tego. Zamierza uwolnić Gray'a, ten jednak zamraża blokadę i niszczy ją. Dziewczyna jest zdumiona tym czynem, twierdząc, że to spotkanie musiało być im przeznaczone, a Gray to jej Książę z Bajki. Dodatkowo wpada w osłupienie, gdy Gray zdejmuje koszulę - uważa, że nie jest jeszcze na takie czyny "gotowa" i powinni "zwolnić". Mag atakuje ją Lodowym Tworzeniem: Lanca, to jednak jest nieskuteczne - broń przechodzi przez ciało Juvii, oznajmiającej, iż jest zrobiona z wody i żaden fizyczny atak jej nie zrani.

Po tym Juvia uświadamia sobie, że Gray ją zaatakował, co świadczy o tym, iż są wrogami w stanie wojny. "Żegna się ze Słodkim Kwiatem Miłości", rzucając w jego kierunku Wodne Cięcia. Gray unika je, przez co atak niszczy część machiny. Juvia mówi mu, że woda pod odpowiednim ciśnieniem może przeciąć nawet stal, sugerując tym samym, by nie niedoceniał jej mocy. Gray atakuje ponownie Toporem Wojennym, także bez skutku na zdrowiu przeciwniczki. Juvia uważa, że pokonanie jej jest niemożliwe i że mogą to załatwić pokojowo. Prosi go, by przyprowadził do niej Lucy Heartfilię. Jeżeli to zrobi, ona przekona Mistrza, by odwołał atak. Gray sprzeciwia się pretekstem dojścia obu stron za daleko, by się wycofać, a Lucy - jako jego przyjaciółkę - będzie chronił, nawet za cenę życia.

Parasolka Juvii opada na ziemię na dźwięk słów Gray'a. Interpretuje je błędnie, uważając Lucy za "Rywalkę w miłości". Wpada w furię, krzycząc, że nigdy jej nie wybaczy. W wodnej formie zaczyna parować, przez co jej ataki są znacznie silniejsze. Gray jest zdziwiony, nie wiedząc także, dlaczego Juvia nienawidzi Lucy.

Juvia przemienia się we wrzątek i atakuje, co jednak Gray unika, sam jednak nie może nadąrzyć ze swoją magią. Juvia opowiada o tym, że deszcz towarzyszy jej od narodzin i w nim nie może zostać pokonana. Uważa, że od zazdrości aż się w niej gotuje, co udowadnia kolejnym atakiem. Lód Gray'a także pod takim ciśnieniem nie wytrzymuje. Gdy zasłania go para, ucieka dołem z dachu. Zastanawia się, jak zatrzymać machinę. Próba ucieczki nie udaje się, gdyż Juvia z pomocą swojej magii sprowadza go z powrotem na dach. Zadaje ostateczny atak, Gray go jednak unika i cudem zamraża wrzątek, ku zaskoczeniu dziewczyny.

Prócz wrzątku, Gray zamraża także Juvię, ku zaskoczeniu obojga. Dodatkowo, przypadkowo chwyta ją za pierś. W zakłopotaniu, chłopak wypuszcza ją z lodu i przeprasza. Ten akt powoduje, że Juvia na nowo "zakochuje" się w Gray'u. Chłopak chce zakończyć walkę, Juvia zaś uważa, że nie może go zranić. Gray na nowo zaczyna gubić się w jej słowach, myśląc, że poddała się. Juvia zaczyna sugerować, że jest znacznie silniejsza od Lucy i może go ochronić, oszołamiając go dodatkowo. Chce już wyznać swoje uczucia, gdy Gray zauważa wzmocniony deszcz, sprawiający wrażenie przygnębienia. Juvia zdaje sobie sprawę, iż jej nowy obiekt westchnień jest "taki sam, jak inni". Uwalnia swój gniew, przemieniając się we wrzącą wodę, potężniejszą, niż wcześniej.

Słowa Gray'a przywołują w Juvii nieprzyjemne wspomnienia z dzieciństwa, kiedy była antyspołeczna. Cały czas przenosiła ze sobą deszcz, przez co rówieśnicy nazywali ją "Ponurą" i nie chcieli się z nią bawić. Spowodowało to tworzenie masowych ilości lalek Teru Teru Bozu, które według legend odpędzają deszcz. To nie pomagało, a przez całe swoje dorastanie deszcz z nią pozostawał. Zawsze, gdy była w pobliżu większego grona, ludzie uważali pogodę za przygnębiającą i ponurą. Z mężczyznami nigdy nie pozostawała w dłuższych związkach, Bora porzucił ją, gdyż irytował go ciągły deszcz. Dopiero Phantom Lord ją zaakceptował i uwierzył w jej zdolności.

Juvia stanowczo oznajmia, iż jest częścią Czwartego Elementu i Magiem Phantom Lord. Używa magii Sierra, atakując Gray'a. Chłopak uwalnia całą swoją magiczną moc, zamrażając tym samym deszcz, ku zdumieniu przeciwniczki. Używa Lodowego Tworzenia: Gejzer, pokonując Juvię.

Dziewczyna spada z dachu gildii, uważając, że zniknie, niczym kropla deszczu i zakończy żywot niechcianej, Deszczowej Kobiety. Jest zaskoczona, gdy Gray chwyta ją za rękę i ratuje ją. Podnosi ją na dach. Juvia leży zmęczona po walce, wyrażając swoje zaskoczenie nad aktem ratunku. Gray podchodzi do niej, pytając, czy trochę się "ostudziła". Wtedy chmury znikają z nieba, ukazując je w czystej postaci. Juvia widzi je po raz pierwszy w życiu - zaczyna płakać, uważając, że jest piękne. Gray żartobliwie pyta ją, czy jest gotowa na kolejną rundę. Juvia w radości traci przytomność.

Następstwa

Porażka Juvii spowalnia działanie zaklęcia Załamania Odchłani. Mirajane i Elfman znajdują Gray'a przy nieprzytomniej czarodziejce wody. Młodszy Strauss stwierdza, że uśmiech na jej twarzy jest dziwny, zaś Gray sugeruje, że ma dobry sen. Mirajane wyjaśnia, iż Czwarty Element zasila zaklęcie, a jeżeli pokonają ich wszystkich, rysowanie symbolu zostanie przerwane. Wierzą w zwycięstwo, gdyż pozostał jeszcze tylko jeden członek.

Tymczasem, Natsu Dragneel walczy z ostatnim członkiem Czwartego Elementu, Arią, co nie jest jednak zbyt proste.

Więcej w Fandom

Losowa wiki