Fandom

Fairy Tail Wiki

Gatô

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Gatô (ガトー, Gatō) jest członkiem Mrocznej Gildii Naked Mummy.

Wygląd

Gatô to masywny mężczyzna z chudymi rękami i nogami. Tak jak innych członków jego gildii, jego twarz przypomina z wyglądu małpe z bardzo dużymi uszami. Ma długie stojące włosy, które kształtem przypominają kolec z przyciemnionymi końcami. Nie posiada brwi a logo gildii ma umieszczone na płaskim, dużym nosie. Dodatkowo jego usta otoczone są przez dziwne elementy, przypominające szwy.

Jego strój przypomina ubiór Meksykanina z peleryną na wzór poncza z motywami w kształcie diamentów w rogach, płaszczem z paskami zwisającymi z niego i ochraniaczami na ramiona, każdy z napisem "Salsa"; w dodatku podczas jego pierwszego pojawienia się miał sombrero zwisające na plecach. Oprócz tego nosi również spodnie w paski i proste buty.

Osobowość

Gatô jest raczej bezwzględny i nie dba o swoich towarzyszy. Zostało pokazane jak brutalnie traktuje innych członków Naked Mummy którym nie udało się przynieść mu pieniędzy potrzebnych do opłacenia Oración Seis. Ma również dziwną tendencje do nieświadomego powtarzania zdań dwa razy, w odstępach kilku sekundowych, o czym zawsze informuje go Zatô.

Fabuła

Saga Festiwal Walk

Gatô pojawia się jako pierwszy w kwaterze głównej Naked Mummy i wyżywa się na swoich towarzyszach za to że nie przynieśli żadnych pieniędzy, ponieważ zostali pokonani przez Lucy Heartfilia podczas rabowania gildii kupieckiej LOVE & LUCKY. Zatô, jego przyjaciel, zauważając że Gatô robi to co zawsze, zaznacza że nie ma tu nic do roboty jeśli nic nie przynieśli. Gatô odpowiada że nadszedł czas by zanieść danine mrocznej gildii Oración Seis i że nie ma sposoby żeby się jej przeciwstawić. Na to Zatô odpowiada że wie, i że wymyśli nowy plan na zebranie potrzebnych pieniędzy.

Saga Oracion Seis

Gatô, Zatô i reszta ich gildii pojawia się u boku Oración Seis by walczyć przeciwko Drużynie Światła. Wszyscy otaczają Natsu Dragneel, Gray'a Fullbuster i Carle, w trakcie tego Gatô i Zatô rozmawiają o wpływach Nirvana na ziemie.Natsu jest zaskoczony widokiem dwóch "małp", jednak po chwili zauważa również trzecią malpę rozpoznając w niej osobe odpowiedzialną na atak na gildie LOVE & LUCKY. Podczas gdy Gatô przedstawia swoją gildię, Zatô proponuje by się zabawili trochę walcząc, co na to Gray odpowiada że wyciągnie od nich siłą pozycje wrogiej bazy.

Gatô iZatô patrzą jak ich towarzysze dostają łomot od Natsu i Gray'a. Zatô komentuje to tym, że są całkiem dobrz i czy nie chcieli by dołączyć do ich gildii, po czym obydwaj są szybko wykopani poza ekran przez Natsu i Graya, kończąc tym walke.Natsu nie mogąc wydobyć informacji od Zatô na temat położenia ich bazy, stara się wyciągnać te informacje of Gatô w zamian.

Później wychodzi jednak na jaw że Gatô sypnął, ponieważNatsu, Gray i Carla pojawiają się w gildii Oración Seis, zastanawiając się czy to na pewno to miejsce.

Relacje

Gatô i jego kolega z gildii Zatô mówią do siebie "Nii-san" (Japońskie określenie na "Starszy brat") co może świadczyć o przyjaźni lub nawet o tym że mogą być rodzeństem.

Walki

vs. Natsu Dragneel & Gray Fullbuster = PRZEGRANA

Ekwipunek

Maczuga: Gato został pokazany z maczugą kiedy okładał towarzyszy z Naked Mummy kiedy nie przynieśli pieniędzy należących do LOVE & LUCKY.

Relacje

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki