Fandom

Fairy Tail Wiki

Erza Scarlet, Lucy Heartfilia i Happy kontra Ofiary Deliory

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Natsu Dragneel kontra Lyon Vastia

Równoległa:

Gray Fullbuster kontra Lyon Vastia: Rewanż

Następna:

Natsu Dragneel kontra Zalty (Ultear Milkovich)

Erza Scarlet, Lucy Heartfilia i Happy vs. Ofiary Deliory
Lucy, Erza i Happy vs. Ofiary Deliory.jpg
Saga:

Saga Wyspa Galuna

Miejsce:

Wyspa Galuna

Wynik:

Erza, Lucy i Happy zwyciężają

Strony
  • Ofiary Deliory
Moce i Umiejętności

Erza Scarlet

Lucy Heartfilia

Cancer

  • Nożyczki

Happy

Ofiary Deliory

  • Bumerangi
Poniesione Szkody
  • Erza Scarlet nie odnosi żadnych obrażeń
  • Lucy Heartfilia nie odnosi żadnych obrażeń
  • Happy nie odnosi żadnych obrażeń
  • Skala obrażeń nie jest znana
  [Źródło]

Erza Scarlet, Lucy Heartfilia i Happy kontra Ofiary Deliory jest walką między magami z Fairy Tail : Erzą Scarlet, Lucy Heartfilią i Happy'm a Ofiarami Deliory.

Prolog

Ofiary Deliory odnajdują Fairy Tail.png

Ofiary Deliory odnajdują Fairy Tail

Gdy Gray Fullbuster, Lucy Heartfilia, Erza Scarlet i Happy są w drodze do ruin zauważają, że zostały one przechylone, od razu wywnioskowują, że to Natsu Dragneel był tym, który je przechylił. Podczas gdy Drużyna Natsu patrzy na ruiny, z krzaków wychodzą zamaskowane postacie, które rzucają w nich bumerangami. Gray, Erza, Lucy i Happy unikają ich. Scarlet następnie karze Fullbusterowi zostawić jej tę walkę i policzyć się z Lyonem. Gray biegnie w stronę ruin i zostawia pozostałych członków Drużyny Natsu by walczyli z Ofiarami Deliory .

Walka

The ruins back to normal.png

Ruiny wracają do normalności

Kiedy Lucy, Erza i Happy pokonują Ofiary Deliory, jeden z grupki ocalałych mówi całej swojej drużynie by się nie poddawali ponieważ muszą zatrzymać każdego kto śmie wejść w drogę Lyonowi. Erza, Lucy i Happy nagle słyszą dziwny dźwięk i czują drżenie ziemi. Po chwili zszokowani uświadamiają sobie, że ruiny, które przechylił Natsu wróciły na swoje miejsce.
Zauroczenie Cancera.jpg

Cancer zakochuje się w Erzie

Patrząc na pozostałą na polu bitwy grupkę Ofiar Deliory, Erza stwierdza, że łatwo będzie ich pokonać, po czym prosi Lucy by się nimi zajęła. Dziewczyna zgadza się i wzywa Cancera, który po zadurzeniu się w Erzie, pokonuje pozostałych oponentów.

Następstwa

Deliora Survivors remove their mask.png

Ofiary Deliory bez masek

Po tym jak ich oponenci zdejmują maski, Erza uświadamia sobie, że są oni ocalałmi z Brago, miasta zniszczonego przez Deliorę. Później, kiedy Lucy, Erza i Happy idą po ruinach, słyszą głośny ryk i zastanawiają się czy to mógł być Deliora. Po chwili trio zdaje sobie sprawę, że rytuał księżycowych kropli wciąż trwa. Przybiegają na miejsce, gdzie Erza przerywa rytuał atakując Toby'ego Horhortę . Niestety członkowie Fairy Tail robią to zbyt późno i Deliora wydostaje się z lodu.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki