Fandom

Fairy Tail Wiki

Extalia

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Extalia to nazwa drugiego królestwa znajdującego się w Edolas.

Historia

Exceed Symbol.jpg

Symbol Extalii

Extalia powstała prawdopodobnie wraz z Exceedami ok 100 lat temu. Zamieszkali oni na jednej z latających wysp, licznie znajdujących się na terenie Edolas.

Położenie i Lokalizacja

Episode 84 - Extalia's location in relation to the royal city.jpg

Położenie Extalii względem Edolas

Extalia jest położona położona bezpośrednio nad Stolicą królestwa Edolas. Znajduje się ona na jednej z napędzanych magią "latających wysp", charakterystycznych dla tego świata.

Extalia składa się z kilku lub kilkunastu kamiennych tarasów zgromadzonych wokoło najwyższego punktu, na którym znajduje się zamek królewski zamieszkały przez królową Extalii, Shagotte. Na kamiennych tarasach znajdują się domy Exceedów, rasy która zamieszkuje ta królestwo. Jednakże osobniki wypędzone, jak np. rodzice Happy'ego, mieszkają poza obrębem głównych tarasów.

Rząd

Władzę absolutną w Edolas sprawuje królowa Shagotte wraz z Radą i swoimi ministrami, np Nadim, który jest ministrem stanu. Shagotte ma w Edolas status "Boga", a jej poddani są "aniołami".

Extalia posiada również swoją własną armię. Nie jest ona tak potężna jak armia Edolas, aczkolwiek zrzesza kilku rosłych żołnierzy, pod dowództwem Nichiyi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki