Fandom

Fairy Tail Wiki

Capricorn

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Capricorn jest Gwiezdnym Duchem należącym do 12 Zodiakalnych Kluczy, znaku Koziorożec. Nazywany także Caprico. Został opętany przez Zoldeo który później dołączył do mrocznej gildii Grimoire Heart.

Wygląd

C.jpg

Ubiór Capricorna

Capricorn wygląda jak humanoidalna koza, dobrze zbudowana, co można wywnioskować po kaloryferze. Jest wysoki, ma białe futro. Przy uszach ma zakręcone rogi, wyglądające jak u barana. Koziorożec ma długą bródkę oraz nosi czarne okulary przeciwsłoneczne. Ma też długi ogon kozy.

Podczas opętania przez Zoldeo ubrany jest w krótką, czarną koszulkę z żółtym kołnierzem i zielonym krawatem, oraz czarne spodnie z białymi symbolami przytrzymywane brązowym paskiem, długie do kolan. Na nadgarstkach nosi złote obręcze.

Po uwolnieniu spod kontroli Mrocznego Maga nosi czarne kantówki, białą koszulę z szarym krawatem, szarą kamizelkę, a na nie nakłada czarny, rozpięty frak.

Osobowość

Caprico, kiedy był opętany przez Zoldeo, cechował się spokojem i nie okazywał zbyt wielu emocji. Po uwolnieniu Koziorożec okazuje się być niezwykle lojalny wobec Layli i Lucy, twierdzi, że "nie może podarować Lucy swojej mocy, bo ta już do niej należy".

Do innych zwraca się z szacunkiem, dodając tytuł "-sama".

Historia

669px-Capricorn promises Layla.jpg

Layla i Koziorożec

Koziorożec zawiązał kontrakt z Magiem Gwiezdnych Duchów, Laylą Heartfilią. Jednakże kobieta podupadła na zdrowiu i zrezygnowała z zawodu maga. Powierzyła swoje gwiezdne duchy (Aquariusa, Raka i Koziorożca) trzem nowym właścicielom. Jednym z nich był Zoldeo, który otrzymał klucz Koziorożca. Ten jednak przysiągł Layli, że będzie wspierał jej córkę, jeśli zdecyduje się obrać drogę maga.

Na początku, Zoldeo nie miał pretensji o tę obietnicę, ale zaczął stopniowo pogrążac się w mroku, złamał tabu i opętał ciało swojego Gwiezdnego Ducha. Koziorożec przebywał w świecie ludzi przez 17 lat. W tym czasie został członkiem mrocznej gildii Grimoire Heart i jednym z Siedmiu Jeźdźców Gehenny.

Fabuła

Saga Próby

Po raz pierwszy pojawia się na latającym statku gildi Grimoire Heart, ostrzegając, by nie lekceważyć gildii Fairy
830px-Vs capricorn.jpg

Capricorn spotyka członków Fairy Tail.

Tail, i oznajmiając, że urodził się dla tego dnia. Okazuje się być później szefem Yumazu i Kawazu. Kiedy sterowiec zbliża się do wyspy Tenrou, Caprico wspomina, że bierze tę bitwę na poważnie. Potem obserwuje, jak Makarov, używając swojej magii Tytana, przechwytuje sterowiec w zatoce Tenrou.

Po ataku Makarova na sterowiec, Hades rozkazuje Capricornowi
200px-Capricorn dodge Cana's attack.jpg

Caprico blokuje atak Cany.

przetransportować wszystkich z pokładu na wyspę, oznajmiając, że osobiście zajmie się on Makarovem. Caprico spełnia żądanie i, używając swojej magii do Przechowywania przenosi członków swojej gildii z odrzutowca na wyspę, używając do tego odrzutowego plecaka. Gdy przelatuje nad wyspą Tenrou, wyzwala liczne pęcherzyki, które zawierają członków Grimoire Heart. Lądują oni na wyspie i są gotowi na walkę z Fairy Tail.

Jakim nieprzyjemnym obowiązkiem jest egzystencja gwiezdnego ducha.

Capricorn do Loki'ego

Saga X791

Saga Wielki Turniej Magiczny

Obecne Magia i Umiejętności

Nieśmiertelność: Jako Gwiezdny Duch, Koziorożec nie może umrzeć, chyba że w jakiś sposób utknie w świecie ludzi.

Zwinność: Capricorn jest bardzo zwinny. Potrafi wysoko skakać.

Zwiększona siła: Jak można stwierdzić,po ataku na Loke kiedy go kolanem uderzył w brzuch.Lew odleciał dość daleko.

Zwiększona wytrzymałość: Koziorożec podczas walki z Loke, pokazał swoją wytrzymałość i wytrwałość.

Ekspert w walce wręcz: Capricorn rzadko pokazuje swoją walkę wręcz, lecz w pewnym sensie pokazał ją w walce z Loke.

Poprzednie Magia i Umiejętności

Magia i umiejętności używanie w czasie opętania należały nie tyle do Koziorożca, co do Zoldeo.

Ludzkie Podporządkowanie: Będąc opętanym przez Zoldeo, Koziorożec posługiwał się Zapomnianą Magią
  • Przyzwanie (Ludzkie Podporządkowanie)
  • Bohater Rubengardu, San Jiao Shin
  • Łowca z Belparaso,Samagui
  • Rycerze
  • Wskrzeszenie
  • Capricorn używa Regulusa
znaną jako Ludzkie Podporządkowanie. Pozwalała ona na fizyczne i magiczne osłabianie ludzi będących w pobliżu, a także na zniewolenie ich i zmuszanie do walki. Mógł ich także przyzywać. Była to jakby odwrócona wersja Magii Gwiezdnych Duchów.
  • Wycofanie: Poprzez klaśnięcie w dłonie, użytkownik może wycofać swoich towarzyszy. Potrafi ich także później przywołać z baniek. Capricorn za jego pomocą zrzucił członków Gildii Grimoire Heart na Wyspę Tenrou.
  • Wskrzeszenie (ヒューマライズ Hyūma Raizu): Zaklęcie, które umożliwia kontrolowanie ludzi i robienie z nich swoich niewolników. Jeśli użyje się go na kimś innym (np. na duchu), dochodzi do nowej fuzji, jak było z Koziorożcem i Lokim.
  • Bohater Rubengardu, San Jiao Shin (ルーベンガルドの英雄 サンジャオシン Rūbengarudo no Ēyū San Jyao Shin): Koziorożec przyzywa San Jiao Shin, młodego generała, który powiódł do zwycięstwa siły antyrządowe w wojnie domowej Rubengardu w X779 roku. Oficjalnie udał się do Mia, ale w rzeczywistości został podwładnym Zoldeo.
  • Rycerze: Koziorożec wyciąga przed siebie otwarte dłonie. Pojawia się pięciu rycerzy kierujących się w stronę przeciwnika. Użył tego zaklęcia przeciwko Lokiemu, ale rycerze zostali pokonani przez Światłość Lwa.
  • Łowca z Belparaso, Samagui (ベルパラソの狩人 サマグィ Beruparaso no Ryūdo Samagui): Człowiek przyzwany do ścigania Lucy. Na głowie miał hełm, a na plecach kołczan ze strzałami i łuk. Został szybko pokonany przez Lokiego.

Walki

Loke kontra Caprico

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki