Fandom

Fairy Tail Wiki

Capricorn (Zaćmienie)

2064strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Capricorn Zaćmienia (カプリコーン Kapurikōn), "Koziorożec" (磨羯宮 Makatsukyū) jest zaćmionym odpowiednikiem Capricorna.

Wygląd

Zaćmiony Capricorn zmienił drastycznie swój wygląd; z wysokiego kozła, stał się małym, czarnym kozłem z długimi żółtymi rogami.Ubiera się w złoty, dopasowany do ciała garnitur, pod którym jest biały podkoszulek i czarne cummerbund. Nosi również złote buty, na których jest symbol konstelacji Koziorożca.[1]

Osobowość

Capricorn zachowuje wiele z zachowań jego starej osobowości (decorum, słabość do garniturów, itd.), natomiast zamiast jego miłości do poezji, teraz kocha quizy.[2] Capricorn jest również nieco niegrzeczny i arogancki, co pokazał, gdy sarkastycznie wyśmiał Levy, jak ta w pośpiechu nacisnęła przycisk na pierwsze pytanie quizu[3] i pokazał brak wiary w nią, gdy ta odpowiedziała na ostatnie pytanie ich quizu.[4] Dodatkowo, Koziorożec wielokrotnie podczas bitwy - quizu, starał się sprawić, by Levy czuła się nieswojo.[5]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Przenikliwy Umysł: Z powodu jego miłości do quizów, Koziorożec jest bardzo kompetentny. Rzeczywiście, Koziorożec przegrał walkę - quiz z powodu kwestii niezwiązanych z wiedzą, dotyczących osobistych uczuć Levy.[4]

Nieśmiertelność: Jako, że Capricorn jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że zostałby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[6] Jednakże Koziorożec może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu tylko 12 dni życia.[7]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Levy (przegrana)

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 210
  4. 4,0 4,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 212
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 211
  6. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  7. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki