Fandom

Fairy Tail Wiki

Everlue

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Everlue jest diukiem pochodzącym z miasta Shirotsume. To skorumpowany polityk, posiadaj absolutną władzę i wpływy nad miastem Shirotsume. Zarówno Lucy Heartfilia, jak i Natsu Dragnell, uważali go za wyjątkowo odrażającego.

Wygląd

Everlue's beautiful maids .jpg

Everlue i jego "piękne" pokojówki

Ma postać baryłkowatego jegomościa o jasnobrązowych włosach i wąsach (które wyrastają mu z nosa), oraz ciemnych świdrujących oczkach. Zazwyczaj ubiera się w dobrze skrojone garnitury z wielkim guzikiem pośrodku, w butonierkę wkłada kwiatek.

Osobowość

Dysponuje wybitnie przerośniętym ego, które zmusiło go do znalezienia kogoś kto napisze o nim książkę, uważa że to naturalne, że ludzie będą chcieli czcić jego wielkość.

Dysponuje spaczonym poczuciem piękna, uważa że Lucy jest "brzydulą", a najpiękniejsze są jego pokojówki (Virgo dla niego wyglądała jak gorylica).

Jest bardzo płytki, nie był w stanie doszukać się ukrytego sensu w książce Daybreak, natomiast nie można odmówić mu sprytu - od razu zorientował się, że Lucy jest członkinią Fairy Tail.

Historia

34 lata wcześniej, Everlue, będąc już wpływowym politykiem, zamarzył sobie książkę o swoim cudownym "ja". W tym celu odnalazł najlepszego pisarza, Kamu Zeleona i zlecił mu to zadanie. Kemu odmówił, zresztą słusznie uważając, że zniesławi go to jako pisarza. Jednakże wpływy Everlue i możliwość zamknięcia mu i jego rodzinie dostępu do wszystkich okolicznych gildii przeważyły szalę. Zeleon się zgodził. Zajęło mu to 3 lata...

Fabuła

Saga Daybreak

Loc Everlue's House.jpg

Dom Everluea

Pierwszy raz zobaczyliśmy go, gdy Lucy chciała zatrudnić się u niego jako pokojówka. Evaroo po krótkich oględzinach stwierdził, że czarodziejka jest brzydka i nie przyjął jej. Na domiar złego Lucy nie ukryła znaku Fairy Tail na ręce, więc książę od razu zrozumiał, że przybyła do niego po książkę "Daybreak" i postanowił ją zabić. Kiedy Lucy, Natsu i Happy wkradli się na jego dwór, wysłał na nich swoje pokojówki, które jednak udało im się wykiwać. Potem Lucy znalazła książkę "Daybreak", a Evaroo nasłał na nich Znikających Braci. Lucy zauważyła, że książka posiada pewną tajemnicę, po czym uciekła i zaczęła ją czytać. Podczas gdy Lucy oddawała się lekturze, ze ścian wyłoniły się dłonie księcia i unieruchomiły dziewczynę. Mag zagroził, że wyrwie Lucy jej ręce, jeżeli nie zdradzi mu tajemnicy. Wtedy Evaroo został uderzony przez Happy'ego. Książę, ciągle atakując, zaczął tłumaczyć, że książka została napisana przez Kemu Zaleona i opowiedział całą historię jej powstania. Korzystając z nieuwagi Lucy, złapał ją za nogę, lecz szybko udało jej się wyrwać. Wtedy dziewczyna przyzwała gwiezdnego ducha - Raka, a Evaroo wezwał Pannę. Lucy bez większych problemów wygrała walkę. Potem książę Evaroo został aresztowany.

Magia i Umiejętności

Everlue's summoning Virgo.jpg

Everlue przywołuje Pannę.

Magia Ziemi (土魔法 Tsuchi Mahō): Duke Everlue używa Magii Ziemii. Jego głownym atakiem jest Nurkowanie, którego używa także do szybkiego przemieszczania się po swojej posiadłości.
  • Nurkowanie (ダイバー Daibā): pozwala mu dosłownie nurkować w ziemii, swoimi rękami i nogami drąży tunele, by pojawić się w innym miejscu swojej posiadłości. Magia ta jest bardzo silna, pozwala mu przechodzić przez twarde skały, cement lub metal. [3]

  • Earth Bounce: Po wejściu w rotację, Everlue zaczyna odbijać się od powierzchni ziemii z dużą prędkością.[13] (Tylko w Anime)

Magia Gwiezdnych Duchów (星霊 魔法Seirei Mahō): Jak Lucy, Evelue jest magiem, który może przywołać Gwiezdne Duchy. Dysponował on tylko Panną. Fakt posługiwał się tym samym rodzajem magii jego Gwiezdnego Ducha jest prawdopodobnie tylko zbiegiem okoliczności.

Ciekawostki

  • Jego tytuł "Diuk" (ang. Duke) jest najwyższym tytułem szlacheckim, dla osób nie urodzonych w rodzinie królewskiej, to tłumaczy jego koneksje i możliwości.
  • Jest pierwszym po Lucy ukazanym w serii magiem Gwiezdnych Duchów
  • Jest też pierwszym magiem, który może używać dwóch różnych typów magii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki