Fandom

Fairy Tail Wiki

Goldmine

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Goldmine (ゴールドマイン, Gōrudomain) jest założycielem i obecnym mistrzem gildii Quatro Cerberus.

Wygląd

Osobowość

Historia

Jest on starym znajomym Mistrza gildii Fairy Tail Makarova, Boba z Blue Pegasus i członka Magicznej Rady Shitou Yajima. Wykazano, że byli w jednym zespole, więc bardzo możliwe jest to, że był członkiem gildii Fairy Tail.

Fabuła

Saga Lullaby

Podczas spotkania mistrzów gildii, Goldmine dokucza Makarovowi, że pewnego dnia członkowie jego gildii zniszczą całe miasto. Gdy Mirajane, informuje Makarova o stworzeniu drużyny Natsu ten rzeczywiście zgadza się z Goldminem, że oni są w stanie zniszczyć całe miasto.

Później, Kageyama próbuje użyć Lullaby na mistrzów gildii jednak oni mają plan, by przekonać go by tego nie robił. Jednak nie udaje im się i wszyscy byli świadkami jak flet zamienia się w wielkiego demona Lullaby, który chce zabić wszystkich. Goldmine następnie obserwuje jak Natsu Dragneel, Gray Fullbuster i Erza Scarlet pokonują demona, niszcząc przy tym budynek gdzie odbywały się spotkania mistrzów gildii. On w przeciwieństwie do pozostałych mistrzów gildii nie jest wściekły na Drużyne Natsu.

Saga Loke

Saga Wielki Turniej Magiczny

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki