Fandom

Fairy Tail Wiki

Domus Flau

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Domus Flau (ドムスフロ Domusu Furo) jest zlokalizowaną w stolicy Fiore, Korkus, areną. Arena ta została wykorzystana do X791 Wielkiego Turnieju Magicznego.

Lokalizacja

Domus Flau znajduje się w zachodnich górach stolicy Krokus. Arena otoczona jest przez góry i drzewa. Budynki miasta, włączając w to domy mieszkalne, są umiejscowione stosunkowo blisko niej.

Wygląd Zewnętrzny

Domus Flau wydaje się być dużą areną, do złudzenia przypominającą rzymskie Koloseum (nie ma również żadnego zadaszenia tak samo jak rzymskie areny). Posiada liczne ozdobne łuki w murach i duże wejście. Arena posiada również cztery gigantyczne posągi, które wyglądem przypominają rzymskich wojowników. Każda ze statuł trzyma w dłoniach berło z dużym kołem na czubku. Na zewnątrz Domus Flau można także zobaczyć cztery olbrzymie łańcuchy, które są przymocowane do ziemi i posągów.

Wygląd Wewnętrzny

Wygląd wewnętrzny Domus Flau także przypomina rzymskie Koloseum, tak samo jak jego wygląd zewnętrzny. Arena znajduje się po środku Domus Flau i jest na wystarczająco duża by pomieścić całe miasto. Są trzy poziomy, w których znajdują się miejsca dla publiczności. Rzędy siedzeń są oddzielone od siebie wąskimi murkami, bardziej masywne mury znajdują się tuż przy czterech posągach otaczających arenę. Liczne łuki ozdobne można dostrzec nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz areny, na najwyższym poziomie miejsc dla publiczności. Istnieją również korytarze, pokoje i loże dla uczestników Wielkiego Turnieju Magicznego. Arena posiada także lożę dla komentatorów, która znajduje się nieco wyżej od loży uczestników.

Ważne Wydarzenia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki