FANDOM

Strach nie jest czymś złym. To świadomość swoich słabości. Ludzie, którzy znają swoje słabości, stają się silniejsi. A to jest podstawą do bycia magiem klasy S.

Gildarts Clive do Natsu Dragneel w Aby móc dalej podążać wybraną ścieżką

Gildarts Clive (ギルダーツ ・クライヴ, Girudātsu Kuraivu) to jeden z magów klasy S w Fairy Tail oraz jeden z najbardziej znanych bieżących magów tej gildii.[3] Jest ojcem Cany Alberony.[4] Przez chwilę stał się piątym mistrzem gildii, po czym nominował Makarova na szóstego mistrza po raz kolejny.

Wygląd

Gildartsdamage

Obrażenia Gildartsa, które zadał mu Czarny Smok

Gildarts jest wysokim i muskularnym mężczyzną, z pomarańczowymi do ramion włosami, zaczesanymi do tyłu. Ma lekki zarost wokół ust i na brodzie. Jego silne, umięśnione ciało doznało wielu urazów z powodu konfrontacji z Czarnym Smokiem - stracił zarówno lewą rękę, jak i nogę, plus nieokreślone organy. Początkowo wykorzystywał bardzo szczątkowe kawałki drewna na nogę i ramię, jako zamienniki, z opancerzonym kolanem, jako osłonę na nogi, jednak później użył bardziej funkcjonalnych rzeczy, czyli zbroję jako protezy. Ma dwie blizny na lewej piersi, które zostały zszyte, a jego czarny znak gildii na lewej piersi został w połowie przysłonięty bandażem, który również zasłania część jego ramienia. Na prawym przedramieniu i brzuchu także ma bandaże.

Strój Gildartsa jest prosty i praktyczny, składający się z ciemnej, postrzępionej peleryny oraz wysokiego kołnierza i płyt pancernych na ramionach, przymocowanych za pomocą grubego pasa, podobnych do tych w protezach. Ma granatowe spodnie i bladozielone buty.

Osobowość

Gildarts jest wesołym, miłym, prostolinijnym i bezproblemowym człowiekiem ktory ma wielkie zainteresowanie i ogromne zaufanie do nowego pokolenia magów Fairy Tail. Nie przejmuje się drobiazgami, a niektóre sprawy wyraźnie go zaskakują. Nie zorientował się, że gildia uległa przebudowie, ani nie poznał Miry. Ma też tendencję do rozrywania ścian aby przejść, a nie tylko za pomocą drzwi.

Wydaje się mieć bliski kontakt z Natsu, nawet w relacjach ojciec-syn. Dobrze wie co łączyło Natsu i Lisannę, ale nie miał pojęcia, że ona zmarła. Nie waha się udzielać Natsu dobrych, ojcowskich rad, jak i sugeruje, by nie szukał Czarnego Smoka, bo może skończyć się to dla niego tragicznie.

Z jakiegoś powodu, osobą, której nienawidzi jest, syn swego Mistrza, Ivan Dreyar.

Historia

Gildarts 3 lata wcześniej wyruszył na misję zaklasyfikowaną jako tzw. misja 100-letnia, czyli najtrudniejsza i najniebezpieczniejsza z istniejących. jak sam przyznał, nie udało mu się jej wykonać i było mu przykro, że naraził dobre imię Fairy Tail i Mistrza Makarova.

Przyczyną nie wykonania tej misji było jego spotkanie z jednym ze smoków, Acnologia Czarnym Smokiem, który nie zawahał się go zaatakować i bardzo ciężko zranić, co uniemożliwiło mu kontynuowanie zadania.

Gildarts jest bardzo znany w Magnolii, jak również po za nią. Ponieważ jest osobą dosyć nierozważną, mieszkańcy miasta przygotowali specjalne przejście, by Gildarts idąc, znowu nie zniszczył domów zwykłych obywateli.

Magia i Umiejętności

Magia Rozpadu (lit. Rozdzielenie) (分開, Punkai) jest Magią Caster, która demontuje obiekt na mniejsze części.

Gildarts użył tej magi w walce z Natsu (tworząc przy tym hordę Natsów) oraz niszcząc czarną dziurę stworzoną przez Bluenote Stingera.

Gildartz-magic

Zniszczenie

Zniszczenie (ang. Crush jap. クラッシュ Kurasshu): wysoko poziomowa magia. Gildarts niszczy wszystko czego dotknie. Jest ona tak niszczycielska, że mieszkańcy Magnolii zbudowali mu specjalne przejście, by idąc do gildii nie zniszczył niczego po drodze.

Nadludzka siła: Dodatkowa cecha Gildartsa, która czyni z niego jeszcze potężniejszego przeciwnika. Dowodem na nią jest fakt, że wysłał atakującego go Natsu pod sufit, używając zaledwie jednej ręki.

Ogromna Moc Magiczna:Gildarts jako najprawdopodobniej najsilniejszy członek fairy tail słynie z ogromnej mocy magicznej porównywalnej do najsilniejszego świętego maga.

Ciekawostki

  • W trakcie rozmowy Cany i Gildartsa dowiadujemy się, że jest strasznym kobieciarzem, lecz w całym swoim życiu kochał naprawdę tylko Cornelię, swoją żonę, oczywiście nie licząc córki.
  • Po za Cornelią (nie wiadomo czy przed ślubem, czy po jej śmierci) miał jeszcze inne dziewczyny np. Sara, Naomi, Claire, Fenny, Marry, Eliza, Emma, Lyrza, Jean, Sydney, Kate, Yuko, Francoisa i Sylwia.
  • Z wyglądu przypomina Shanksa z mangi i anime "One Piece".

Walki

Gildarts Clive kontra Bluenote Stinger - WYGRANA

Gildarts Clive kontra (Martwy) God Serena - WYGRANA

Cytaty

(do Natsu Dragneel) "Hej, Natsu. Wygląda na to, że masz pecha. Wiesz, że nie lubię sie powstrzymywać".

(do Natsu Dragneel) "Strach nie jest czymś złym. To świadomość swoich słabości. Ludzie, którzy znają swoje słabości, stają się silniejsi. A to jest podstawą do bycia magiem klasy S".

(do Bluenote Stinger) "To był ważny test. Dla tych dzieciaków znaczył o wiele więcej, niż my, dorośli, możemy sobie wyobrazić. Ten egzamin miał na celu pokazać ich plany na przyszłość... A ty to wszystko zniszczyłeś".

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 167, Okładka
  2. Weekly Shonen Magazine: 2011 no.18
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 167, strona 1

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki