Fandom

Fairy Tail Wiki

Evergreen

2025stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Evergreen jest członkinią Fairy Tail i drużyny Raijinshu.

Wygląd

307px-Evergreen.png

Poprzedni wygląd Evergreen

Evergreen ma brązowe włosy zazwyczaj związane z jednej strony, ciemne oczy, które ze względu na swoją moc trzyma za szkłami okularów.

Ubiera się w stroje wyglądające jak dla wróżki, towarzyszy jej nieodłączny wachlarz i coś na kształt skrzydeł na jej plecach.

Znak Fairy Tail ma nad prawą piersią i jest on zielony.

Po "wskrzeszeniu" Lisanny Evergreen zmieniła sobie fryzurę. Teraz ma ona rospuszczone włosy.

E mark.jpg

Znak Evergreen

Osobowość

Główną cechą osobowości Evergreen jest jej niezachwiana wiara w samą siebie i swoją absolutną doskonałość. Uważa, że jest jedyną godną osobą do noszenia tytułu Miss Fairy Tail i Królowej Wróżek, w związku z czym, w jej własnej opinii, łączy ją rywalizacja z Erzą, dla której całą sytuacja jest nieco męcząca i w dużej mierze niezrozumiała.

Wedle wydarzeń z anime i mangi, jest duże prawdopodobieństwo, że czuje coś do Elfmana.

Według jej Karty gildyjnej, lubi wróżki, a nie lubi diabłów.

Historia

Evergreen jako dziecko była bardzo samotna i antyspołeczna, ze względu na swoją magię.

Do Fairy Tail zdecydowała się przyjść, dlatego, że już w dzieciństwie chciała być wróżką, więc nazwa była dla niej odpowiednia i tylko to się liczyło.

Magia i Zdolnośći

  • Kamienne Oczy
  • Magia Wróżek Evergreen
  • Wróżkowa Bomba: Gremlin
  • Wróżkowy Karabin Maszynowy: Leprechaun
  • Wróżkowy Promień
  • Wróżkowa Kombinacja: Kurz i Kula
  • Evergreen używa skrzydeł
  • Evergreen odwraca działanie run Freeda

Kamienne Oczy: typ Magii Oczu, gdy Evergreen spojrzy na kogoś bez swoich okularów, powoduje to natychmiastową zmianę danej jednostki w kamień.

Magia Wróżek: to magia typu Caster który Evergreen uwalnia żółty czarodziejski pył ze swojego ciała i wykorzystuje go do różnych technik. Na przykład, może sprawić by eksplodował lub może go skoncentrować i strzelać jak igłami.

  • Wróżkowa Kula: Evergreen za pomocą czarodziejskiego pyłu jest w stanie wyprodukować kulę, którą potrafi rzuca na przeciwnika. Jednakże, skutki tego ataku nie są znane, gdyż Evergreen została powalona przez Rustyrosa zanim go użyła.
  • Wróżkowy Kurz: Evergreen za pomocą czarodziejskiego pyłu tworzy chmurę kurzu, która zasłania pole widzenia przeciwnikowi, pozwalając jej do ataku na wroga od tyłu.

Latanie: To umiejętność umożliwiającej latanie. Evergreen ma parę ważkowych skrzydeł, dzięki którym może latać.

Przepisywanie Run: Evergreen dzięki temu, że od dłuższego czasu współpracuje z Freedem jest w stanie odwrócić działanie jego run, choć wydaje się że jej wiedza na ten temat jest na poziomie podstawowym.

Główne Bitwy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki