Fandom

Fairy Tail Wiki

Drużyna Natsu kontra Potwory z Wioski

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia:

Erza Scarlet, Natsu Dragneel i Gray Fullbuster kontra Lullaby

Następna:

Erza Scarlet kontra Natsu Dragneel

Drużyna Natsu vs. Potwory z Wioski
Potwory z wioski.jpg
Saga:

Saga Lullaby

Miejsce:

Dolina Web

Wynik:

Makarov Dreyar usuwa magiczny krąg i uwalnia mieszkańców wioski od potworów

Strony
  • Potwory z Wioski
Moce i Umiejętności

Erza Scarlet

Natsu Dragneel

Gray Fullbuster

Lucy Heartfilia

Taurus

  • Topór

Happy

Potwory z Wioski

  • Siła fizyczna
Poniesione Szkody
  • Członkowie Drużyny Natsu nie odnoszą żadnych obrażeń
  • Potwory uwalniają Przejętych przez siebie mieszkańców wioski
  [Źródło]
Drużyna Natsu kontra Potwory z Wioski to walka magów Fairy Tail z Drużyny Natsu z Potworami z wioski ukrytej w Dolinie Web.

Prolog

Yes Happy eats it.jpg

Happy zjada Hane-Sakana

Po ucieczce przed wściekłymi Mistrzami Gildii, Drużyna Natsu i Makarov Dreyar gubią się w Dolinie Web . Ponadto magowie zaczynają być głodni. Gdy Natsu, Gray, Makarov, Erza i Lucy zaczynają kłócić się z powodu głodu, Happy odkrywa, że w szczelinie obok nich znajdują się Latające Ryby. Uważane są za wielki przysmak, dlatego każdy stara się złowić choć jedną. Koniec końców tylko Happy'emu udaje się złowić latająca rybę. Po zjedzeniu jej Exceed wypluwa ją krzycząc, że jest obrzydliwa.

Natsu after eating a strange mushroom.jpg

Lucy przerażona grzybem na głowie Natsu

Drużyna Natsu i Makarov kontynuują marsz przez Dolinę Web, w pewnym momencie znajdują wioskę. Pełni nadziei, że znajdą w niej jedzenie wchodzą do wioski. Po przeszukaniu miasteczka okazuje się, że jest opuszczone. Nie ma w nim mieszkańców chociaż w domach wciąż jest świeża żywność. Zaniepokojona tym Erza zakazuje innym jeść lub dotykać jedzenia z wioski. Później Scarlet rozkazuje Natsu, Grayowi, Lucy i Happy'emu pozbierać trochę grzybów. Gdy Natsu, Gray i Happy zjadają kilka z nich, na ich głowach wyrastają wielkie kolorowe grzyby.

The Alive Monsters.jpg

Potwory z wioski

W wiosce, Makarov i Erza odkrywają kilka szczelin, które wyglądają podejrzanie gdyż nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi. Nagle w całej wiosce słychać stłumione jęki i porykiwania. Natsu, Gray, Happy i Lucy wracają do wioski, gdy spotykają Scarlet i Mistrza Fairy Tail, podłoga i domy zaczynają świecić i poruszać się. Drużyna Natsu i Makarov wspinają się na jeden z klifów by móc obserwować co się dzieje. Widzą jak budynki zamieniają się w potwory, Mistrz gildii wyjaśnia, że użyto na nich magii Ożywienie. Makarov dochodzi do wniosku, że szczeliny w ziemi, które uprzednio znaleźli musiały być Magicznym Kręgiem, który sprawia, że budynki stają się potworami. Grupa atakuje monstra stwierdziwszy, że to, że są żywe znaczy, że można je zjeść.

Walka

Natsu cooking monsters.jpg

Natsu gotuje potwory na parze

Erza, Natsu, Gray i Happy ruszają atakować potwory, zszokowana Lucy wciąż stoi na klifie wraz z Makarovem, który prosi młodych magów, aby zostawili mu coś do jedzenia, gdy skończą walczyć. Dragneel atakuje jednego z potworów za pomocą Żelaznej Pięści Ognistego Smoka. Po podpaleniu całego potwora zrzuca na niego kamienie, aby "podgotować go na parze".

Erza cooking exquip.jpg

Erza gotowa do gotowania

W tym samym czasie, Gray chcąc zrobić z potworów deser zamraża je za pomocą Lodowego Tworzenia: Lodowa Ściana. Happy walczy z małym krzesłem, po chwili przypadkowo wskakuje na nie i jeździ po całym polu bitwy. Erza podmienia zbroję na strój do gotowania i za pomocą noży kuchennych szatkuje potwory na małe kawałeczki.

Disgusted Lucy.jpg

Lucy obrzydzona smakiem potworów

Po pokonaniu potworów, wszyscy łącznie z Lucy próbują jak smakują monstra z wioski. Stwierdzają jednak, że potwory są niejadalne i obrzydliwie smakują. To powoduje, że cała grupa staje się jeszcze bardziej głodna. Podczas tego, Happy i krzesło uderzają w skałę. Rozzłoszczony Exceed pyta towarzyszy czemu mu nie pomogli. Wszyscy zgodnie stwierdzają, że myśleli, że Happy tylko się bawił. Podczas gdy Happy stoi oniemiały w wiosce pojawia się więcej potworów.

Team Natsu falling into the magic circle.jpg

Magowie z Fairy Tail spadają z klifu

Natsu jest pierwszym, który rusza do walki, atakuje monstra Skrzydłem Ognistego Smoka. Gray zamraża je Lodowym Tworzeniem: Lodowa Ściana. W tym czasie Erza podmienia zbroję na Zbroję Niebiańskiego Koła i przecina potwory na plasterki. Lucy przyłącza się do walki i przywołuje Taurusa, który atakuje kreatury swoim toporem. Magowie z Fairy Tail zawzięcie atakują, lecz potworów wciąż przybywa. Nagle ziemia wokół potworów zaczyna świecić. Grupa magów próbuje uciekać, lecz ziemia pod nimi zapada się i wszyscy spadają wprost na magiczny krąg.

Następstwa

Makarov makes the villagers promise.jpg

Makarov mówi o Magicznym Kręgu

Dużo później, Drużyna Natsu i Makarov są pokazani jak głodni i zmęczeni wciąż wędrują po Dolinie Web. Odkryli, że potwory były w rzeczywistości wioską pełną ludzi przejętą przez potwory. Makarov każe mieszkańcom obiecać, że już nigdy nie stworzą magicznego kręgu, po czym informuje ich, że krąg został usunięty. Gdy mieszkańcy pytają go jak to się stało, mistrz Fairy Tail odpowiada, że szczegóły są nieistotne. Erza podejrzewa starca o to, że usunął magiczny krąg i uwolnił ludzi od Przejęcia, lecz sam Makarov nie chce tego potwierdzić. Gdy magowie z Fairy Tail kontynuują swoją podróż słychać jak równo mówią "Jesteśmy głodni!".

Więcej w Fandom

Losowa wiki