Fandom

Fairy Tail Wiki

Gray Fullbuster kontra Angelica

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Erza Scarlet kontra Natsu Dragneel

Następna:

Gray Fullbuster kontra Lyon Vastia

Gray Fullbuster kontra Angelica
Angelica shows up.jpg
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Wyspa Galuna

Wynik:

Zwycięża Gray Fullbuster

Strony
Moce i Umiejętności

Gray Fullbuster

Angelica

  • Cuchnący Oddech
Poniesione Szkody
  • Gray Fullbuster nie odnosi żadnych obrażeń
  • Angelica jest powierzchownie ranna
  [Źródło]
Gray Fullbuster kontra Angelica to walka między magiem z Fairy Tail, Grayem Fullbusterem a gigantycznym szczurem należącym do Sherry Blendy, Angelicą.

Prolog

Angelica shows up.jpg

Angelica czekająca na Drużynę Natsu

Natsu , Gray, Lucy i Happy badają Wyspę Galuna celem odkrycia czemu ludzie z wyspy zamieniają się w demony. Grupa i Horologium, w którym siedzi Lucy, wchodzą do lasu. Tam spotykają gigantycznego szczura imieniem Angelica .

Walka

Ice Make Shield vs Angelica Gas.jpg

Lodowe Tworzenie vs. Cuchnący Oddech

Gray i Natsu są zaskoczeni widząc tak ogromnego szczura, natomiast przerażony Happy jakimś cudem dostaje się do środka Horologium i siedzi w nim razem z Lucy, która mówi swoim towarzyszom, aby pokonali Angelicę. Kiedy dwójka magów przygotowuje się do walki, Angelica próbuje wypluć coś z ust. Gray szybko używa Lodowego Tworzenia: Tarcza, lecz na niewiele się to zdaje, gdyż wielki szczur wypuszcza z ust cuchnący gaz, który sprawia, że Fullbusterowi i Dragneelowi zaczyna robić się niedobrze i upadają na ziemię.

Gray freezes the floor.jpg

Lodowe Tworzenie: Podłoga

Przez cuchnący oddech Angelici, Horologium mdleje i znika, zostawiając Happy'ego i Lucy bez ochrony. Gdy Gray wstaje, zauważa, że Natsu nie jest w stanie nawet podnieść się ziemi. Fullbuster przypomina sobie, że Dragneel ma bardzo czuły węch i cuchnący oddech wielkiego szczura zaszkodził mu bardziej niż jemu. Po chwili cała czwórka zaczyna uciekać przed Angelicą.

Grupa wciąż ucieka przed atakami Angelici, w pewnym momencie Gray używa Lodowego Tworzenia: Podłoga, przez co szczur ślizga się na zamrożonej podłodze i przewraca na ziemię.

Następstwa

Gray and Natsu beats Angelica.jpg

Gray i Natsu wciąż biją Angelicę

Lucy zauważa niedaleko nich tajemniczy budynek, informuje o tym Natsu i Graya, dodaje, że powinni sprawdzić co się tam znajduje. Fullbuster i Dragneel nie odpowiadają jej, wciąż biją Angelicę, chociaż szczur od dawna leży na ziemi nieprzytomny i pokonany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki