Fandom

Fairy Tail Wiki

Gildarts Clive kontra Bluenote Stinger

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednia:

Natsu Dragneel i Cana Alberona kontra Bluenote Stinger

Równoległa:

Erza Scarlet kontra Azuma
Freed Justine, Bickslow i Lisanna Strauss kontra Rustyrose

Następna:

Gray Fullbuster kontra Ultear Milkovich

Gildarts Clive vs. Bluenote Stinger
Gildarts vs. Bluenote.png
Saga:

Saga Wyspa Tenrou

Miejsce:

Wyspa Tenrō

Wynik:

Zwycięża Gildarts Clive

Strony
Moce i Umiejętności

Gildarts Clive

Bluenote Stinger

Poniesione Szkody
  • Gildarts Clive jest średnio ranny
  • Bluenote Stinger jest średnio ranny
  [Źródło]
Gildarts Clive kontra Bluenote Stinger jest walką między Magiem Klasy S z Fairy Tail, Gildartsem Clive i magiem Mrocznej Gildii Grimoire Heart, Bluenote Stingerem.

Prolog

Gildarts appears.jpg

Gildarts ratuje Canę

Canie Alberonie nie udaje się prawidłowo rzucić zaklęcia Blasku Wróżek by pokonać Bluenote'a. Bluenote zaczyna szydzić z Cany, która zdaje sobie sprawę, że nie miała wytarczającej mocy by rzucić zaklęcie. Kiedy Bluenote jest o krok od zabicia Alberony, drogę zagradza mu Gildarts i odpycha go od dziewczyny. Widząc twarz swojego ojca, Cana zaczyna płakać.[1]

Walka

Upadek drzewa Tenrou.jpg

Upadek Drzewa Tenrou

Gildarts rusza ku Bluenote'owi, krzycząc do pozostałych by uciekali. Po chwili Stinger przerzuca bryłę ziemi, na której stoi Clive, do góry nogami. Gildarts niszczy ją jednak za pomocą swojej magii. Potem, Bluenote doskakuje do Gildartsa, ich pięści zdeżają się, a ogromna ilość magii jaką mężczyźni przy tym uwalniają zaczyna niszczyć cały teren dookoła. Magia ta należy do Clive'a, który swoją mocą przewyższył zszokowanego tym Bluenote'a. Widząc to, Wendy Marvell mówi swoim przyjaciołom, aby słuchali poleceń Gildartsa i uciekali. Cana zgadza się z nią, mówiąc, że będą mu tylko przeszkadzać. Natsu Dragneel, podekscytowany walką dwóch silnych magów, chce zostać i ją obejrzeć, lecz Lucy Heartfilii udaje się go w końcu stamtąd odciągnąć.[2]

Gildarts i Bluenote uderzają się nawzajem.png

Gildarts i Bluenote uderzają się nawzajem

Dwoje potężnych magów zderza się. Ich walka niszczy cały pobliski teren, wyrzucając w powietrze bryły ziemi i niszcząc drzewa. Mężczyźni wymieniają ciosy dopóki nie dopada ich zmęczenie spowodowane ciężką walką. Później, kiedy Azuma przewraca wielkie Drzewo Tenrou, Gildarts traci swoją moc i upada na ziemię, przez co Bluenote z łatwością atakuje bezbronnego mężczyznę.[3]

Empireum.jpg

Niszczenie Zła, Szerzenie Prawdy: Empireum

Jakiś czas później, gdy Erza Scarlet pokonuje Azumę w walce, Gildarts i inni członkowie Fairy Tail odzyskują swoją magię i energię. Leżący na ziemi Clive chwyta stopę Bluenote, który próbuje kopnąć go w twarz. Mężczyzna wstaje i mówi, że jak mógłby zachować swój wizerunek egzaminatora testu na maga Klasy S, gdyby został pokonany. Podekscytowany tym, że może walczyć na poważnie z kimś tak silnym jak Gildarts, Bluenote rzuca swoje najpotężniejsze zaklęcie: Czarną Dziurę, nieskończony punkt grawitacyjny, który przyciąga wszystko do swego wnętrza. Jednak dzięki magii Clive'a zaklęcie zaczyna pękać i w końcu zostaje zniszczone, co szokuje Bluenote'a. Gildarts z wielką siłą uderza Blunote Niszczeniem Zła, Szerzeniem Prawy: Empireum, przez co mroczny mag zostaje pokonany i wylatuje wysoko w powietrze.[4]

Następstwa

Tymczasem grupa Natsu pojawia się w obozie i widzi ciężko rannego Gajeela Redfoxa, Mirajane, Elfmana i Evergreen oraz pokonanego Rustyrose. Magowie wysłuchują Pantherlily, który ujawnia lokalizację statku Grimoire Heart. Członkowie Fairy Tail decydują się podzielić na dwie grupy: Grupę Ataku i Grupę Obrony.[5]

Znacznie później, Gildarts jest pokazany jak leży na ziemi, narzekając na to, że nie może się ruszyć i, że naprawdę zaczyna się starzeć.[6]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 233, strony 12-18
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 235, strny 4-5, 14-15
  4. Manga Fairy Tail: Rozdział 238, strony 7-10, 14-17
  6. Manga Fairy Tail: Rozdział 241, strona 1

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki