FANDOM

Dimaria Yesta (ディマリア・イエスタ, Dimaria Iesuta) nazwana Księżną Wojny (戦妃 Senhi) jest członkinią Dwunastki Spriggana.

Wygląd

Jest kobietą o krótkich blond włosach i grzywce lekko zasłaniającej prawe oko.

Nosi naramiennik w kolorze złotym na prawym ramieniu. Na szyi ma szeroki, przylegający do ciała pas materiału. Jej cały strój ma w kolorze niebiesko-czarnym.

Osobowość

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Przejęcie: Dusza Boga: Dimaria potrafi wchłonąć duszę Boga i potem przemienić się w nią. Daje jej to możliwość, by móc walczyć umiejętnościami danego boga. Jak na razie pokazana została tylko jedna przemiana. Siła Dimarii staje się potężna, a jej ataki bardzo szybkie.

  • Dusza Boga: Chronos: Pierwsza i jak na razie jedyna pokazana dusza Boga Dimarii. Używając tej formy siła Dimarii staje się potężna, a jej ataki bardzo szybkie.
    • Promień Energii: Używając tej formy, użytkownik może wystrzelić z czubków palców promienie energii, wystarczająco silne, by przedziurawić człowieka.[1]
    • Zwiększona Moc Magiczna:
Dimaria stands before Wendy and Sherria.png

Dimaria aktywuje Pieczęć Wieku

Pieczęć Wieku: Pieczęć Wieku daje Dimarii możliwość zastopowania czasu, poprzez zatrzaśnięcie zębów. W ten sposób może ona kogoś zranić atakiem, według osób zaklętych tak szybkim, że niemalże nie możliwym do zablokowania.

  • Rysa Wieku: Dimaria zmusza ciało celu do przypomnienia sobie wszystkich bólów, ran i urazów zadanych w określony punkt.[2] Technika ta ogłusza wroga w bólu.

Ogromna Moc Magiczna: jako członkini Dwunastki Spriggana Dimaria Yesta dysponuje ogromną ilością mocy magicznej.

Olbrzymia Wytrzymałość: Dimaria wykazała się olbrzymią wytrzymałością przyjęła atak Wendy w Smoczej Sile nie odnosząc przy tym żadnych obrażeń.

Olbrzymia Siła: Dimaria wykazała się olbrzymią siłą,potrafiła zmierzyć się z Kagurą i jej Arcywrogiem i z łatwością zdobyć nad nią przewagę,potrafi także unieść wielki miecz jedną ręką i nim walczyć.

Ekwipunek

  • Miecz:
  • Sztylet: Walki i wydarzenia

Walki i wydarzenia

Wendy Marvell & Sherria Blendy vs. Dimaria Yesta =PRZEGRANA

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail, Rozdział 475, strony 13-14
  2. Manga Fairy Tail, Rozdział 476, strona 6

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki