Fandom

Fairy Tail Wiki

Dusza Szatana: Halfas

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Dusza Szatana: Halfas (サタンソウル・ハルファス, Satan Souru: Haurfasu) jest zaklęciem Przejęcia, występującym jedynie w anime.

Opis

Forma Demona, która pozwala użytkownikowi przejąć wygląd, możliwości i umiejętności demona Halfasa. W tej formie, uszy są zakryte przez długie niebieskie rogi, które rozciągają się do tyłu i kończą ostrą krawędzią, przez co są one podobne do uszu elfa. Użytkownik może również posiąść uzbrojenie demona. W tym przypadku jest to niebieska zbroja na przedramionach i nogach, dosięgająca do połowy ud. Każde ramię w okolicach łokcia otrzymuje także zakrycie w postaci płetw. Użytkownik posiada również długi krępy ogon pozornie wykonany z metalowych płytek lub łusek. Im są one bliżej końca, tym są mniejsze. Ubranie użytkownika również się zmienia. W przypadku Mirajane, jej ubranie zostaje zastąpione przez jednoczęściowy kostium kąpielowy w niebieskie paski. Na brzuchu kostium jest wycięty. Z tego samego materiału zrobione są ramiona podobne do ramion garnituru. Kostium odkrywa część jej pleców oraz dekolt. Ta forma Duszy Szatana posiada również parę anielskich skrzydeł, które zawsze skierowane są ku górze.[1]

Funkcje Specjalne

Lot: W tej formie przy użyciu pary skrzydeł, które przypominają zbiór kilku skrzydeł, użytkownik ma możliwość latania.[1]

Zwiększona Prędkość: W tej formie prędkość użytkownika drastycznie wzrasta do punktu, w którym może przewyższyć prędkość Duszy Szatana.[1]

Ogromna Siła: Przy korzystaniu z tego Przejęcia, siła użytkownika wzrasta do punktu, w którym łatwo może przebić się przez dużą ilość litej skały.[1] Podczas korzystania z tej formy, Mirajane Strauss była w stanie zablokować cios własnej Duszy Szatana, która była kontrolowana przez Magię Rozkazu Mary Hughes.[1] Według Elfmana, Mirajane korzystając z tej formy była w stanie zniszczyć całe miasto.

Ciekawostki

  • Hrabia Halfas w Goecji jest Hrabią Piekła, który króluje nad wszystkimi dwudziestoma sześcioma zastępami demonów.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Anime Fairy Tail: Odcinek 138

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki