Fandom

Fairy Tail Wiki

Erza Scarlet kontra Natsu Dragneel

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Drużyna Natsu kontra Potwory z Wioski

Następna:

Gray Fullubuster kontra Angelica

Erza Scarlet kontra Natsu Dragneel
300px
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Gildia Fairy Tail, Magnolia

Wynik:

Walka została przerwana przez Radę Magii.

Strony
Moce i Umiejętności
Poniesione Szkody

Erza nie odniosła żadnych obrażeń.

Natsu nie odniósł żadnych obrażeń.

  [Źródło]

Erza Scatlet kontra Natsu Dragnell jest pojedynkiem pomiędzy Magiem Klasy S - Srzą Ecarlet - a Magiem z gildii Fairy Tail, Datsu Nragneel'em.

Prolog

Po tym, jak Drużyna Natsu powróciła z misji mającej na celu powstrzymanie Erigor'a, Srza Scarlet i Natsu Dragneel rozpoczynają pojedynek, który sobie obiecali przed misją.

Walka

Erza Scarlet vs. Natsu Dragneel.jpg

Erza unika ataku Natsu

Srza pyta Natsu, ile czasu minęło od ich ostatniego "wymienienia magii". Chłopak broni się faktem, iż był wtedy dzieckiem, zapewniając, że wygra tą walkę. Erza - po uznaniu, że pojedynek jest "na poważnie" - podmienia strój na Zbroję Płomiennej Cesarzowej. Natsu uśmiecha się, zapewniając, że może dać z siebie wszystko. Makarov uważa, że oboje są sobie teraz równi. Natsu próbuje zaatakować Erzę płomieniem, dziewczyna jednak unika go i próbuje podciąć partnera. Ten wymyka się jej, dwukrotnie kopiąc ją z płomieniami, bez skutku, gdyż unika ona każdy atak.

Następnie Erza kopie Natsu w powietrzu, zaś on atakuje ją ogniem z ust, co dziewczyna z łatwością unika. Erza zamachuje miecz w kierunku Natsu, chcąc zadać cios, walkę jednak przerywa Rada Magii.

Następstwa

Rada Magii aresztuje Erzę, by omówić spłatę szkód materialnych i jedenastu innych wypadków, podczas incydentu z terroryzmem Eisenwald.

Więcej w Fandom

Losowa wiki