Fandom

Fairy Tail Wiki

Draculos Hyberion

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Hyberion - jeden z Dziesięciu Świętych Magów, piastujący drugą pozycje. Jest także członkiem Nowej Rady Magicznej.

Po tym jak God Serena został członkiem Imperium, Hyberion stał się na najpotężniejszym magiem w kraju. Widzi że potęga Imperium Alvarez jest ogromna, wie że Ishgar ma nikłe szanse wygranej oraz że muszą kroczyć drogą pokoju.

Czcigodny Hyberion-dono jest dystyngowany i świadomy odpowiedzialności wynikającej z bycia członkiem Nowej Rady Magicznej.

Wygląd

Hyberion jest starszym dżentelmenem z ciemnymi włosami, szpiczastymi uszami i tatuażem na czole który przypomina krzyż. Ubiera się w białą koszule, delikatnie zdobioną kamizelkę, czarne spodnie i muszkę. Okrywa się ciemną peleryną, która posiada wzór przypominający krzyże ułożone wzdłuż linii poziomej. Nosi także duży pierścień na środkowym palcu.

Historia

Hyberion pojawia się i karci Wolfheima i Warroda Sequena za kłótnie, przypomina im że są teraz członkami Rady Magicznej i że ich obowiązkiem jest chronić magów. Mówi że wszyscy muszą znaleźć sposób na uporanie się z Imperium Albareth w sposób pokojowy, ponieważ polegną jeśli wybuchnie wojna. Levy McGarden pyta go, czy Albareth jest naprawdę tak silne i przypomina że mają Boga Serenę w swoich szeregach. Jednakże, Hyberion tłumaczy że Bóg Serena dołączył do wrogiego imperium i jest teraz członkiem oddziału chroniącego cesarza - Dwunastka Spriggana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki