Fandom

Fairy Tail Wiki

Coordinator

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Coordinator (コーディネーター Kōdinētā) jest magiem gildii Carbuncle. Występuje ona w filmie Fairy Tail: Kapłanka Feniksa.

Wygląd

292px-Coordinator Apariencia.png

Wygląd Coordinator

Coordinator ma szare oczy oraz długie, falowane blond włosy mające swój koniec przy talii. Widzimy ją z czerwoną szminką na ustach oraz z niebieską opaską z ozdobnym kamieniem otoczonym białą spiralą.

Coordinator nosi błękitny top z emblematem oraz na każdej ręce po szarej opasce i błękitnej bransoletce. Kobieta ta nosi dwa duże, szare kawałki materiału wokół talii, spięte czarnym pasem. Dosięgają one do kolan, a z przodu ukazują jej nogi przyodziane w swego rodzaju "nagolenniki".

Osobowość

Niewiele wiadomo na temat jej osobowości, jednak można wywnioskować, że Coordinator jest zarozumiała i często drwi ze swoich przeciwników. Jak reszta jej drużyny, Coordinator jest bardzo dumna z siebie i arogancka.

Fabuła

Fairy Tail: Kapłanka Feniksa

Coordniator pojawia się po raz pierwszy, kiedy Książę Kream daje drużynie z Carbuncle zadanie polegające na uprowadzeniu Eclair i odebraniu jej połowy Kamienia Feniksa w zamian za klejnoty. Później jest pokazana w barze razem ze swoimi towarzyszami, jak rozmawiają o tym, że dostaną wiele klejnotów za tak prostą misję, nieświadomi tego, że są podsłuchiwani przez siedzących niedaleko Gajeel'a Redfox'a i Pantherlily.
Coordinator attacks Fairy Tail.png

Coordinator atakuje Fairy Tail

 Podczas ataku Carbuncle na Fairy Tail, Coordinator anuluje Duszę Szatana, Mirajane Strauss i Duszę Bestii Elfmana Strauss, umożliwiając jej towarzyszowi, Cannon'owi ostrzelanie ich za pomocą działa. Kiedy Erza Scarlet w Zbroi Czarnego Skrzydła atakuje Coordinator, kobieta anuluje jej zbroję, mówiąc, że nawet Tytania nie jest w stanie przeciwstawić się jej magii. Następnie sama podmienia zbroję i atakuje Scarlet, gdy Chase przechwytuje Eclair, wycofuje się wraz z resztą swoich towarzyszy.  

Podczas festiwalu w Veronice, Coordinator wraz ze swoimi towarzyszami patroluje miasto. Gdy Fairy Tail próbuje uratować Eclair, Coordinator atakuje Erzę, dwie kobiety posługujące się Podmianą zaczynają ponownie walczyć. Podczas walki Coordinator wielokrotnie anuluje zbroje Erzy pozostawiając ją bezbronną. 
Erza defeats Coordinator.png

Erza pokonuje Coordinator

Ostatecznie, ich walka z dachów budynków Veronici przenosi się do teatru i przerywa spektakl (chociaż publiczność myśli, że walka kobiet jest częścią sztuki). Nie mając innych zbroi, Erza podmienia ubranie na kupioną wcześniej suknię ślubną. Mimo kilku prób, Coordinator nie jest w stanie anulować sukni Erzy. Obydwie ruszają w swoją stronę, po czym członkini Carbuncle upada na ziemię pokonana przez Scarlet. Leżąc na ziemi Coordinator zastanawia się jak bardzo Erza jest zdeterminowana by wziąć ślub, czym zaskakuje i żenuje Sarlet.  

Po szale Feniska, Coordinator jest widziana w ruinach zniszczonej przez niego Veronici.

Umiejętności

Magia Anulowania:
Coordinator's Magic.gif

Magia Coordinator

Coordinator potrafi anulować magię, tak jak uczyniła to z Magią Przejęcia, której użyli Elfman i Mirajane Strauss. Coordinator potrafiła również "odwołać" zbroję Erzy. Magia ta nie działa, gdy przeciwnik ma silną wolę, by uniknąć tej magii.

Podmiana (換装 Kansō): Coordinator używa magii Podmiany, aby przywoływać różne zbroje, stroje lub bronie do walki. Rzeczy, które są przywoływane, przechowywane są w innym wymiarze, który pomieści ograniczoną ich ilość.

Ekwipunek

Zbroje

  • Zbroja Ognia
  • Zbroja Kosy
  • Zbroja Wielu Mieczy
  • Zbroja Bitwy

Zbroja Ognia: Ta zbroja jest czerwono-czarna ze złotymi zdobieniami. Składa się z napierśnika, wyglądającego jak skórzaste skrzydła, objmujących górną część klatki piersiowej czarnych naramienników, rękawic. Włosy Coordinator są związane w parę dużych loków. Nosząc tę zbroję, Coordinator posługuje się wielkim czerwonym ostrzem z czarnymi krawędziami.

Zbroja Kosy: To skomplikowana, misternie wykonana zbroja, w większości złota z czerwonymi fragmentami. Górna połowa zbroi składa się z napierśnika wyciętego na brzuchu, rękawic przypominających pazury i naramienników. Dolna część zbroi składa się ze złotych nagolenników, każdy posiada jedno złote skrzydło umożliwiające Coordinator latanie. Pod zbroją Coordinator ma czerwony kostium składający się z rękawiczek i bodów. Kobieta posiada również skrzydlaty hełm. Nosząc tę zbroję Coordinator włada dużą kosą.

  • ​Latanie: Dzięki tej zbroi, Coordinator posiada umiejętność lotu.

Zbroja Wielu Mieczy: Ta zbroja jest niebieska z czerwonymi obramowaniami. Składa się z napierśnika, naramienników, rękawic i wielu niebieskich płytek ułożonych na sukience jak płatki kwiatu. Podczas noszenia zbroi włosy Coordinator są związane w koński ogon z białą opaską z elementami podobnymi po płatków kwiatu.

  • ​Przywołanie wielu mieczy: Coordinator może przywołać wiele czerwonych mieczy, które służą do obrony, ale również mogą być wykorzystane do ataku długodystansowego.

Zbroja Bitwy: Zbroja ta jest głównie fioletowa z białymi fragmentami odzieży. Zbroja składa się z napierśnika, pary rękawic, białej spódnicy z fioletowymi fragmentami, szarego paska z brązową klamrą i opancerzenia nóg. Podczas noszenia zbroi, Coordinator na włosach nosi białą opaskę z dwoma małymi skrzydłami.

Bronie

Coordinator attacks Fairy Tail.png

Rozkładany Miecz

Rozkładany Miecz: Głowna broń Coordinator to rozkładany miecz. Jego uchwyt jest lekko zakrzywiony w stosunku do ostrza. Kiedy nie jest w użyciu, miecz ten jest złożony w pół, z czego jedna część jest o trochę większa. Na ostrzu widać jakby "zęby".

Więcej w Fandom

Losowa wiki