Fandom

Fairy Tail Wiki

Chico C Hammitt

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Chico=C=Hammitt (チーコ=C=ハーミット, Chīko Shī Hāmitto) jest córką właściciela Wróżkowego Wzgórza, Ruchio. Przez jej charakter zawsze, kiedy jest w grupie, jest spychana na sam koniec. Potrafi mówić niezwykle szybko. Jej rodzina prowadzi również kawiarnię pod nazwą Cafe Nakamuran.

Wygląd

Jest ciemnoskórą dziewczyną, która nosi czapkę w kształcie kota. Ma okrągłą twarz oraz długie blond włosy. Na szyi nosi łańcuszek z przypiętym złoto-niebieskim wisiorkiem. Znad jej ramion często widać dwa duchy, które są najprawdopodobniej pozyskane przez jej magię. Nosi ciemną kamizelkę z podwiązką, które związane razem tworzą napis "MONSTER" (pl. Potwór) na torsie. Kamizelka ta ma dwie kieszenie po obu stronach na talii. Pod nią nosi biały podkoszulek. Nosi czarną spódnicę długie czarne buty sięgające kolan. Kiedy po raz pierwszy się pojawiła w anime, miała jaśniejszą cerę.

Fabuła

Saga Phantom Lord

Chico pierwszy raz możemy zobaczyć walczącą z cieniami Josego Porla razem z jej przyjaciółmi z gildii, oraz kiedy Erza przyjęła na siebie pocisk z Jupitera. Można ją było również zobaczyć kiedy oglądała jak gildia Phantom Lord zmienia się w Phantom MK II. Była również wtedy, kiedy Jose ogłaszał porwanie Lucy.

Po wojnie Fairy Tail - Phantom Lord, Chico oglądała Erzę rozmawiającą z Laxusem.

Saga Edolas

Chico została wciągnięta przez Animę i zmieniona w Lacrimę razem z resztą gildii i ludźmi z Magnolii. W końcu zostali uwolnieni przez Mystogana, który przywrócił ich wszystkich do Earthlandu (z wyjątkiem Graya, Natsu, Lucy, Wendy, Erzy, Gajeela, Carli i Happiego).

Magia i Umiejętności

Legenda Miasta: Najpierw Chico zbiera dusze z Magnolii, później wykorzystuje je w walce. Jednakowoż, kiedy wyjdzie z Magnolii chociaż na sekundę, wtedy wszystkie zebrane dusze uciekają, a ona musi je zbierać od nowa.

Walki

Wraz magami Fairy Tail vs Cienie Jose'go = WYGRANA

Ciekawostki

  • Chico darzy sekretnym uczuciem Laxusa Dreyar.[1]
  • Jej postać jest stylizowana na asystentkę Hiro Mashimy - Sho Nakamurę.[1]
  • Wraz ze swoją rodziną, Chico prowadzi Kawiarnię w Magnolii.[1]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 Fairy Tail Manga: Tom 21 Bonus, Karty Gildii

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki