Fandom

Fairy Tail Wiki

Egzamin Awansujący na Maga Klasy-S

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

411px-FirstTrial.jpg
Egzamin Awansujący na Maga Klasy "S"
Kanji

S級魔導士昇格試験 

Wymowa

S Kyū Madōshi Shōkaku Shiken

Informacje
Gospodarz

Gildia Fairy Tail

Lokalizacja

Wyspa Tenrou

Cel

Awans na Maga Klasy "S"

Egzamin Awansujący Na Maga Klasy "S" to specjalna misja zlecona przez Makarova, umożliwiająca mu wyłonienie nowych członków elitarnej grupy Magów Klasy "S".

Historia i Tradycja

Istnieje długa i bogata tradycja wyboru nowych, najwyżej postawionych magów w Fairy Tail. Co roku, mniej
FT S-Class Trial Intro.jpg

Makarov, Erza, Gildarts i Mirajane

więcej pod jego koniec, Mistrz Makarov wyłania grupę magów, którzy w jakiś sposób zasłużyli sobie na uczestnictwo w Teście. Co roku również odbywa się on w różnych miejscach i na różnych zasadach, nigdy jednak nie jest on łatwiejszy, niż poprzedni.

W Fairy Tail, olbrzymim zaszczytem jest już sama możliwość uczestnictwa w Teście. Są one każdego roku inne, ale tak samo trudne. Erza Scarlet jest najmłodszym członkiem, któremu udało się zdać ten egzamin (w wieku lat 15). Każdy mag Fairy Tail, który nie ma jeszcze rangi S, może w nim uczestniczyć, bez względu na czas spędzony w gildii. Juvia Lockser została wybrana do uczestnictwa w Teście, pomimo bycia w gildii mniej niż rok. Z drugiej strony Alzack Connell nie mógł uczestniczyć, chociaż należy do gildii znacznie dłużej.

Ceremonia Ogłoszenia

Ceremonia ta jest bardzo oczekiwana przez wszystkich członków gildii. Makarov zajmuje szczególne uroczystości imię tych, którzy wezmą udział w Egzaminu, z wraz Magami Klasy-S z gildii za nim.

W tym przypadku, poza nazwiskami potencjalnych kandydatów na Magów Klasy - S, Makarov także ujawnia szczegóły na temat egzaminu, dając informacje o miejscu, gdzie wezmą udział oraz kilku podstawowe zasady. Więcej informacji i szczegółów są ujawniane przed uczestnicy w drodze na miejsce gdzie będzie Egzamin.

Wyniki Ostatnich Egzaminów

  • X?? - Gildarts Clive
  • X778 - Laxus Dreyar (Wiek 17)
  • X779 - Brak Kandydata
  • X780 - Erza Scarlet (Wiek 15)
  • X781 - Mirajane (Wiek 16)
  • X782 - Mystogan
  • X783 - Brak Kandydata
  • X784 - Przerwany

Poprzedni Egzamin

Egzamin odbyło się na Wyspie Tenrō, świętym miejscu Gildii Fairy Tail. Mest Gryder prawie wygrał w poprzednim roku i jest uważany za faworyta (co nie jest prawdą).

Więcej w Fandom

Losowa wiki