Fandom

Fairy Tail Wiki

Erza Scarlet, Natsu Dragneel i Gray Fullbuster kontra Lullaby

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Natsu Dragneel kontra Erigor

Następna:

Drużyna Natsu kontra Potwory z Wioski

Erza Scarlet, Natsu Dragneel i Gray Fullbuster vs. Lullaby
Strongest Team vs Lullaby.jpg
Saga:

Saga Lullaby

Miejsce:

Miasto Clover

Wynik:

Zwyciężają Erza Scarlet, Natsu Dragneel i Gray Fullbuster

Strony
Moce i Umiejętności

Erza Scarlet

Natsu Dragneel

Gray Fullbuster

Lullaby

Poniesione Szkody
  • Erza Scarlet nie odnosi żadnych obrażeń
  • Natsu Dragneel nie odnosi żadnych obrażeń
  • Gray Fullbuster nie odnosi żadnych obrażeń
  • Lullaby roztrzaskuje się na kawałki
  [Źródło]
Erza Scarlet, Natsu Dragneel i Gray Fullbuster kontra Lullaby to walka maga klasy S z Fairy Tail Erzy Scarlet, Natsu Dragneela i Graya Fullbustera z jednym z demonów Zerefa, Lullaby.

Prolog

Lullaby.jpg

Lullaby w swojej prawdziwej formie

Kageyama zabiera Lullaby do Miasta Clover, kiedy próbuje na nim zagrać na swojej drodze spotyka Makarova Dreyara. Mistrz Fairy Tail mówi mu, aby zagrał na flecie, lecz mroczny mag nie potrafi tego zrobić. Gdy Makarov kończy swoje przemówienie o tym jak ważni są "nakama", zrezygnowany Kageyama upuszcza flet przyznając się do swojej porażki. Drużyna Natsu cieszy się myśląc, że to już koniec, lecz flet Lullaby zaczyna mówić. Twierdzi, że ludzie nie mają odwagi na nim grać i on sam będzie musiał ich zjeść. Z ust fletu wydobywa się dym, który po chwili zamienia się w gigantycznego drewnianego demona, prawdziwą formę Lullaby.

Walka

Ice Make Lance.jpg

Lodowe Tworzenie: Lanca

Mistrz Goldmine wyjaśnia, że Zeref użył na Lullaby Magii Życia . Lullaby pyta kogo powinien zjeść pierwszy, decyduje, że zje wszystkich naraz i zaczyna używać swojej magii. Erza, Natsu i Gray ruszają w stronę demona i zaczynają go atakować. Scarlet szybko podmienia zbroję na Zbroję Niebiańskiego Koła i atakuje nogi Lullaby. Natsu w tym czasie wspina się na jedną z rąk demona i kopie go w twarz. Kageyama, Lucy i Happy są zaskoczeni tym jak ruchy Erzy, Natsu i Graya są zsynchronizowane. Lullaby próbując pozbyć się Dragneela strzela w niego kilkoma magicznymi kulami, lecz chłopak robi unik.

Erza changes to Black Wing Armor.jpg

Zbroja Czarnego Skrzydła

Przez to, że Natsu uniknął kul magii zmierzają one w stronę Mistrzów Gildii. Gray broni ich za pomocą Lodowego Tworzenia: Tarcza. Mistrzowie Gildii są pod wielkim wrażeniem szybkości z jaką Gray tworzy obiekty swoim Lodowym Tworzeniem. Fullbuster w tym czasie atakuje Lullaby Lodowym Tworzeniem: Lanca.

Lullaby defeated.jpg

Lullaby pokonany

Erza podmienia zbroję na Zbroję Czarnego Skrzydła, a Natsu łączy płomienie ze swoich obu dłoni. W trójkę atakują Lullaby i ostatecznie pokonują demona.

Następstwa

FT running away.jpg

Fairy Tail ucieka

Po pokonaniu Lullaby przez Erzę, Natsu i Graya, Mistrzowie Gildii komentują, że mają dług wobec Fairy Tail. Zmieniają zdanie, gdy widzą, że magowie z Fairy Tail (jak zwykle z resztą) zniszczyli parę rzeczy, w tym budynek, w którym zbierali się mistrzowie okolicznych gildii. Kiedy odwracają się w kierunku członków Fairy Tail, widzą, że magowie już zaczęli uciekać z miejsca zdarzenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki