Fandom

Fairy Tail Wiki

Ezel

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Od kiedy demony mają jakąś godność?! Ja chcę iść następny, Kyôka! Świerzbi mnie, by zmasakrować paru ludzi!

Ezel w Rozdziale 357

Ezel (エゼル Ezeru) jest Mrocznym Magiem należącym do gildii Tartarus, jest również członkiem drużyny tamtej gildii, Bramy Dziewięciu Demonów.[3]

Wygląd

Ezel - wygląd.png

Wygląd Ezela

Ezel jest wysokim, muskularnym demonem, ma dwie pary rąk, pokryte kolcami ramiona i głowę. Jednak najbardziej rzucającą się w oczy nieludzką cechą są cztery macki wyrastające z dolnej połowy jego ciała. Ezel ma dwa tatuaże, które ciągną się od ramion  aż po brzuch. Tatuaże ma również na każdej ze swoich rąk. Nosi łańcuch na szyi, wokół pasa ma przewiązany czarny materiał, który zakrywa dolną połowę jego ciała.

Osobowość

Ezel jest głośny i wulgarny, nie okazuje szacunku prawie nikomu, włączając w to swoich kolegów z gildii ( np. Kyouka). Ma przykry zwyczaj traktowania ludzi jak rzeczy równe jedzeniu: skomentował, że ktoś tak mały jak Wendy nie zaspokoi jego apetytu oraz próbował pożreć Carlę, gdy ta usiłowała uratować swoją przyjaciółkę.

Fabuła

Saga Tartarus

Nine Demon Gates make their move.png

Ezel i pozostali członkowie Bramy Dziewięciu Demonów

Ezel spotyka się z pozostałymi członkami Bramy Dziewięciu Demonów w siedzibie gildii Tartarus. Po jakimś czasie do grupy dołączają Silver i Kyouka, którzy wracają ze "specjalnych misji". Gdy Ezel słyszy o misji wymordowania członków Rady Magii, którą wykonują Jackal i Tempesta, zaczyna żądać od Kyouki, by jemu także pozwoliła iść mordować ludzi. Przez zachowanie demona, pozostali członkowie Tartarus zaczynają się z nim spierać. Koniec końców, Ezel zostaje uspokojony przez Saylę i Kyoukę, która zapewnia go, że piekło dopiero się zaczyna.

Podczas ataku Gildii Fairy Tail na siedzibę Tartarus, Ezel udaje się do miejsca, w którym znajduje się Twarz i aktywuje ją, za co chwali go Franmalth. Później, kiedy Wendy Marvell przybywa do miejsca, w którym ukryta jest Twarz, w celu dezaktywowania jej, Ezel, wykorzystując swoje macki podkrada się do niej od tyłu z szyderczym uśmiechem.
Ezel atakuje Wendy.png

Ezel atakuje Wendy

Rozczarowany, że jego cel jest tylko małym dzieckiem, Ezel przeklina Kyoukę, która kazała mu aktywować Twarz. Wściekły, że Wendy "nie zaspokoi jego apetytu" rzuca się w jej stronę. Kiedy atakowana przez niego Wendy używa magii, demon pyta ją, czy jest magiem. Mimo jej zaklęć wzmacniania Ezel z łatwością przedziera się przez jej Ryk Niebiańskiego Smoka i blokuje kolejny atak dziewczynki jedną ręką. Aktywując swoją Klątwę, Ezel odrzuca od siebie Wendy i z łatwością brutalnie ją atakuje. Gdy wraz z Marvell przebija się przez ścianę i ląduje w jaskini, w której znajduje się Twarz, przyszpila członkinię Fairy Tail do ziemi. Każe dziewczynce spojrzeć na Twarz i tłumaczy jej, że broń uwolni cząsteczki Ethernano, które unicestwią magię z całego kontynentu, co pozwoli Tartarus na rządzenie światem, gdyż bezsilni magowie nie będą mogli ich powstrzymać. Gdy demon grozi, że zabije Wendy, Carla rzuca się na jego twarz i zaczyna drapać go pazurami. Zirytowany chwyta exceedkę i, ku rozpaczy Wendy, próbuje ją pożreć. Zanim udaje mu się skonsumować Carlę, zostaje odrzucony przez potężną falę powietrza. Jak się później okazuje, Wendy wessała powietrze zmieszane z Ethernano Twarzy i aktywowała Smoczą Siłę, która odepchnęła demona.

Klątwy i Umiejętności

Tenga Goken: Ezel używa Klątwy, która umożliwia mu używania swoich kończyn jak mieczy. Jest w stanie z łatwością przeciąć się przez kamień i zranić kogoś pokroju Zabójcy Smoków.

  • Onimaru: Ezel równocześnie wyprostowuje wszystkie ze swoich czterech rąk i tnie swojego przeciwnika. Atak ten ma tyle mocy, że może z łatwością przeciąć skałę.
  • Juzumaru: Technika podobna do Onimaru, z wyjątkiem tego, że atak ma kształt litery "X". Ma ogromną moc: był w stanie poważnie zranić Wendy Marvell pomimo jej zaklęć obronnych oraz zniszczyć pobliskie tereny.

Ogromna Siła: Ezel posiada niesamowitą siłę, którą demonstruje brutalnie atakując przeciwników swoimi czterema rękami i siedmioma mackami. Za pomocą tylko jednej ze swoich macek był w stanie z łatwością mocno zranić i odepchnąć Wendy Marvell.

Zwiększona Wytrzymałość: Ezel jest również bardzo wytrzymały, jest w stanie wytrzymać bezpośrednie trafienie Rykiem Niebiańskiego Smoka i Szponami Niebiańskiego Smoka Wendy Marvell nie otrzymując przy tym nawet najmniejszych obrażeń.

Latanie: Podczas walki z Wendy, Ezel unosił się przez chwilę w powietrzu.[4][5]

Ciekawostki

  • Tytuł Ezela, Dôjigiri, odnosi się do japońskiego miecza o tej samej nazwie: Dôjigiri Yasutsuna.

Cytaty

  • (W odpowiedzi do Torafusa, który upomniał Franmaltha za brak godności) "Od kiedy demony mają jakąś godność?! Ja chcę iść następny, Kyôka! Świerzbi mnie, by zmasakrować paru ludzi!"[6]
  • (Do siebie, o Carli) "Czy to coś kotopodobnego jest jadalne?"[7]
  • (Do siebie, o Wendy Marvell) "Toż to jakiś kurdupel jest! Ta przeklęta Kyôka sobie ze mną pogrywa! Niby jak mam się najeść tak małym kąskiem mięsa?!"[8]

Walki

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 357, Strona 3
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 356, Strony 28-29

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki