FANDOM

Gildia Phantom Lord
Phantom Lord Banner.png
Phantom Lord
Kanji

幽鬼の支配者(ファントムロード)

Wymowa

Fantomu Rōdo

Symbol

Symbol Phantom Lord

Mistrz

Jose Porla

Magowie Klasy-S

Aria
Gajeel Redfox
Juvia Lockser
Sol
Totomaru

Typ

Legalna Gildia (rozwiązana)

Lokalizacja

Miasto Oak

Phantom Lord (幽鬼の支配者(ファントムロード), Fantomu Rōdo) jest jedną z najpotężniejszych gildii we Fiore, jej rodzinnym miastem jest Oak.

Lokalizacja i Budynki

Phantom Lord znajduje się w mieście zamkowym, Oak (pol. Dąb), gdzie mieli swoją siedzibę w budynku przypominającym zamek albo wieżę, z dużą salą mieszczącą główną jadalnię i bar. W przeciwieństwie do gildii Fairy Tail, siedziba Phantom Lord jest wielopoziomowa, a w najwyższej wieży znajduje się osobista siedziba Mistrza Gildii, Jose Porly.

Jednakże "miejska" siedziba Phantom Lorda nie jest jedyną, a w zasadzie nie jest nawet główną. Kwatera Główna gildii, znajduje się na pustkowiu z dala od miejskiego zgiełku i jest zbudowana w podobnym, zamkowym stylu co poprzednia, z tą różnicą że posiada również "podniebne" więzienie, gdzie była m.in. przetrzymywana Lucy.

Historia

Podczas serii Fairy Tail Zero pod koniec bitwy Mavis Vermilion i reszty jej przyjaciół z Blue Skull widać kryjącego się mistrza zniszczonej gildii, Geoffrey'a, który podsłuchuje, jak będzie nazywać się gildia Mavis. Następnie oświadcza, że w ramach zemsty na Fairy Tail założy gildię, a będzie się ona nazywać Phantom Lord.

Dalszą historię Phantoma poznajemy tylko od czasów ostatniego Mistrza, Jose. Jako, swego czasu, najpotężniejsza gildia we Fiorę, była również najbogatszą (mogącą sobie pozwolić nawet na dwie siedziby). Jednakże ciągłe "rośnięcie w siłę" Fairy Tail, odebrało jej to miano, stawiając w gronie "jednej z". Spowodowało to wściekłość i zazdrość Mistrza, więc postanowił on to zmienić. Przyjął zlecenie od Pana Heartfilia, jednego z najbogatszych mieszkańców Fiore, które polegało na odzyskaniu jego córki, Lucy, będącej aktualnie jedną z członkiń Fairy Tail. Posłużyło to jako doskonały pretekst do ataku...

Ponieważ wojny gildii są zakazane, a prowodyrzy surowo karani, Rada Magii zadecydował o rozwiązaniu gildii. Losy Mistrza Jose są nieznane.

Siła

Podobnie jak Fairy Tail, Phantom Lord oprócz bardzo licznych członków pośrednich, posiada też grupę elitarnych magów, skupionych w drużynie o nazwie "4 Żywioły", stanowiących odpowiednik magów klasy "S". Jednakże najsilniejszym członkiem, był Gajeel Redfox, Stalowy Zabójca Smoków. Jego siła wystarczyła, by mógł on zniszczyć budynek przeciwnej gildii a także samodzielnie pokonać jedną z drużyn Fairy Tail, Shadow Gear.

Sam Mistrz Gildii należał do grupy Dziesięciu Świętych Magów, elitarnej drużyny, dziesięciu magów wybranych przez Radę Magii i określanych mianem "najpotężniejszych".

Członkowie

  • Notka: Statusy członków gildii są aktualne przed rozwiązania ich gildii
Nazwa Ranga Drużyna Status
Geoffrey1 Mistrz GildiiBrakNieznany
Jose PorlaMistrz GildiiBrakAktywny
Gajeel RedfoxMag Klasy-SBrakAktywny
AriaMag Klasy-S4 ŻywiołyAktywny
Juvia LockserMag Klasy-S4 ŻywiołyAktywna
SolMag Klasy-S4 ŻywiołyAktywny
TotomaruMag Klasy-S4 ŻywiołyAktywny
BozeMagBrakAktywny
SueMagBrakAktywna

Maszyneria i Ekwipunek

Ciekawostki

  • Prawdziwym powodem, dla którego Jose zaatakował Fairy Tail, był fakt, że podczas jednego z regularnych spotkać, Makarov go pobił w pojedynku.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki