FANDOM

Nine Demon Gates make their move.png
Dziewięć Demonicznych Bram
Kanji

九鬼門

Wymowa

Kyūkimon

Status profesjonalny
Poprzednia przynależność

Tartarus Tartarus

Baza operacyjna

Sześcian (dawniej)

Status

Rozwiązana

Członkowie
Lider

Brak

Obecni

Franmalth
Jackal
Seilah (nieaktywna)
Torafuzar

Byli

Ezel (martwy)
Keyes (martwy)
Kyôka (martwa)
Silver Fullbuster (martwy)
Tempester (martwy)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 356

Anime

Odcinek 234

Dziewięć Demonicznych Bram (九鬼門, Kyūkimon) jest drużyną Mrocznej Gildii należącej do Sojuszu Balam, Tartarus.

Opis

Brama Dziewięciu Demonów składa się z dziewiątki najsilniejszych członków Tartarus (z wyjątkiem E.N.D.). Są bardzo silni, jeden z jej członków, Zabójca Demonów Silver, był w stanie samotnie zamrozić całą Wioskę Słońca, jej gigantycznych mieszkańców, a nawet strażnika wioski Ognistego Smoka Atlasa Flame. Inny członek tejże drużyny, Jackal, sam wdarł się do Ery, siedziby Rady Magii i za pomocą swojej magii wymordował wszystkich członków Rady oraz przebywających w pomieszczeniu magów (przeżył jedynie Doranbolt).

Zostało wspomniane, że wszyscy członkowie Bramy Dziewięciu Demonów są demonami z księgi Zerefa {oprócz Silvera który jest człowiekiem}.

Członkowie

  • Kyouka - demon ze zwierzęcymi cechami, wykorzystuje ona dziwny i niebezpieczny rodzaj klątw: Klątwę Wzmocnienia i Klątwę Odczuć.
  • Jackal - demon, którego ciało ma cechy szakala, używa bardzo niszczycielskiej klątwy powodującej destrukcyjne eksplozje.
  • Tempesta - demon, którego twarz przypomina trochę twarz zwierzęcia, posługuje się Klątwą Kataklizmu, dzięki której potrafi tworzyć niebezpieczne kataklizmy, takie jak tornada, cyklony bądź pożary.
  • Sayla - demon o kobiecym ciele i wielkich rogach po obu stronach głowy, przypomina nieco Sukkuba bez skrzydeł. Posługuje się klątwą o nazwie Macro pozwalającą na manipulację czyimś ciałem.
  • Torafusa - demon wyglądem przypominający Jaszczuroczłeka, używa Klątwy, która zalewa określony obszar trującą wodą.
  • Ezel - demon o nieludzkim ciele; posiada dwie pary ogromnych macek zamiast nóg, z pomocą swojej klątwy potrafi zmieniać kończyny w ostrza.
  • Franmalth - demon z jednym okiem, posiada okrągłe ciało pokryte pancerzem, używa klątwy pozwalającej na absorbowanie magii.
  • Keith - demon posiadający ciało szkieletu. Jest on użytkownikiem Nekromancji. Czyli potrafi wskrzeszać zmarłych. Jednym z jego wskrzeszeńców jest Silver.

Walki i Wydarzenia

...

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki