Fandom

Fairy Tail Wiki

Gemini (Zaćmienie)

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gemini Zaćmienia są zaćmionym odpowiednikiem Gemini, jednych z 12-tu zodiakalnych Gwiezdnych Duchów.

Wygląd

Eclipse Gemini full body.png

Eclipse Gemini mają wygląd dwóch ludzkich dzieci z jasnoniebieskim włosami i niebieskimi oczami. Gemi ma rozczochrane włosy podczas Mini ma proste włosy do ramion. Na twarzy Gemi widać teraz uśmiech, a Mini - dezaprobatę. Oboje mają dwa -przypominające anteny - kosmyki włosów sterczące na szczycie ich głów. Gemi i Mini noszą również ten sam strój, składający się z czarnej szatę z jasnoniebieskimi krawędziami, która obejmuje ich ciała od szyi do kolan. Wokół nich są złote pierścienie z ich nazwami napisanymi w Hiraganie. Noszą też sandały z grubymi obcasami, które są tego samego koloru co krawędzie szaty.[1]

Osobowość

Gemini zamieniły się złośliwe dzieci; zamiast walki, starali się grać z Gajeelem i Panther Lilym, a kiedy nie są zgodni[2] zamienili ich w zwierzęta, starając się "bawić" się z nimi za pomocą tej metody. Mają pozorną obsesję na punkcie rzeczy, które są "słodkie i puszyste".[3] Ponadto, podobnie jak ich odpowiednik, dość często mówią "piri-piri".[2]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Animal Tranformation.gif

Transformacja w Zwierzę Gemini

Transformacja w Zwierzę: Dzięki swojej magii, Gemini mogą przemienić swojego przeciwnika w wybrane zwierzę. Przeciwnik w tej formie zachowuje częściowo swój wygląd i magię, jednak jest ona proporcjonalna do ich obecnego rozmiaru. Gdy Gemini zostaną pokonane, czar się rozproszy, a osoby będące pod jego wpływem wrócą do swojej prawdziwej formy.[3]

Nieśmiertelność: Jako, że Gemini jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że byłaby zmuszona do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[4] Jednakże Wodnik może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie jej 12 dni życia.[5]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. 2,0 2,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. 3,0 3,1 Fairy Tail Anime Odcinek 213
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  5. Fairy Tail Anime Odcinek 206

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki