Fandom

Fairy Tail Wiki

Grammi

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Grammi (グラミー Guramī) była służącą Layli Heartfilii i matką Brandish μ. Została zamordowana przez Zoldeo.[1][2]

Wygląd

Grammi ma wygląd kobiety w średnim wieku, której włosy związane są z tyłu w napięty kok. Jej strój składa się z bluzki z długim rękawem i kołnierzykiem oraz białymi mankietami na końcu.

Osobowość

Grammi - według Brandish - bardzo podziwiała Laylę,[3] co sugeruje, że była uprzejmą i godną zaufania osobą. Klucz, który dostała od swojej pani traktowała z najwyższym szacunkiem, codziennie starannie polerując go.[3]

Historia

Jakiś czas po wycofaniu się Layli z pracy jako mag Gwiezdnych Duchów, Grammi otrzymała Klucz do Bramy Wodnika, o którego Grammi bardzo dbała - według Brandish, Grammi codziennie polerowała go, aż się lśnił. Jakiś czas później Grammi razem z Aquarius podróżowała po kontynencie Alvarez, z czego powodu Layla nie była w stanie się z nią skontaktować, aby użyć kluczu do otworzenia Bramy Zaćmienia. Niestety Layla nie mogła znaleźć Grammi, zmuszając ją do zrekompensowania klucza Aquarius poprzez użycie jej siły życiowej. Z powodu tego zdarzenia, Layla zachorowała poprzez niedobór magii. Dopiero 7 dni po tym wydarzeniu Grammi dowiaduje się o tym, przez co powraca do Ishgaru. Grammi obwinia siebie za to, co stało się Layli i zwróciła jej klucz Wodnika, ponieważ myślała, że ​​nie jest już godna posiadania go. W drodze powrotnej do domu, Zoldeo zakradł się za nią i dźgnął ją nożem. Zoldeo obwinia Grammi za "zabicie" Layli, z czym Grammi się zgadza. Następnie prosi Zoldeo, by w zamian za jej życie oszczędził jej córkę - Brandish, po czym umiera.

Magia i Umiejętności

Magia Gwiezdnych Duchów (星霊魔法 Seirei Mahō): Grammi praktykowała ten rodzaj Magii Przestrzeni, która pozwalała jej przywołać Gwiezdne Duchy z innego świata przy użyciu kluczy do ich bram. Grammi przywoływała Wodnika, nie po to, by walczyć, lecz by Aquarius bawiła się z jej córką, Brandish.[4]

Ekwipunek

Klucz do Bramy Wodnika: Klucz służący do przywołania Wodnika, Aquarius.

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 467, strona 15
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 468, strony 15-17
  3. 3,0 3,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 467, strona 15

Więcej w Fandom

Losowa wiki