Fandom

Fairy Tail Wiki

Dobengal

2079stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Dobengal jest członkiem Gildii Sabertooth.[1]

Wygląd

Dobengal's full appearance.png

Wygląd Dobengala

Dobengal jest szczupłym, młodym człowiekiem z długimi jasnymi włosami. Jego najbardziej zauważalną cechą wyglądu jest ciemna maska, która obejmuje dolną część jego twarzy.[1] Cały jego strój przypomina strój ninja, a na jego palcach widnieją rzymskie cyfry, gdzie wzdłuż każdego palca widnieje jedna liczba, zaczynając od małego palca jest to "I", i kończąc na kciuku jest to "X".[2]

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Dobengal's Quick Defeat.png

Dobengal powalony przez Natsu

Dobengal znajduje się w budynku Gildii Sabertooth podczas Wielkiego Turnieju Magicznego w Mieście Krokus, kiedy Natsu atakuje budynek gildii i chce walczyć z jej mistrzem. Kiedy Jiemma przybywa na miejsce zdarzenia, nie docenia swojego przeciwnika i wysyła Dogenbala do walki z nim.[1] Dragneel nie chce z nim walczyć, tylko z jego mistrzem, jednak Dogenbal mówi mu, że nie pozwoli dojść mu do swojego pana i atakuje Natsu, jednak on unika jego ataku i pokonuje go jednym ciosem, co szokuje jego kolegów z gildii.[2][3]

Magia i Umiejętności

Dobengal's Magic.gif

Dobengal używa swojej Magii

Zwiększona prędkość: Podczas jego walki z Natsu, Dobengal okazał się być w stanie poruszać ze znaczną prędkością.

Rzucanie ostrzami: Niby wydaje się niczym nadzwyczajnym, aczkolwiek ostrza te świeciły na żółto najprawdopodobniej od magicznej mocy Dobengala. Tworzy on je na palcach, po czym rzuca w przeciwnika.

Ostrze energii: Dobengal może zamienić swoją rękę w coś przypominającego na kształt miecz mieniący się mnóstwem kolorów. Jak wielkie ma on możliwości nie jest znane, ponieważ Dragneel uniknął jego ciosu i błyskawicznie zakończył walkę. Dobengal może rozciągać ostrze.

Zwinność: Dobengal jest niesamowicie zwinny, może wykonać mnóstwo salt w trakcie uniku.

Magia Teleportacji (瞬間移動の魔法 Shunkanidō no Mahō): Kiedy walczył z Natsu, Dobengal używał Magii Teleportacji.

Jest uznawany za jednego z najpotężniejszych członków swojej gildii z umiejętnościami porównywalnymi do uczestników Wielkiego Turnieju Magicznego z jego gildii.[2]

Ekwipunek

  • Bomby dymne: Podczas jego walki z Natsu, Dobengal rzucił kilka bomb dymnych do stworzenia dymnej zasłony.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 Manga Fairy Tail: Rozdział 283, strona 5
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 283, strona 7

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki