Fandom

Fairy Tail Wiki

Daphne

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Daphne jest postacią występującą tylko w Anime oraz głównym przeciwnikiem w Sadze Daphne. Początkowo przedstawiona jest, jako miejscowa sprzedawczyni, z czasem jednak ukazuje swój prawdziwy cel, którym jest pojmanie Natsu.

Wygląd

Daphne wydaje się być młodą, szczupłą kobietą o ciemnych włosach, średniej długości. Na jej strój składa się jasnoróżowa spódniczka oraz zielona bluzka bez ramiączek odsłaniająca jej pępek. Posiada fioletowe oczy, zakryte okularami. Dodatkowo w ubiorze pojawia się długi, biały płaszcz oraz błękitny, kotopodobny kapelusz. Wszystkiemu temu towarzyszą "sprzedawane" przez nią "Metamo" - czyli zdrowej słodkości.

Osobowość

Daphne jest osobą bardzo ekscentryczną oraz pełną energii. Stara się, by jej produkty zostały sprzedane. Prócz tego często zdarza jej się skakać po meblach w swojej posiadłości. Kiedy Gray zwraca się do niej "mistrzu", Daphne zaczyna się zachowywać, jak rozweselone dziecko. Nie ma żadnych skrupułów, ani odrobiny moralności. By ukończyć swoje badania i osiągnąć wymarzony cel, gotowa jest zrobić wszystko, nawet kosztem życia innych ludzi. Wydaje się być mściwa - ukrywa mieszkańców rodzinnej miejscowości w zemście za wyśmiewanie jej idei. Ma narcystyczne oraz sadystyczne skłonności, uważa siebie za istnego geniusza.

Historia

Daphne spots a dragon.jpg

Młoda Daphne zobaczyła smoka

Gdy Daphne była małą dziewczynką, dostrzegła na niebie latającego smoka. Opowiedziała o tym mieszkańcom swojej wioski, Ci jednak nie uwierzyli jej, wiedząc, iż te stworzenia wyginęły, bądź nigdy nie istniały.

Fabuła

Saga Daphne

Natsu and Daphne.JPG

Spotkanie Natsu z Daphne

Poznajemy ją, jako "kogoś", kto rzekomo wie coś na temat Smoków. Natsu Dragneel oraz Wendy Marvell udają się na spotkanie z nią w opuszczonym hotelu. Tam Daphne przestawia się, jako sprzedawczyni wyprodukowanej przez nią, zdrowej żywności, nazywanej "Metamo". Kobieta usilnie próbuje przekonać Magów, Happy'ego oraz Carlę do zakupu, zapewniając, iż dzięki temu szybciej schudną i osiągną wymarzoną sylwetkę. Naiwni są zdumieni z faktycznych wyników, zyskując trochę więcej zaufania do nieznajomej.

Hidden cage.jpg

Magia Ukrycia Daphne

Po krótkiej rozmowie, Natsu pyta o Smoka, którego rzekomo Daphne widziała. Niestety - całość była tylko kłamstwem, by mogła zdobyć więcej klientów, zwłaszcza w postaci słynnych Smoczych Zabójców. Nagle z cienia ujawnia się Gray, a Daphne więzi swoich "gości" w wymiarze, z którego bez jej zgody nie uciekną. Gray - zdradzając Fairy Tail - rozpoczyna walkę z Natsu. Salamander w pewnym momencie zostaje zatrzymany dostatecznie długo, by Daphne mogła uwięzić go z pomocą swojej magii. Wszystko było tylko sprytnym planem, by Daphne mogła wykorzystać moce Natsu do aktywowania Dragonoidów - sztucznych machin, przypominających prawdziwe Smoki.

Gray and Daphne together.jpg

Daphne i Gray współpracują

Dosiadając jednego z Dragonoidów, Daphne zmierza do Magnolii, podczas gdy Elfman, Macao, Wakaba i Erza - po pokonaniu Gray'a - postanawiają ostrzec mieszkańców. Niestety w drogę wchodzą im kolejne twory Daphne, zwane Lizardmenami. Przez moment, uwięziony w Dragonoidzie Natsu przejmuje nad "stworzeniem" kontrolę - na tym jednak jego triumf się kończy, bo Daphne zwiększa szybkość wchłaniania energii magicznej. Gdy Erza pokonuje wszystkie Lizardmeny, wydaje się być już za późno na działanie z ich strony.

Daphne inside Dragonoid.jpg

Daphne kontroluje Dragonoida

Natsu beats daphne.jpg

Pokonana Daphne niesiona przez Natsu

Natsu udaje się skontaktować z Fairy Tail - prosi, by wysadzili Dragonoida. Makarov mówi jednak, że znajdą inny, rozsądniejszy sposób - na wskutek przeładowania mocy magicznej w stworzeniu, Daphne traci kontrolę nad sytuacją.

Nim zostaje pokonana, wspomina swoją przeszłość oraz powody tych działań. Kiedy była małym dzieckiem, ujrzała latającego na niebie, prawdziwego Smoka. Powiedziała o tym ludziom z miasta, nikt jej jednak nie uwierzył. Czekała na tym samym wzgórzu wiele lat, lecz Smok nigdy nie powrócił. Daphne doszła do wniosku, iż wyginęły - postanowiła zatem utworzyć własnego Dragonoida, by ujrzeć Smoka raz jeszcze, bez względu na wszystko inne.

Saga Wyspa Tenrō

Daphne in jail.png

Daphne w celi

Daphne widziana jest w więzieniu, spożywając jednego ze swoich "Metamo".

Wyposażenie

Dragonoid.png

Dragonoid

Dragonoid: Mechaniczny Smok, utworzony na wzór tych prawdziwych. Potrafi latać oraz najprawdopodobniej ziać ogniem. Za paliwo do jego działania służy moc magiczna Smoczego Zabójcy, przechodząca przez skomplikowany system, co może doprowadzić do jej przeładowania i w konsekwencji zniszczenia machiny. Posiada dość dobrą obronę, bowiem ataki Magów z Fairy Tail nie były wystarczająco silne, by poważnie go uszkodzić.

Magia i Umiejętności

Hidden cage.jpg

Magia Ukrycia

Magia Ukrycia: Magia gatunku ciemności, mogąca utworzyć obiekt ukryty w innym wymiarze, nie widoczny z zewnątrz dla danych osób. Daphne jest w stanie utworzyć własny wymiar, w którym utrzymuje swoje ofiary.

Hidden darkness.jpg

Ukryta Ciemność

  • Ukryta Ciemność: Jako dawna obywatelka Miasta Bez Dźwięku, Daphne jest w stanie utworzyć taką ciemność, jako kryjówkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki