Fandom

Fairy Tail Wiki

Gajeel (Edolas)

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Gajeel (ガジル Gajiru) to Edolański odpowiednik Gajeela Redfoxa. Nie występuje w mandze. Prawdopodobnie nie jest magiem.

Wygląd

Wygląda bardzo podobnie do Gajeela Redfoxa, ale przede wszystkim nie jest tak umięśniony jak on. Ma po dwa metalowe kolczyki w obu uszach, poza nimi nie ma żadnych. Ma fryzurę w stylu afro. Ubrany jest w granatowy garnitur z krawatem, czarne buty, na głowie ma również granatowy kapelusz z metalowym paskiem z ćwiekami i okulary.

Osobowość

Ma wielu wrogów w Edolas, przez to że jego artykuły są zawsze zgodne z prawdą i często stawiają Królestwo w złym świetle. Ale według Gajeela Redfoxa, w ogóle się nie różnią; nawet oboje myślą, że potrafią świetnie śpiewać i grać na instrumentach.

Fabuła

Saga Edolas

Both Gajeels.jpg

Dwóch Gajeelów

Siedząc w barze w Royal City, Gajeel usłyszał rozmowę na temat ekstrakcji mocy magicznej z wielkiej Lacrimy która ma się zacząć w ciągu dwóch dni. Podszedł do grupy rozmówców w tym samym czasie co człowiek obok niego. Człowiek z długimi czarnymi włosami oraz pierścieniami w twarzy. Obydwoje próbowali zapytać się o ekstrakcje lacrimy ale obydwoje przestali w momencie zobaczenia swoich twarzy, twarzy tak podobnych do siebie.

Wyposażenie

Magiczny Motocykl: Gajeel posiadam magiczny motocykl którego używa by dostać się do Lucy Ashley.

Relacje

Gajeel Redfox

Główny artykuł: Gajeel Redfox

Gajeel spotkał swojego odpowiednika z Ziemii w pubie znajdującym się w Mieście Królewskim. Chodź obaj są początkowo zaskoczeni, widząc siebie, zdają sobie sprawę, że są do siebie podobni nie tylko wyglądem, ale także osobowością i miłością do muzyki. Ze względu na podobieństwa Gajeel zgodził się pomóc swojemu odpowiednikowi przy uratowaniu przyjaciół.

Członkowie Gildii Fairy Tail w Edolas

Główny artykuł: Gildia Fairy Tail (Edolas)#Członkowie

Niewiele wiadomo na temat relacji Gajeela z członkami Edolas Fairy Tail z wyjątkiem tego, że jest to ich zaufany informator, którego informacje sa zawsze wiarygodne.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki