Fandom

Fairy Tail Wiki

Exceed

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Share

Exceed jest to rasa kotopodobnych istot z Edolas.

Pochodzenie

Pierwotnie, Exceedy, pochodziły z Edolas, gdzie podobno istniały od 100 lat. Miały tam swoje własne królestwo, Extalię, którą władała Królowa w połączeniu z Radą Starszych.

Jednakże jako istoty posiadające w sobie magię, zostały za sprawą Mystogana, wessane przez Animę do Ziemi, gdzie postanowiły założyć nową siedzibę.

Wygląd

Exceedy, w dużym uproszczeniu, wyglądają jak koty. Mają różnobarwne futerka, w niemalże wszystkich kolorach tęczy, z nietypowymi jak np. niebieskie. W przeciwieństwie do zwykłych kotów, Exceed, potrafią mówić i chodzić na dwóch łapkach, często też ubierają się w miniaturowe wersje ludzkich strojów. Używając magii, dodatkowo posiadają również parę białych skrzydeł.

Magia i Umiejętności

Magią Exceedów jest magia skrzydeł, Aera (翼 Tsubasa). Umożliwia im ona, rozłożenie pary śnieżnobiałych skrzydeł, przypominających nieco anielskie i co za tym idzie daje im możliwość lotu.

Dodatkowo rodzina królewska Extalii, posiada jeszcze możliwość Przewidywania Przyszłość, w nawiedzających ich wizjach.

Charakterystyka

Erza Knightwalker and army bow Happy and Charle.jpg

Respekt dla Exceedów

Exceedy same siebie określają mianem boskich nadzorców ludzkości, prowadzących ich podług woli swej Królowej. Jako istoty boskie, cieszyły się w Edolas bogobojnym i bałwochwalczym szacunkiem, co można było zobaczyć gdy dumna i nieugięta Erza Knightwalker wraz ze swym oddziałem padła na kolana przed dwoma małymi kotkami, Happy i Charle. Wynika to jednak z faktu, że w Edolas tylko Exceedy dysponują magią, która znajduje się w ich ciałach, podobnie jak magowie z Ziemi. Samouwielbienie się Exceedów i ich "boski" kompleks, jest każdorazowo podsycany przez przez Radę. Tytułują oni Królową "Bogiem Edolas", który może sprowadzić zagładę na ludzi w każdej niemal chwili. Tak naprawdę, Shagotte, oprócz Aery posiada tylko możliwość zaglądania w przyszłość i ujrzenia w niej śmierci danego człowieka, nic więcej, a cała historia o "Bogu" i "boskiej mocy" Shagotte była tylko kłamstwem, wymyślonym w celu chronienia swojej rasy, która tak naprawdę nie stanowiła żadnego wyzwania dla ludzi, gdyby ci zdecydowali się ją unicestwić.

Misja

Happy and Charle figure out their Mission.png

Happy i Charle poznali prawdę o ich misji

Sto jaj należących do Exceedów (m.in. Happy i Charle), zostało wysłanych za pomocą Animy Fausta wysłanych do Ziemi, w celu zabicia Zabójców Smoków, którzy mieli ponoć przynieść zagładę Edolas.

Jednakże prawda była inna. Shagotte w swojej wizji zobaczyła zagładę Extalii, spadające latające wyspy i znikającą zewsząd magię. Doszła do wniosku, że należny pozwolić przynajmniej setce jeszcze nienarodzonych dzieci żyć spokojnie w równoległym świecie, Ziemi. By jednak nie wzbudzać zbędnej paniki, ogłosiła że to po to by zabić Zabójców Smoków.

Charle, jakoż że jest córką Shagotte, zobaczyła, że jej misją jest zabicie Wendy. Ponieważ jednak zaprzyjaźniła się z nią i stała się ona dla niej najważniejszą osobą na świecie, porzuciła swoją wyimaginowaną misję, by chronić dziewczynkę.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki