Fandom

Fairy Tail Wiki

Chronos

1958stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chronos (クロノス Kuronosu) jest Bogiem Czasu. Czczony w starożytnym Mildianie, jest w stanie podzielić się swoją formą z Dimarią, potomkiem ludzi, gdy ta używa Duszy Boga.

Osobowość

Po fuzji z Dimarią, Chronos ukazuje niezwykle wyniosłe usposobienie, potępiając wszystkich, kto śmie sprzeciwić się jego władzy we własnym nieruchomym świecie.[2] Jest on także - jak przystało na jego status (boga) - niezwykle protekcjonalny, deklarując, żeby wszyscy obawiali się jego imponującej mocy.[3]

Historia

W dawnych czasach, Chronos był czczony przez mieszkańców starożytnego miasta Mildian. Wiele lat później, wybrał Dimarię Yesta, potomkinię ludzi, na swoje naczynie i podarował jej swoją moc w formie Duszy Boga[4] i Pieczęci Wieku.[5]

Magia i Umiejętności

Pieczęć Wieku (アージィ・シール Ājyu Shīru): Magia, którą Chronos nauczył Dimarię.[5] Pozwala ona na zatrzymywanie czasu wokół użytkownika.[6] Chronos nazywa "zamrożony" przez pieczęć wieku czas, "swoim światem".[7] Jednakże, inny mag czasu może sprawić, by mała grupa osób, mogła poruszać się pomimo tego zaklęcia.[8]

  • Rysa Wieku (アージュ・スクラッチ Ājyu Sukuracchi): Chronos atakuje cel wieloma rękami magicznego zegara; Te wskazówki zegara zmuszają organizm celu do otrzymywania wstrząsów bólu odpowiadającej łącznej wysokości bólu fizycznego, które otrzymało aż do tego konkretnego punktu w swoim życiu.[9]

Promień Energii: Chronos może strzelać śmiercionośnymi promieniami energii z czubków swoich palców. Promienie te są wystarczająco silne, by z łatwością przedziurawić cel.[10]

Ekspert w walce wręcz: Połączony z Dimarią Chronos wykazał wielką biegłość w sztuce walki wręcz, brutalnie atakując i przebijając swoich przeciwników jednym ze swoich ataków. Był w stanie opuścić dużą ranę w okolicach oczu Sherrii Blendy (której Trzecie Źródło było uwolnione) demonstrując swą wielką sprawność fizyczną.[11]

Ogromna moc magiczna: Po fuzji z Dimarią, Chronos posiada ogromną ilość magicznej mocy. Moc dosłownie sączący się z oznaczeń znajdujących się na jego ciele[12]. Jego sama obecność tworzy aurę destrukcyjną, który niszczy małą strefę wokół niego[13], a on sam może powiększyć ten efekt, zwalniając trochę swojej mocy, co dziesiątkuje okolicę.[14]

Walki

Cytaty

(Do Ultear Milkovich, Wendy Marvell i Sherrii Blendy) "Wy, które popełniłyście grzech, bezczeszcząc mój świat. Odpokutujecie za grzechy wasze jako trupy!"

Ciekawostki

  • Chronos jest potężną magią w poprzedniej pracy Hiro Mashimy, Rave Master. W tej mandze, Chronos został zapieczętowany w mieście Mildian, mieście magów, którzy otrzymali zadanie ochrony upływu czasu. Stwierdza się, że jest to druga najsilniejsza magia na świecie, za jedyną najwyższą magią, Etherionem.
  • Chronos jest uosobieniem czasu w filozofii przedsokratejskiej i późniejszej literaturze.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Fairy Tail Manga: Okładka Tomu 56
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 475, strona 16
  5. 5,0 5,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 475, strona 7
  6. Fairy Tail Manga: Rozdział 474, strony 13-16

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki