Fandom

Fairy Tail Wiki

Dusza Szatana: Sytri

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Dusza Szatana: Sytri jest zaklęciem Przejęcia.

Opis

Forma Duszy Szatana, która podobnie jak jej normalny odpowiednik, pozwala użytkownikowi przejąć wygląd, moce demona wraz z nogami owiniętymi w płomieniach. Erza Scarlet skomentowała, że to najsilniejsza forma Mirajane.[1]

W przypadku Mirajane, czar znacznie zmienia jej wygląd. Jej wygląd jest podobny do tego z Duszy Szatana, czyli staje się wyższa, masywniejsza i przybiera złowrogi wyraz twarzy. W odróżnieniu od podstawowej formy, w tej brak specyficznego śladu na prawym oku, ale w zamian zyskuje je na ramionach. Ma dużo dłuższe i potargane włosy wystające do góry. Jej tułów i dolna część ciała są okryte ciemnym płaszczem rozdartym na dole i odkrywającym piersi. Płaszcz posiada również bardzo krótkie rękawy. Na rękach Mirajane ma specjalne ochraniacze przypominające kształtem rękę demona. Cały strój jest spięty dwoma pasami: pod piersiami i na pępku. Zbroja płytowa ciągnie się od szyi, tworząc trzy kolce na brodzie i rozszerzenia na uszy, które wyglądają jak rogi. Nogi zdobią tatuaże przypominające kształt wysokich butów. Najbardziej charakterystycznym elementem tej transformacji są stopy. Całe są pokryte i otoczone płomieniami.[2]

Funkcje specjalne

Sitri.gif

Użycie Dusza Szatana: Sytri

Płomienie: W tej formie całe stopy użytkownika znajdują się w płomieniach, które mogą zostać użyte do ataku.[3]

Ciekawostki

  • Książe Sytri w Goecji jest Wielkim Księciem Piekła i króluje ponad 60-cioma legionami demonów.

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: Rozdział 279, strony 19-20
  2. Fairy Tail manga: Rozdział 279, strona 19

Więcej w Fandom

Losowa wiki