Fandom

Fairy Tail Wiki

Erza Knightwalker

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Crystal 128 clock.png Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika: Rani19xx

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nie edytowanie tego artykułu, póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję.
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

Erza Knightwalker (エルザ・ナイトウォーカー, Eruza Naitowōkā) — zwana "Łowczynią Wróżek" jest Edolańskim odpowiednikiem Erzy Scarlet oraz kapitanem drugiej gwardii królewskiej w Edolas.

Wygląd

Knightwalker's former appearance.png

Pełny wygląd Edo Erzy

Knightwalker jest hojnie obdarzoną przez naturę kobietą z długimi, falowanymi czerwonymi włosami elegancko i luźno upiętymi z tyłu. Które zostały później ścięte na krótko. Dzięki temu jej wojsko było w stanie odróżnić ją od Scarlet. Nawet jej rysy twarzy są takie same z wyjątkiem cienkiej blizny po przekątnej, od grzbietu nosa do miejsca tuż poniżej lewego oka.

Knightwalker nosi bardzo prowokacyjny strój. Składa się ze skąpego napierśnika który pozostawia wiele odkrytego dekoltu i brzucha, z lekkich opancerzonych rękawic oraz nagolenników. Ma również na sobie ciemny dół w stylu bikini z materiału zasłaniający jej biodra. Ma też ciemny szalik zawinięty wokół szyi.

Osobowość

Knightwalker trying to kill Lucy.png

Knightwalker próbuje zabić Lucy

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika z Ziemi, Edolas, Erza jest sadystyczna, okrutna i jest w stanie zabijać z uśmiechem na twarzy. Zabija bez litości i była zaangażowana w zabójstwo ponad połowy członków Edolas Fairy Tail, a tym samym zdobywając tytuł Łowcy Wróżek. Wydaje się bardzo dumna z tego tytułu, za osobistą zniewagę wzięła słowa Lucy, która powiedziała Knightwalker, że jej odpowiednik z Ziemi jest wiernym sojusznikiem Fairy Tail i jej lojalność wobec przyjaciół jest niepodważalna. Doprowadziło to do tego, że stała się bardziej wrogo nastawiona do Lucy niż była, nawet zdecydowała się ją zabić, zrzucając z dużej wysokości.

Knightwalker wydaje się również być dumną, że jest kapitanem Królewskiej Armii. Dużym ciosem dla jej ego wydał się fakt, że musiała klęczeć przed Charle, po tym jak Pantherlily poinformował ją, że Happy i Charle są rebeliantami (fakt pogarsza to, że Charle podstępem wyłudziła od niej informacje w zaledwie kilka chwil dotyczące lokalizacji Natsu i Wendy).

Fabuła

Saga Edolas

Knightwalker and Sugarboy.jpg

Erza na Legionie i Sugarboy po nieudanej próbie złapania Fairy Tail

Erza Knightwalker została wysłana do zniszczenia Edolas Fairy Tail. Jej misja to przechwycenie i eksterminacja członków gildii, jednak nie udaje jej się to ponieważ cała gildia teleportuję się. Wówczas przybywa tam Dowódca 4 Dywizji, Sugarboy. Informuje on Erze, że plan Anima powiódł się i wszyscy Dowódcy mają wrócić do Królewskiego Miasta. Sugarboy informuje Erze także o tym, że magowie i mieszkańcy Magnolii zostali przemienieni w Lacrimę. Erza jest zadowolona z faktu, że poziom magii w Edolas będzie przez jakiś czas stabilny.

Erza i Sugarboy następnie wracają do stolicy i podziwiają gigantyczną Lacrimę razem z Dowódcą 3 Dywizji, Hughes. Gdy tak szli i rozmawiali spotkali się z Szefem Sztabu, Byro. Skarży się on ponieważ Erza nadal nie pozbyła się gildii Fairy Tail. Hughes i Sugarboy bronili Erza jak Dowódca 1 Dywizji, Pantherlily przybył. Kazał by Byro i Hughes się uciszyli i wyszedł. Erza skomentowała postawę Pantherlily i powiedziała, że nie podoba mu się konkurencja pomiędzy dowódcami dotycząca tego kto pierwszy zgładzi rebeliantów.

Później Erza spotyka Natsu, Lucy, Happy i Charle gdy próbowali dyskretnie przejść podziemnym tunelem by dostać się do zamku. Żołnierze schwytali wszystkich prócz kotów wierząc, że oni celowo przyprowadzili magów do niej. Po tym jak wszyscy złożyli ukłon "Przewyższającym", Charle była zszokowana i rozczarowana faktem, że pomogła swoim wrogom.

Po tym wszystkim Erza przybywa do celi Lucy która zaczęła przekonywać ją, że Erza z Ziemi jest członkiem Fairy Tail i nigdy nie skrzywdziła by przyjaciół ponieważ jest dobra i odpowiedzialna i każdy może na nią liczyć. Mimo, że początkowo Erza jest zaskoczona to później ignoruje to i łapiąc Lucy za włosy i mówi, żeby nie myliła ją z Erzą z Ziemi. Jednak Lucy nie dając za wygraną próbuje przekonać Erzę by pomogła jej przyjaciołom bo nie jest typem osoby, która będzie śmiać się z czyjegoś cierpienia. Erza ignoruje ją ponownie i trzymając ją poza balkonem mówi, że lubi patrzeć na cierpienie innych, i dlatego tytułują ją Łowczynią Wróżek. Po tym Erza żegna się z Lucy i puszcza ją. A ta zaczyna spadać jednak ma szczęście bo w ostatnim momencie ratuje ją Charle i Happy. Po tym Charle próbuje oszukać Erze i przedstawia się jako księżniczka Extalii i córka królowej Shagotte. Erza nabiera się i ujawnia im lokalizację Natsu i Wendy, następnie Charle próbuje wymusić na niej wypuszczenie przyjaciół jednak reszta gwardii królewskiej przybywa, a Pantherlily informuje Erze, że Charle i Happy są "Upadłymi" (zdrajcami). Charle, Happy i Lucy próbują ucieczki.

Po tym jak Faust aktywował kod ETD, Happy, Charle i Lucy starają się wykorzystać zamieszanie by dostać się do Zachodniej Wieży, miejsca gdzie uwięzili ich przyjaciół. Erza podejrzewała, że tam polecą więc wysłała tam swoich żołnierzy.

Gdy Lucy, Charle i Happy biegli w dół po schodach, przybyła Erza i rzucając włócznią spowodowała wybuch i uniemożliwiła tej trójce ucieczkę. Wściekła Erza chciała zabić Charle jednak pomiędzy nimi stanął Happy. Erza tylko uśmiechnęła się i stwierdziła, że jego może zabić pierwszego. Jednak nie powiodło jej się to bo przybyli Erza Scarlet i Gray Fullbuster. Żołnierze z Edolas zostali pokonani magią Graya, a Erza ominęła jego atak i próbowała go zaatakować jednak została powstrzymana przez swoją odpowiedniczkę z Ziemi w wyniku czego obie przyprawiły się o blizny; Knightwalker nie spodziewała się, że Scarlet będzie jej równa w walce.

Przedstawiły się sobie nawzajem i zaczęły walkę. W tym czasie reszta magów wyruszyła w poszukiwaniu Natsu i Wendy. Erza Knightwalker zauważyła, że Scarlet jest w stanie zmienić i broń i zbroję, sama pokazuje, że potrafi zmienić broń, dzięki czemu jest w stanie zwiększyć swoją siłę fizyczną. Z tym, Knightwalker z dumą stwierdza, będzie mogła pokazać prawdziwą moc swojej włóczni w następnej rozgrywce.

830px-Erza Knight with a short hair.jpg

Knightwalker obcina sobie włosy

Mimo tego, że Knightwalker miała potężną włócznię zostaje pokonana przez Scarlet a jej zbroja jest przez nią zabrana. Dzięki której Scarlet była w stanie bez problemu dostać się do pokoju kontrolnego by powstrzymać Fausta. Nie udało się jej jednak a kod ETD został aktywowany. Drużyna Natsu dzięki Coco byli w stanie kontrolować Legiona więc polecieli by zatrzymać wyspę z lacrimą. Wściekła Knightwalker obcina sobie włosy by można było odróżnić ją od Scarlet i wydaje rozkaz pościgu. Wyposażona w nową zbroję i broń rani Pantherlily. Po czym mówi do Scarlet, że walka się jeszcze nie skończyła.
Episode 91 - Scarlet vs. Knightwalker.jpg

Scarlet vs. Knightwalker

Gdy Królewska Armia goniła Przewyższających, Knightwalker chciała złapać Drużynę Natsu i Coco jednak jej ziemski odpowiednik zaczęła z nią walczyć. Stwierdziły, że to anime jest za małe na dwie Erzy.
830px-Erza's farewell (Anime).jpg
Obie zastosowały swoje najmocniejsze bronie jednak ich siła była wyrównana. Doprowadziły do tego, że latająca wyspa na której walczyły zaczęła spadać. Pozbawione resztek magicznej mocy zaczęły walczyć na pięści. Przekonywała Scarlet, że cały plan z Animą był konieczny by utrzymać ich przy życiu. Jednak Scarlet nie zgadza się z nią, mówiąc, że przecież żyją i walczą mimo, że mają nikłe zasoby magii. A najważniejsza jest nie magia a fakt, że żyją. Argumenty docierają do Knightwalker a wyspa uderza o ziemię. Obie przeżyły jednak przez brak siły nie były w stanie się nawet ruszyć. Obie Erzy godzą się i przyznają, że nie ma wygranych i przegranych bo są takie same więc żadna z nich nie może być lepszą. Po zawarciu pokoju Anima przenosie Scarlet z powrotem na Ziemie. Rozstają się szczęśliwe.

Magia i zdolności

Magiczna Włócznia: Dziesięć Przykazań: Magia Erzy z Edolas polega na podmienianiu włóczni i zmienianiu ich właściwości.

Ciekawostki

  • 364px-Early sketches of Erza Knightwalker.jpg

    Wczesny projekt Erzy Knightwalker

    Wyglądem przypomina pierwszy projekt Erzy Scarlet.
  • Magia Erzy nosi taką samą nazwę jak dziesięć przykazań Haru z "Rave Master".

Nawigacje

Więcej w Fandom

Losowa wiki