Fandom

Fairy Tail Wiki

Carla

1957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Share

Carla jest Exceedem i kocią partnerką Wendy Marvell.

Wygląd

276862 146719548704791 3449151 n.jpg

Mała Carla

Jest małą kotką o białym futerku i brązowych oczach. W przeciwieństwie do Happy'ego, nosi ubrania.

Znak Fairy Tail znajduje się na jej plecach i jest różowy.

Osobowość

Shagotte hugs Charle.JPG

Shagotte przytula Carla

Carla jest bardzo surowa i poważna przez niemalże cały czas, czując się całkowicie odpowiedzialna za Wendy i jej poczynania. Jest jej samozwańczą opiekunką i przyzwoitką, często strofując ją za zbyt dziecinne i nieco niezdarne zachowanie. Jednakże chroni ją i bardzo jej zależy na swojej podopiecznej, gotowa jest ją chronić za cenę życia. Pewnego razu, gdy byli w Edolas, oskarżyła Happy'ego, o to, że on nigdy nie będzie w stanie ochronić Natsu.

Początkowo nie znosiła Happy'ego. Bardzo drażnił ją jego beztroski sposób bycia, miał mu za złe, że nie pamięta ich "Misji" (której rzeczywiście w ogóle nie było). Dopiero, gdy Happy odważnie stanął w jej obronie przeciwko innym Exceedom, Carla przestała go nazywać Kocim Samcem, a zaczęła mówić mu po imieniu.

Mężczyźni muszą mieć poziom! A ryba ma być świeża!

Motto Carla

Z jej Karty Gildiowej możemy się dodatkowo dowiedzieć, że lubi herbatę Dajeerling, a nie lubi kocurów.

Historia

Carla jak Happy, pochodzi z Extalii, znajdującej się w równoległym świecie Edolas, jednakże przyszła na świat na Ziemi, gdzie wychowała ją Wendy.

Jest również córką królowej Shagotte i księżniczką Extalii, o czym aktualnie nie wie.

Magia i Umiejętności

Charle, the Princess of the Exceeds.jpg

Carla używa skrzydeł

Aera (翼 Ēra): Carla posiada parę anielskich skrzydeł jak wszystkie Exceedy. Czas trwania jednak jest limitowany i może ona równocześnie przenosić tylko jedną osobę.

Przewidywanie Przyszłości: Odziedziczona po swojej matce, Shagotte, unikalna możliwość widzenia przyszłych zdarzeń. Jej wizje po urodzeniu doprowadziły do powstania w jej umyśle "Misji", według której ma zabić Zabójców Smoków. Aktualnie, Carla powoli uczy się ją kontrolować i może przewidywać nie specjalnie odległe wydarzenia.

Transformacja (変身魔法 Henshin Mahō): Carla potrafi zmienić się w dziewczynę wzrostu Wendy. Ma wtedy kocie uszy i ogon, jednak reszta ciała jest ludzka. W tej formie także jej umiejętności magiczne wzrastają.

Ciekawostki

  • Carla udawała przed Erzą Knightwalker, że jest księżniczką Extalii, ironicznie okazało się, że rzeczywiście nią jest.
  • Jest sympatią Happy'ego.
  • Podczas rocznej przerwy nauczyła się Magii Transformacji, dzięki której jej zdolności magiczne wzrastają.
  • Jest czasem powalająco szczera.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki