Fandom

Fairy Tail Wiki

Draculos Hyberion, Wolfheim, Warrod Sequen i Jura Neekis kontra Bóg Serena

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Poprzednia:

Natsu Dragneel kontra Zeref Dragneel

Następna:

Laxus Dreyar kontra Wahl Icht

Bóg Serena kontra Bogowie Ishgaru.jpg
Saga:

Saga Imperium Alvarez

Miejsce:

wschodnie tereny Królestwa Fiore

Wynik:

Zwycięża Bóg Serena

Strony
Moce i Umiejętności

Draculos Hyberion

Wolfheim

Warrod Sequen

Jura Neekis

Bóg Serena

Poniesione Szkody

Bogowie Ishgaru są poważnie ranni

Bóg Serena nie odnosi żadnych większych obrażeń, ale chwilę po zakończeniu walki zostaje zabity przez Acnologię

  [Źródło]

Draculos Hyberion, Wolfheim, Warrod Sequen i Jura Neekis kontra Bóg Serena to walka, która rozegrała się pomiędzy czterema spośród Dziesięciu Świętych Magów: Draculosem Hyberionem, Wolfheimem, Warrodem Sequenem, zwanymi Bogami Ishgaru oraz Jurą Neekisem, a Bogiem Sereną, byłym Świętym Magiem, który przeszedł na stronę Imperium Alvarez i dołączył do Dwunastki Spriggana.

Prolog

Rada Magii złożona z Dziesięciu Świętych Magów, starała się zapobiec wojnie z Alvarezem, a kiedy im się to nie udało, zaoferowali swoją pomoc w walce z najeźdźcami[1]. Po pierwszym dniu starć magom z Fairy Tail udało się odeprzeć siły wroga z Magnolii, ale armia cesarska wkroczyła do kraju z czterech stron. Warren Rocko zgłosił pierwszej mistrzyni Mavis Vermilion, że gildie Bosco, kraju, z którym Fiore graniczy na wschodzie, zostały zaatakowane i zniszczone przez magów Alvarezu, którzy następnie weszli na teren królestwa i kierują się w stronę gildii[2]. Byli to Bóg Serena, August i Jacob Lessio. Na ich drodze stanęli Bogowie Ishgaru: Draculos Hyberion, Wolfheim i Warrod Sequen, wspierani przez Jurę Neekisa. Bóg Serena postanowił sam zmierzyć się ze swoimi dawnymi towarzyszami.

Walka

Nie widzimy początku walki, jedynie zakończenie jej pierwszej części - Bóg Serena pokonał czterech Świętych Magów, którzy do tej pory nawet nie zdawali sobie sprawy z różnicy sił pomiędzy nimi a najsilniejszym magiem Ishgaru. On sam jest bardzo zawiedziony starciem. Warrod zalewa się łzami na myśl o Mavis i jej uśmiechu. Serena postanawia zabić najpierw jego. Sequen jest gotów, by dołączyć do przyjaciół, Yurija i Prechta[3], ale nie zamierza poddać się bez walki. Jego palce wrastają w ziemię, a Serena zostaje uwięziony pomiędzy konarami drzew. Wolfheim wykorzystuje sytuację i zmieniając się w olbrzymią bestię o czarnych łuskach wyskakuje w górę i uderza przeciwnika. Jura tworzy kamienne pięści, które raz za razem zadają ciosy. Serena zaczyna doceniać swoich przeciwników, wtem niespodziewanie zostaje zaatakowany Wampiryczną Magią Hyberiona, który zauważa, że jego rywal jest zbyt pewny siebie[4].

August powstrzymuje Boga Serenę przed zadaniem ostatecznego ciosu.jpg

August powstrzymuje Boga Serenę przed zadaniem ostatecznego ciosu

Jacob chce zainterweniować, ale August powstrzymuje go stwierdzeniem, że najwyższy czas pokazać magom Ishgaru prawdziwą siłę ich nowego towarzysza. I rzeczywiście, Serena używa swojej Magii Zabójcy Smoków, wykorzystując aż cztery różne elementy: ziemię (Opadająca Ziemia Jaskiniowego Smoka), ogień (Ogień Piekielny Czyśćcowego Smoka), wodę (Wodny Pierścień Smoka Króla Mórz) i wiatru, ale przed rzuceniem ostatniego zaklęcia powstrzymuje go August. Magowie Ishgaru ponieśli sromotną klęskę[5].

Następstwa

Acnologia zabija Boga Serenę.jpg

Acnologia zabija Boga Serenę

Jacob jest zainteresowany mocą Boga Sereny - Smoczego Zabójcy drugiej generacji z ośmioma smoczymi Lacrimami, a August nazywa go Hybrydową Teorią, człowiekiem, którego pokochał sam smoczy bóg. Serena odpowiada, że wszystkie smoki padną przed nim na kolana. Cała trójka kontynuuje swoją misję i kieruje się w stronę gildii Fairy Tail. Nagle jednak zatrzymują się wyczuwając, że zbliża się ktoś z ogromną mocą magiczną. Był to Acnologia, który wyczuł zapach smoka. August rozpoznaje go, a Serena jest wyraźnie podekscytowany spotkaniem gdyż nie przypuszczał, że Król Smoków sam do niego przyjdzie. Czarny Smok nie pozwala mu jednak dokończyć zdania i zanim ktokolwiek zdążył zareagować, zabija go jednym ciosem wyrywając mu dziurę w prawym boku[6].

Odniesienia

  1. Fairy Tail manga: rozdział 462, strona 17
  2. Fairy Tail manga: rozdział 462, strony 9-10

Więcej w Fandom

Losowa wiki