FANDOM

Capricorn Zaćmienia (カプリコーン Kapurikōn), "Koziorożec" (磨羯宮 Makatsukyū) jest zaćmionym odpowiednikiem Capricorna.

Wygląd

Zaćmiony Capricorn zmienił drastycznie swój wygląd; z wysokiego kozła, stał się małym, czarnym kozłem z długimi żółtymi rogami.Ubiera się w złoty, dopasowany do ciała garnitur, pod którym jest biały podkoszulek i czarne cummerbund. Nosi również złote buty, na których jest symbol konstelacji Koziorożca.[1]

Osobowość

Capricorn zachowuje wiele z zachowań jego starej osobowości (decorum, słabość do garniturów, itd.), natomiast zamiast jego miłości do poezji, teraz kocha quizy.[2] Capricorn jest również nieco niegrzeczny i arogancki, co pokazał, gdy sarkastycznie wyśmiał Levy, jak ta w pośpiechu nacisnęła przycisk na pierwsze pytanie quizu[3] i pokazał brak wiary w nią, gdy ta odpowiedziała na ostatnie pytanie ich quizu.[4] Dodatkowo, Koziorożec wielokrotnie podczas bitwy - quizu, starał się sprawić, by Levy czuła się nieswojo.[5]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Przenikliwy Umysł: Z powodu jego miłości do quizów, Koziorożec jest bardzo kompetentny. Rzeczywiście, Koziorożec przegrał walkę - quiz z powodu kwestii niezwiązanych z wiedzą, dotyczących osobistych uczuć Levy.[4]

Nieśmiertelność: Jako, że Capricorn jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że zostałby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[6] Jednakże Koziorożec może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu tylko 12 dni życia.[7]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Levy (przegrana)

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. Fairy Tail Anime: Odcinek 210
  4. 4,0 4,1 Fairy Tail Anime: Odcinek 212
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 211
  6. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  7. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki