Fandom

Fairy Tail Wiki

Fukuro

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Fukuro jest jednym z czlonków gildi Death's Head Caucus.

Wygląd

Fukuro jest wysokim, umięśnionym mężczyzną z głową sowy. Ma on czarne oczy i brązowe pióra. Nosi on na łokciach sztuczne skrzydła a na plecach plecak rakietowy. Ubiera się on w szare trampki i zielone spodenki z logiem gildii.

Osobowość

Fukurou jest obłudny, to morderca pracujący dla Mrocznej gildii. Często mówi o sprawiedliwości w czasie konfrontacji i roszczy sobie prawa do ukarania złoczyńców . Widzi swoich przeciwników jako zdobycz, osłabia ich przed walką, poprzez wykorzystywanie ich głównych słabości. Ponadto, wiernie swojej sowiej głowie, często wydaje pisk, a czasem pochyla głowę w bok.

Historia

Walczył w wojnie Cabria wraz ze swoimi kolegami z drużyny i zabił każdego rankingowego oficera pod dowództwem Armii Zachodniej.

Magia i umiejętności

Night Vision: Dzięki swojej sowiej głowie, Fukurou jest w stanie doskonlane widzieć w ciemnościach, będąc w stanie dostrzec Simona.

Magia Odrzutowca:

  • Wyrok Hou: Fukurou strzela wybuchem energi, który powoduje wewnętrzne i zewnętrzne obrażenia, w przeciwnika.
  • Jet Ho Ho Hou: Fukurou używa swoich rakietowych zestawów aby rozpędzić się na przeciwnika.
  • Pocisk Ho Ho Hou: Fukurou wystrzeliwuje swój plecak odrzutowy w stronę wroga. Z plecaka wyłaniają się ramiona, które łapią cel. Potem plecak zaczyna wirować dookoła wraz z przeciwnikiem.

Magia Absorpcji:

  • Złapanie Ho Ho Hou: Fukurou otwiera szeroko paszczę, łapiąc do niej wroga, którego połyka do swojego żołądka. Od teraz moze absorbować jego zdolności i używać ich jako swoich. Nie są one jednak aż tak potężne, jak u oryginału. Fukurou upodabnia się małymi cechami wyglądu do ofiary, która w tym samym czasie jest trawiona.
    • Ogień Ho Ho Hou: po "zjedzeniu" Natsu, Fukurou przywołuje przed dziobem magiczny krąg, z którego zostaje wystrzelony podmuch ognia.
    • Ryk Ognistego Smoka: po "zjedzeniu" Natsu, Fukurou mógł użyć Ryku Ognistego Smoka

Więcej w Fandom

Losowa wiki