Fandom

Fairy Tail Wiki

Cosmos

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cosmos (コスモス Kosumosu) jest członkinią Legionu Głodnych Wilków, najsilniejszych egzekutorów w Fiore.

Wygląd

Cosmos' appearance.png

Wygląd Cosmos

Cosmos ma długie, fioletowe włosy oraz ciemne oczy. Jak większość kobiet w serii, Cosmos ma duży biust. Nosi duży kapelusz, który na przodzie ma ciemny pas, na którym widać kilka punktów, które układają się w literę 'V'. Po lewej stronie jej głowy możemy zauważyć różę wpiętą w jej włosy.    Cosmos nosi w miarę długi płaszcz, którego dolne krawędzie wyglądają jak płatki kwiatów. Jest on również ozdobiony białymi punktami na krawędziach oraz jest związany grubą wstęgą. Można zauważyć, iż Cosmos nosi czarny top oraz falbaniastą spódniczkę. Dziewczyna na ramionach ma jasne rękawy oraz na prawym nadgarstku- bransoletkę.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Cosmos, lecz jak można zauważyć nie ma ona problemów z egzekucją ludzi, których Królestwo Fiore uznało za przestępców. Cosmos także ma w zwyczaju częste używanie słowa "piękne".

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Gdy Drużyna Ratunkowa Fairy Tail znajduje ledwo przytomnego, rannego Arcadiosa,  zostają otoczeni przez Legion Głodnych Wilków. Cosmos pojawia się wychodząc z jednej z przyzwanych przez siebie róż i zaczyna atakować magów wraz ze swoją towarzyszką Kamiką. Kamika używa Papierowej Zamieci: Szkarłatny Taniec, w tym samym czasie Cosmos atakuje Wendy Marvell zamykając ją w Muchołapce. Kwiat zostaje jednak szybko zniszczony przez Duszę Szatana: Sytri, Mirajane Strauss. Pnącza, którymi Cosmos próbowała zaatakować Lucy Heartfilię i Yukino Agurię zostają zniszczone przez Pantherlily w swojej formie bojowej. 

Kwiat w Rozkwicie.gif

Cosmos używa zaklęcia Kwiat w Rozkwicie na Drużynie Ratunkowej

Następnie Cosmos przywołuje ogromny kwiat, mówiąc, że powinien pożreć dusze grzeszników, w tym czasie Kamika unieruchamia członków Fairy Tail za pomocą Papierowej Zamieci: Fioletowy Taniec. Ich plan nie powodzi się jednak, gdyż Wendy cofa zaklęcie, pozwalając Natsu Dragneelowi, Mirajane Strauss i Pantherlily zniszczyć kwiat, tworząc ogromną eksplozję. W wyniku wybuchu wszyscy zostają odrzuceni w różne miejsca. Kiedy Wendy w nieznanym miejscu chodzi i woła swoich towarzyszy, Cosmos ponownie pojawia się w wielkim kwiecie. Mówi do Wendy, że nie jest już "piękna", lecz "żałosna" i zostanie poddana egzekucji. 

Spore Bomb Rinka Renka.gif

Cosmos atakuje Wendy zaklęciem Bomba Zarodników: Rinka Renka

Cosmos zaczyna walkę uwalniając Bombę Zarodników: Rinka Renka, zarodniki zaczynają wybuchać tworząc wokół młodej członkini Fairy Tail serię eksplozji. Dziewczyna mówi Wendy, że jej krzyki są ładne, lecz czas już iść spać, po chwili przyzwane przez Cosmos kwiaty zaczynają rozpylać wokół młodej członkini Fairy Tail trujące zarodniki. Po wdychaniu zarodników Wendy zaczyna kaszleć i powoli zasypiać. Cosmos wyjaśnia słabnącej Marvell, że po tym jak zacznie wdychać zarodniki zaśnie na wieki. 

Pokonani Rycerze.png

Legion pokonany

Cosmos pyta Wendy czy już zasnęła, z szokiem patrzy na Marvell kiedy ta niszczy jej kwiaty i mówi, że jej zadaniem jest wspieranie drużyny, lecz jeśli jest taka potrzeba to będzie walczyć jak Smok Niebios. Gdy Cosmos i jej towarzysze zostają pokonani przez magów z Fairy Tail, są odrzuceni przez ich zaklęcia, uderzają w siebie nawzajem i upadają na ziemię. Chwilę później Natsu zaczyna grozić im, że to on wykona na nich egzekucję jeśli nie powiedzą jak wydostać się z Pałacu Zapadni. 

Wkrótce potem, Cosmos wraz z Legionem Głodnych Wilków dołącza do rycerzy i walczy przeciwko próbującej uciec z pałacu Drużynie Ratunkowej Fairy Tail. Cosmos zgadza się z Kamiką gdy ta ostrzega magów, że nie powinni lekceważyć ich Legionu. Kiedy Fairy Tail  próbuje wydostać się z pałacu i zaciekle walczy z wciąż przybywającymi rycerzami, Cosmos i Kamika ruszają przed siebie by znów zaatakować członków Fairy Tail. Cosmos za pomocą swoich roślin chwyta Wendy. Gdy walka zdaje się dobiegać końca, a szala zwycięstwa zdaje się być po stronie Legionu Głodnych Wilków i rycerzy, ogromny cień zaczyna pochłaniać armię i Legion.

Kamika and Cosmos caught by shadows.png

Cosmos i Kamika pochłaniane przez cień

Po zakończeniu walk ze Smokami i Rogue z przyszłości, Król organizuje bal dla wszystkich magów, którzy pomagali walczyć ze smokami. Kiedy Natsu ubiera szaty Króla i zakłada jego koronę, Arcadios prosi Legion Głodnych Wilków, aby go powstrzymali, lecz oni odmawiają stwierdzając, że nie mogą sobie z nim poradzić.

Magia i Umiejętności

Magia Roślin (プラントマジック Puranto Majikku): Cosmos posiada umiejętność przywoływania różnego rodzaju roślin. Każda roślina ma swoje własne właściwości i mogą zostać przywołane, gdziekolwiek Cosmos sobie zażyczy.

  • Muchołapka: Cosmos przyzywa dużą muchołówkę, którą wyrasta z ziemi, roślina jest mniej więcej wielkości człowieka, składa się z czterech masywnych "płatków", roślina posiada ostre zęby po wewnętrznej stronie płatków. Przyzwana muchołówka wyrasta wokół oponenta i zamyka swoje płatki pożerając go w całości. Może używać także muchołówki jako środka transportu lub osłony.
  • Makura Kamura: Cosmos wykorzystuje wcześniej przyzwane przez siebie rośliny, które rozpylają w powietrzu trujące zarodniki. Według niej samej jeśli ktoś będzie je wdychał zapadnie w wieczny sen.
  • Bomba Zarodników: Rinka Renka (胞子爆弾 リンカ・レンカ Hōshi Bakudan Rinka Renka): Cosmos rozpyla wokół siebie zarodniki i kieruje je na oponenta. Zarodniki przy kontakcie z przeciwnikiem zaczynają wybuchać powodując serię małych eksplozji.
  • Kwiat w Rozkwicie (グロウ・フロウ Gurō Furō): Cosmos przyzywa ogromny kwiat wyrastający nad przeciwnikami. Kwiat zasysa wszystko co znajduje się pod nim do otworu znajdującego się pomiędzy jego płatkami.
  • Winorośle: Cosmos przyzywa duże kwiaty, z których po otwarciu wyrastają grube pnącza, które uderzają w dany cel z wielką szybkością.
  • Mur Purchawek - nienazwany atak występujacy w anime. Cosmos tworzy przed sobą mur złożony z roślin przypominających purchawki. jest na tyle mocny, by odeprzeć atak Natsu i nie zostać nawet w najmniejszym stopniu zniszczonym. Dodatkowo, odbił ogień Natsu w innych kierunkach.
  • Szpiegujący Kwiat: Cosmos sprawia, by z ziemi wyrósł kwiat, na którego środku jest oko, pozwalając jej szpiegować zamierzony cel.
  • Owocowe Pociski: Cosmos sprawia, że z ziemi wyrastają drzewa, na których po chwili pojawiają się pomarszczone, magiczne owoce, które - według niej - są około 10 razy bardziej kwaśne, od suszonych śliwek. Owoce te mogą działać w charakterze pocisków, miotających się w kierunku celu.
  • Strzał Muchołapek: Podnosząc ręce na boki, Cosmos przywołuje liczne Muchołapki, które zaczynają strzelać świecącymi na biało nasionami. Nasiona te eksplodują w zetknięciu z przeciwnikiem.

Ciekawostki

  • Cosmos to nazwa kwiatu.

Cytaty

  • (Do Wendy) "Jak pięknie... Lalka, która tańczy tak pięknie... To trupi kwiat kwitnący wśród krwi."

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki